Ciaran og Ciara Skrevet 25. desember 2023 #121361 Del Skrevet 25. desember 2023 SVK skrev (7 minutter siden): Woffe sjorker i sengen til Cid og Cid snorker i hundehuset. Ja Cassidy Tvillingene synes at Woffe fortjener en god seng, for han gjør en veldig viktig jobb i Lønneberget.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. desember 2023 #121362 Del Skrevet 25. desember 2023 Nå har Anton vært ute med noen gamle venner og spist mat på restaurant, på vei ut av restauranten så kommer det en bil kjørende forbi og avfyrer masse skudd som treffer Anton 😱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. desember 2023 #121363 Del Skrevet 25. desember 2023 Jeg, SVK, Athena, Hoppe og Kody kommer på sykehuset for å sjekke om det går bra med han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. desember 2023 #121364 Del Skrevet 25. desember 2023 Cassidy Tvillingene ser at Romjulskrimen allerede har begynt vi.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. desember 2023 #121365 Del Skrevet 25. desember 2023 4 minutter siden, Cid said: Jeg, SVK, Athena, Hoppe og Kody kommer på sykehuset for å sjekke om det går bra med han. Hoppe er sykesøster: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. desember 2023 #121366 Del Skrevet 25. desember 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Hoppe er sykesøster: Og de blir sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. desember 2023 #121367 Del Skrevet 25. desember 2023 SVK skrev (6 minutter siden): Hoppe er sykesøster: 😉😉 Cid skrev (6 minutter siden): Og de blir sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. desember 2023 #121368 Del Skrevet 25. desember 2023 SVK skrev (4 timer siden): Da Jesus spurte Hoppe hvorfor hun ikke feirer jul svarte Hoppe: Bare fordi du feirer min bursdag betyr ikke det at jeg må feire din bursdag. Slik kan gode venner snakke sammen. SVK skrev (4 timer siden): Hoppe sier hun ikke er romantisk interessert i Anton, men jeg synes hun ser litt interessert ut jeg: Vi øver til opptreden på scenen og søker folk til danseklassen vår. Det er det du ser. SVK skrev (4 timer siden): Hoppe og Jesus har kjent hverandre såpass lenge og er såpass gode venner at de liker å spøke med hverandre. Ja, ingenting liver opp som en slik god spøk man ler seg fillete av. SVK skrev (4 timer siden): Cid og Hoppe: Genialt! SVK skrev (3 timer siden): Nå har Hoppe lagt seg og drømmer om freddan. 🦀 Neida, ikke ennå, men det kommer nok etter hvert. Plutselig. Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene lurer på om du er inne på noe der vi.😉😉 Snart sa jeg. Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Ja Cassidy Tvillingene synes at Woffe fortjener en god seng, for han gjør en veldig viktig jobb i Lønneberget.👨🦰👩🦰👍👍 En times massasje hver dag skal han få. Woffe, altså. Cid bare slipper ut gasser... Cid skrev (1 time siden): Nå har Anton vært ute med søppel og tøfler rolig inn gjen. Ja han gjesper og skal sove nå. Cid skrev (1 time siden): Jeg kommer på sykehuset for å sjekke om det går bra med utslippsplassen og en lege skal se på åstedet og smøre på litt salve. God bedring både her og der. SVK skrev (59 minutter siden): Hoppe er sykesøster: Du mener at klyster hjelper for alle sykdommer og elendighet? Cid skrev (58 minutter siden): Og de blir sammen. NEI! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. desember 2023 #121369 Del Skrevet 25. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Slik kan gode venner snakke sammen. Vi øver til opptreden på scenen og søker folk til danseklassen vår. Det er det du ser. Ja, ingenting liver opp som en slik god spøk man ler seg fillete av. Genialt! Neida, ikke ennå, men det kommer nok etter hvert. Plutselig. Snart sa jeg. En times massasje hver dag skal han få. Woffe, altså. Cid bare slipper ut gasser... Ja han gjesper og skal sove nå. God bedring både her og der. Du mener at klyster hjelper for alle sykdommer og elendighet? NEI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. desember 2023 #121370 Del Skrevet 25. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Slik kan gode venner snakke sammen. Vi øver til opptreden på scenen og søker folk til danseklassen vår. Det er det du ser. Ja, ingenting liver opp som en slik god spøk man ler seg fillete av. Genialt! Neida, ikke ennå, men det kommer nok etter hvert. Plutselig. Snart sa jeg. En times massasje hver dag skal han få. Woffe, altså. Cid bare slipper ut gasser... Ja han gjesper og skal sove nå. God bedring både her og der. Du mener at klyster hjelper for alle sykdommer og elendighet? NEI! Du har god fantasi 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. desember 2023 #121371 Del Skrevet 25. desember 2023 Nå har hun skutt en elg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. desember 2023 #121372 Del Skrevet 25. desember 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Du har god fantasi 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. desember 2023 #121373 Del Skrevet 25. desember 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Nå har hun skutt en elg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. desember 2023 #121374 Del Skrevet 25. desember 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Du har god fantasi 😆 Jeg er smittet av deg, storfantasimesteren 2023! Cid skrev (1 minutt siden): Nå har hun skutt en helg og den er helt slutt. Det stemmer. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. desember 2023 #121375 Del Skrevet 25. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg er smittet av deg, storfantasimesteren 2023! Det stemmer. Ble dyrene sinte når de så hva jeg skrev om elgen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. desember 2023 #121376 Del Skrevet 25. desember 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Ble dyrene sinte når de så hva jeg skrev om elgen? Ja, for de er en enste stor dyrefamilie, så de kjente smerter i kroppene ved tanke på elendigheten. Grr.... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. desember 2023 #121377 Del Skrevet 25. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Ja, for de er en enste stor dyrefamilie, så de kjente smerter i kroppene ved tanke på elendigheten. Grr.... Cid skrev (5 minutter siden): Ble dyrene sinte når de så hva jeg skrev om elgen? Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Jeg er smittet av deg, storfantasimesteren 2023! Det stemmer. 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. desember 2023 #121378 Del Skrevet 25. desember 2023 🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. desember 2023 #121379 Del Skrevet 26. desember 2023 Cid skrev (6 minutter siden): 🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. desember 2023 #121380 Del Skrevet 26. desember 2023 Nå har Hoppe stått opp for å spille golf med resten av fiffen i Lønneberget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå