Cid Skrevet 28. desember 2023 #121621 Del Skrevet 28. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): DET DER er veldig, veldig godt! BALL tror jeg de sier hos @Cid ? Haha...tenkte dere hadde vært og småspist før meg ja. Så du hva jeg spurte om? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. desember 2023 #121622 Del Skrevet 28. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): DET DER er veldig, veldig godt! BALL tror jeg de sier hos @Cid ? Haha...tenkte dere hadde vært og småspist før meg ja. Ja det er akkurat sånn med Cassidy Tvillingene så det er med pølsene på tallerken, vi kunne ikke holde oss i skinnet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. desember 2023 #121623 Del Skrevet 28. desember 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Så du hva jeg spurte om? Nei, jeg var slått ut av blanda ball-bildet! Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Ja det er akkurat sånn med Cassidy Tvillingene så det er med pølsene på tallerken, vi kunne ikke holde oss i skinnet. Hihihi...det forstår jeg godt. lol 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. desember 2023 #121624 Del Skrevet 28. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei, jeg var slått ut av blanda ball-bildet! Hihihi...det forstår jeg godt. lol 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. desember 2023 #121625 Del Skrevet 28. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Nei, jeg var slått ut av blanda ball-bildet! Hihihi...det forstår jeg godt. lol Det med wifi, det er når man kan bruke internett så mye man vil til en fast månedspris, det er LANGT billigere enn å bruke mobildata fast. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. desember 2023 #121626 Del Skrevet 28. desember 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe har spist god kveldsmat i kveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. desember 2023 #121627 Del Skrevet 28. desember 2023 Cid skrev (16 minutter siden): Det med wifi, det er når man kan bruke internett så mye man vil til en fast månedspris, det er LANGT billigere enn å bruke mobildata fast. Joda , jeg svarte på det og sa at jeg ikke vet slike ting...jeg bare bruker det. Ciaran og Ciara skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe har spist god kveldsmat i kveld. Bare is. Godt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. desember 2023 #121628 Del Skrevet 28. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Joda , jeg svarte på det og sa at jeg ikke vet slike ting...jeg bare bruker det. Bare is. Godt! På nyttårsaften skal Cassidy Tvillingene ha Daim Iskake til kveldsmat vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. desember 2023 #121629 Del Skrevet 28. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Joda , jeg svarte på det og sa at jeg ikke vet slike ting...jeg bare bruker det. Bare is. Godt! Du må jo ha bestilt det for å ha det 🧐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 28. desember 2023 #121630 Del Skrevet 28. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Åhh...da skal jeg tenke ekstra snille tanker om deg og situasjonen. Føler med deg nå. Kun i dine drømmer Cid. Aldri i virkeligheten. Ja, du er veldig velkommen tilbake til oss. Ja, det kan man lure på. Vanskelig å finne et eksakt svar, men kan det ha vært aliens mon tro? Ja, hun dyrker mørket av og til. Det må bli sånn for balansens skyld. Fin stemning her... Mhm...i alle fall utendørs foran folk. Jeg vet. Tullball! Tusen takk Hoppetaujenta det varmer ♥️🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 28. desember 2023 #121631 Del Skrevet 28. desember 2023 Athena Freyja skrev (2 timer siden): Kondolerer Tusen takk det varmer 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 28. desember 2023 #121632 Del Skrevet 28. desember 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg velkommen tilbake her på KG og på Sosial prat vi @Maskinfører🥰🥰 Tusen takk det varmer 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. desember 2023 #121633 Del Skrevet 28. desember 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Tusen takk det varmer 🥰🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. desember 2023 #121634 Del Skrevet 28. desember 2023 Cid skrev (10 minutter siden): Du må jo ha bestilt det for å ha det 🧐 Det er mulig, men jeg vet ingenting om sånn og så lenge ting virker, så bruker jeg det bare. Maskinfører skrev (1 minutt siden): Tusen takk Hoppetaujenta det varmer ♥️🥰 ...og jeg er virkelig veldig glad for at du er her igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. desember 2023 #121635 Del Skrevet 28. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det er mulig, men jeg vet ingenting om sånn og så lenge ting virker, så bruker jeg det bare. ...og jeg er virkelig veldig glad for at du er her igjen. Det er Cassidy Tvillingene også veldig glade for. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 28. desember 2023 #121636 Del Skrevet 28. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Det er mulig, men jeg vet ingenting om sånn og så lenge ting virker, så bruker jeg det bare. ...og jeg er virkelig veldig glad for at du er her igjen. Ja det er jeg også 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 28. desember 2023 #121637 Del Skrevet 28. desember 2023 Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): 🥰🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. desember 2023 #121638 Del Skrevet 28. desember 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det er jeg også Klarer du å få litt søvn i natt og være klar til i morgen da? Ikke enkelt det når takene flyr sin egen vei... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. desember 2023 #121639 Del Skrevet 28. desember 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 28. desember 2023 #121640 Del Skrevet 28. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Klarer du å få litt søvn i natt og være klar til i morgen da? Ikke enkelt det når takene flyr sin egen vei... Skal sitte oppe i natt jeg lokker meg helt inne når jeg sovner og hører ikke vekkerklokka en gang aldri forsove seg til sin fars begravelse flagget skal også på halv stang i morgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå