Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Hoppetaujenta said:

Ordet drikker kun helsebringende barnedrikke på nyttårssaften og ikke alt voksensurret som smaker vondt. :opplyser: 

Jeg vet at Ordet drikker bamsedrikk. Det er ditt alkoholkonsum jeg er bekymret for. t0332.gif

Hadde vært fint om du også drakk bamsedrikk denne nyttårsaften i stedet for sprit med høyere alkoholprosent enn hva som er lovlig i den siviliserte verden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempegodt å småtygge på i skiver eller staver til pc-arbeidet. :) Ja, for dette her er skikkelig viktig jobb
og noen må faktisk gjøre den også...det ble oss i dette livet. :D Oss og Jarlsberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden):

Som dere tøyser og Ordet mitt er et BARN; bare minner om det. :fy: 

Så Anton og ordet har ikke sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, SVK said:

Jeg vet at Ordet drikker bamsedrikk. Det er ditt alkoholkonsum jeg er bekymret for. t0332.gif

Hadde vært fint om du også drakk bamsedrikk denne nyttårsaften i stedet for sprit med høyere alkoholprosent enn hva som er lovlig i den siviliserte verden. 

Ordet: I tillegg så håper jeg at Hoppe slutter å "låne" fra sparegrisen min for å få råd til all spriten. Ikke er det pant på tomflaskene hun legger igjen på rommet mitt heller. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, SVK said:

Ordet: I tillegg så håper jeg at Hoppe slutter å "låne" fra sparegrisen min for å få råd til all spiten. Ikke er det pant på flaskene hun legger igjen på rommet mitt heller. 

Anton: Det ble ikke bedre da Hoppe prøvde å vinne tilbake pengene på travbanen. Det kom noen veldig skumle typer og krevde penger av meg etter at Hoppe ikke kunne gjøre opp for seg. Jeg måtte gi dem klokka jeg arvet av min farfar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Vaktmesteren fjerner slike ting som blir kastet som fordekt chilimat i tråden. :jolie: 

Liker ikke Woffe chili?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Nå er Hoppe og lille Ordet i gang med forberedelser til de uskyldiges søvn.

                           :engel: 👼

SVK skrev (1 time siden):

Ordet: I tillegg så håper jeg at Hoppe slutter å "låne" fra sparegrisen min for å få råd til all spriten. Ikke er det pant på tomflaskene hun legger igjen på rommet mitt heller. 

Beskjed til journalistlømmelen i Le&Rør: nå få du slutte å skrive regelrett løgn, fordi du aldri finner
noen opplysninger om snille Hoppe. Engelen herself, faktisk. :jolie:Fyyy! 

SVK skrev (1 time siden):

Anton: setter seg tungt tilbake i sin ørelappstol når han oppdaget hvilke løgner som ble spredd om ham selv og hans snille, ærlige venn Hoppe i Almetreet. Han blir rådvill et øyeblikk og lurer på om han må hente muskedunderen etter gammelolderfar sin for å få en slutt for godt på uvesenets mobbing i Avisa. 😠

     Mhm...ikke ofte at Anton blir oppgitt, men nå har han blitt det.  :( 

Cid skrev (34 minutter siden):

Liker ikke Woffe chili?

Selvsagt ikke. Hunder liker ikke slik djevelskap! :opplyser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

                           :engel: 👼

Beskjed til journalistlømmelen i Le&Rør: nå få du slutte å skrive regelrett løgn, fordi du aldri finner
noen opplysninger om snille Hoppe. Engelen herself, faktisk. :jolie:Fyyy! 

     Mhm...ikke ofte at Anton blir oppgitt, men nå har han blitt det.  :( 

Selvsagt ikke. Hunder liker ikke slik djevelskap! :opplyser: 

Leter han fortsatt etter meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Beskjed til journalistlømmelen i Le&Rør: nå få du slutte å skrive regelrett løgn, fordi du aldri finner
noen opplysninger om snille Hoppe Lannister. Lannister-familiens overhode herself, faktisk. :jolie:Fyyy! 

Er det en trussel mot pressen?  :haar:

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Cid said:

Hun kommer til å utføre en red wedding. 

Det er hva jeg frykter. Hoppe har sagt at Tywin Lannister var en engel sammenlignet med henne. :haar:

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...