Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (43 minutter siden):

En gammel venn av Hoppe kommer snart på besøk.

hqdefault.jpg

 

Cid skrev (34 minutter siden):

Nå har Anton og SVK en nabokrangel på gang.

 

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Hoppetaujenta er diskret med på lasset. 
Ho er diskret der, slik akkurat passe.

Då eg sto opp i dag og brygga kaffi for hånd,

så var ho der, fysisk og i ånd.

Ser du ho, der ho passar på koppen?Tassar rundt på tefatet med den vesle kroppen.

Som ein hjelpande liten alv.Til dagar du ikkje er heil, men heller halv. 


Ho sa ikkje noko, berre lukta på det svarte gull.

Og nikka anerkjennande til ordentleg kaffi, og ikkje noko tull. 

IMG_3287.jpeg

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (12 timer siden):

Er dette Hoppes kjæreste?

Nei, det er det ikke. Han sitter modell, for jeg skal male et fint bilde som han kan gi til sin kone. :nikke: 

Cid skrev (11 timer siden):

Nå danser hun og Anton hula dansen.

Nei, vi gjør ikke det, men der så jeg tydeligvis litt av filmen jeg ikke har sett. :fnise:  Gøy dans det. *Hoppe øver* 

Cid skrev (11 timer siden):

Hoppe Trump. 

Hadde jeg vært i familie med ham, så hadde jeg holdt meg langt unna og skiftet etternavn. :jolie: 

Athena Freyja skrev (11 timer siden):

Nå har Hoppe kjøpt julegaver, til sine venner rundt i verden

                Nirvanagaver, spør du meg. :rodmer: P.s. må ikke sendes til knallvarme land, for da går det smeltegalt.

Peanut skrev (10 timer siden):

Hoppe har forvillet seg inn her: https://www.readanybook.com

hvor det er bøker i hopetalls som det er gratis å lese (på engelsk). Der blir Hoppe en god stund  ^^, 

Wow...helt gratis også? :sjokkblå: Det er jo en unik mulighet, så sant en kan engelsk i bøtter og spann da. :tommelopp:

Athena Freyja skrev (10 timer siden):

Hoppe er hjemme

Kan være et bilde av skumring

Ååååååhh...."hjem, kjære hjem" :rodmer:  Det er der jeg hviler og fornyer min energi så jeg kan skrive
små morgenavhandlinger før jeg gjør noe annet en vakker vinterdag. Nydelig! Se for dere
Askepott i filmen, på kne, vintervaske sitt tøy nede ved elva...og fingrene er stive av kkulde,
men hun vasker og holder ut. :fryse: Ligger det tre nøtter og venter på meg når jeg kommer hjem, mon tro? 

SVK skrev (10 timer siden):

Fantastisk!

Ja.  :nigo:  Er jeg ikke superheldig? Jeg syns det. Beste plassen for meg. Borte fra all hussel og bussel.

SVK skrev (9 timer siden):

Nå snorker Cid i frierhuset. :sover:

Å! Var det han? Det ga utslag på 4 på Richters skala og folk kom flygende ut av sine hjem, med sjokk i ansiktet. :sjokkert:

Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden):

Cassidy Tvillingene hører han helt hit i Bergen.:sover::sover::fnise::fnise:

En MEGAprompetrompet har han. Kan vi vise ham frem og tjene litt penger på hans kunstneriskhet kanskje?
Så kan noen selge vafler og god saft ved siden av? :nikke: 

SVK skrev (9 timer siden):

Samme her! :skriver:

         Wah?      :sjokk:      Hæ? Har du også en sånn Ompamaskin i baken?                                                         :ninja: 

SVK skrev (7 timer siden):

Hoppe tar en liten sang og dans for Anton:

For første gang har jeg sett hele videoen. :fnise:  Forferdelig slitsom morgengymnastikk kom jeg frem til og må si at Truls sin versjon nå står frem som kunststykke og er veldig godt og kjempekult gjort. Ikke en lett dans det der. :klappe: 
https://tv.vg.no/video/36926/se-truls-svendsen-danse-sexy-beyonce-dans 

SVK skrev (7 timer siden):

Hoppe er også stor fan. h07147.gif

Jeg skal si dere at det skal stor kontroll i kjempemaxiglutimusa
for å få til taktfast rytme med millimeterpresisjon bak i der... :jolie: 

SVK skrev (7 timer siden):

Hoppe har ristet på rumpen siden sist sommer:

Hun har ristet på hele seg fra hun ble født. :nigo:  ...men den låta er veldig fristende å shake til! 

SVK skrev (6 timer siden):

Nå er det endelig freddan og Hoppe drømmer om at hun skal klype Anton i rumpa når han lager frokost til henne. 🦀

Nei, det har hun nok aldri drømt om noen gang, men frokost derimot er noe jeg drømmer ofte om, uten klyping. :hjerter: 

SVK skrev (6 timer siden):

I følge moren til Hopp var hoppe kjent som Hoppe-Krabba som barn. 🦀 Det var ikke en eneste gutt i klassen til Hoppe som ikke hadde blitt  freddan-kløpet av Hoppe-Krabba. 🦀

Hehehe...jeg begynte tidlig og det førte meg frem til min høyeste tind til nå; en liten rolle i denne framifrå gladlåta. 

SVK skrev (6 timer siden):

Hoppe: Alle skal få...

       ....krabbeklør! :hoppe: YESsssss!

SVK skrev (6 timer siden):

Jeg bare tuller og tøyser litt med Hoppe. Får se hvordan hun reagerer når hun står opp og ser hva jeg har skrevet. :ler2:

Haha...jeg bare skriver fra mitt hjerte jeg, så her er det kun ærlige svar på tiltale. ;) 

SVK skrev (6 timer siden):

Jeg digger svarene til Hoppe! 

Åjavelja...ikke noe press her nei....   Nå ble vi avslappet! Not.    :knegg: 

Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden):

Cassidy Tvillingene digger også svarene hennes, for hun gir så geniale svar.:nikke::nikke:

De er vel ikke på Einstein-nivå akkurat, men så lenge de blir forstått kan de brukes, tenker jeg. :lur: 

Cid skrev (4 timer siden):

Han her kommer til Lønneberget i morgen.

Jaha? Er det noen vi kjenner? SVK tar seg av hils, bukk og skrap...for det er ikke jeg så god på. :nigo: 

Cid skrev (4 timer siden):

Så kjekt for Hoppe 🥰

...at jeg ikke vil ta i mot? Jo, jeg er fornøyd med å hoppe tau i et dyreparkbur som besøkende kan gå forbi,
mens SVK peker og forteller om de ulike raritet-artene i KG-land.  :ninja: 

Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden):

Cassidy Tvillingene ser at det tulles tøyses og fantaseres vilt her inne nå.:fnise::fnise:

Ja, er det ikke flott? :fnise:  Et tegn på at alle er friske og raske i hodene sine og bra er det. 

Cid skrev (3 timer siden):

En gammel venn av Hoppe kommer snart på besøk.

hqdefault.jpg:rodmer:

                  Ååååå, min helt. Han er den beste som finnes der i dalen.

Cid skrev (3 timer siden):

Nå har Anton og SVK en nabokrangel på gang og det er ikke bra.

Åhh... :sjokkert:  Fælt som de banner på barne-tv da? Kan ikke huske originalen sånn? Husker jeg feil? 

Cid skrev (3 timer siden):

Hoppe og Anton sover i HVER SIN sin dobbeltseng nå, Hopp våkner av at CID promper :fise:

...ja, og på en helt annen kant av landet, så da forteller det noe om DRØNNET som lyder mellom norges fjell og daler. 
Nabohusene hans ligger i pinnevedformasjon nå og ingen forstår om det er straff fra Gudene eller hva som har skjedd. :grine:

Cid skrev (3 timer siden):

De har vært gode venner i noen måneder nå.

Å ja, vi har kjent hverandre en lang og hyggelig tid, så det setter jeg veldig pris på. En kjernekar er Anton. :) 

Frøkenfryden skrev (55 minutter siden):

@Hoppetaujenta er diskret med på lasset. 
Ho er diskret der, slik akkurat passe.

Då eg sto opp i dag og brygga kaffi for hånd,

så var ho der, fysisk og i ånd.

Ser du ho, der ho passar på koppen?Tassar rundt på tefatet med den vesle kroppen.

Som ein hjelpande liten alv.Til dagar du ikkje er heil, men heller halv. 


Ho sa ikkje noko, berre lukta på det svarte gull.

Og nikka anerkjennande til ordentleg kaffi, og ikkje noko tull. 

IMG_3287.jpeg

Jeg er fryktelig beæret over å ha fått bli med i hverdagsrealismen i det Frydske hjem. Takk og takk. :rodmer:
*Hoppen kjenner en stolthet i bringa og svever som en lettet luftputebåt inn i sin egen fredag*

:nigo: *takk*

En god dag ønsker jeg dere alle sammen og håper den blir god med et lite smil om munn*
                                                                                                               :gruppeklem:

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (4 timer siden):

@Hoppetaujenta er diskret med på lasset. 
Ho er diskret der, slik akkurat passe.

Då eg sto opp i dag og brygga kaffi for hånd,

så var ho der, fysisk og i ånd.

Ser du ho, der ho passar på koppen?Tassar rundt på tefatet med den vesle kroppen.

Som ein hjelpande liten alv.Til dagar du ikkje er heil, men heller halv. 


Ho sa ikkje noko, berre lukta på det svarte gull.

Og nikka anerkjennande til ordentleg kaffi, og ikkje noko tull. 

IMG_3287.jpeg

Koppetaujenta. 

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Nei, det er det ikke. Han sitter modell, for jeg skal male et fint bilde som han kan gi til sin kone. :nikke: 

Nei, vi gjør ikke det, men der så jeg tydeligvis litt av filmen jeg ikke har sett. :fnise:  Gøy dans det. *Hoppe øver* 

Hadde jeg vært i familie med ham, så hadde jeg holdt meg langt unna og skiftet etternavn. :jolie: 

                Nirvanagaver, spør du meg. :rodmer: P.s. må ikke sendes til knallvarme land, for da går det smeltegalt.

Wow...helt gratis også? :sjokkblå: Det er jo en unik mulighet, så sant en kan engelsk i bøtter og spann da. :tommelopp:

Ååååååhh...."hjem, kjære hjem" :rodmer:  Det er der jeg hviler og fornyer min energi så jeg kan skrive
små morgenavhandlinger før jeg gjør noe annet en vakker vinterdag. Nydelig! Se for dere
Askepott i filmen, på kne, vintervaske sitt tøy nede ved elva...og fingrene er stive av kkulde,
men hun vasker og holder ut. :fryse: Ligger det tre nøtter og venter på meg når jeg kommer hjem, mon tro? 

Ja.  :nigo:  Er jeg ikke superheldig? Jeg syns det. Beste plassen for meg. Borte fra all hussel og bussel.

Å! Var det han? Det ga utslag på 4 på Richters skala og folk kom flygende ut av sine hjem, med sjokk i ansiktet. :sjokkert:

En MEGAprompetrompet har han. Kan vi vise ham frem og tjene litt penger på hans kunstneriskhet kanskje?
Så kan noen selge vafler og god saft ved siden av? :nikke: 

         Wah?      :sjokk:      Hæ? Har du også en sånn Ompamaskin i baken?                                                         :ninja: 

For første gang har jeg sett hele videoen. :fnise:  Forferdelig slitsom morgengymnastikk kom jeg frem til og må si at Truls sin versjon nå står frem som kunststykke og er veldig godt og kjempekult gjort. Ikke en lett dans det der. :klappe: 
https://tv.vg.no/video/36926/se-truls-svendsen-danse-sexy-beyonce-dans 

Jeg skal si dere at det skal stor kontroll i kjempemaxiglutimusa
for å få til taktfast rytme med millimeterpresisjon bak i der... :jolie: 

Hun har ristet på hele seg fra hun ble født. :nigo:  ...men den låta er veldig fristende å shake til! 

Nei, det har hun nok aldri drømt om noen gang, men frokost derimot er noe jeg drømmer ofte om, uten klyping. :hjerter: 

Hehehe...jeg begynte tidlig og det førte meg frem til min høyeste tind til nå; en liten rolle i denne framifrå gladlåta. 

       ....krabbeklør! :hoppe: YESsssss!

Haha...jeg bare skriver fra mitt hjerte jeg, så her er det kun ærlige svar på tiltale. ;) 

Åjavelja...ikke noe press her nei....   Nå ble vi avslappet! Not.    :knegg: 

De er vel ikke på Einstein-nivå akkurat, men så lenge de blir forstått kan de brukes, tenker jeg. :lur: 

Jaha? Er det noen vi kjenner? SVK tar seg av hils, bukk og skrap...for det er ikke jeg så god på. :nigo: 

...at jeg ikke vil ta i mot? Jo, jeg er fornøyd med å hoppe tau i et dyreparkbur som besøkende kan gå forbi,
mens SVK peker og forteller om de ulike raritet-artene i KG-land.  :ninja: 

Ja, er det ikke flott? :fnise:  Et tegn på at alle er friske og raske i hodene sine og bra er det. 

                  Ååååå, min helt. Han er den beste som finnes der i dalen.

Åhh... :sjokkert:  Fælt som de banner på barne-tv da? Kan ikke huske originalen sånn? Husker jeg feil? 

...ja, og på en helt annen kant av landet, så da forteller det noe om DRØNNET som lyder mellom norges fjell og daler. 
Nabohusene hans ligger i pinnevedformasjon nå og ingen forstår om det er straff fra Gudene eller hva som har skjedd. :grine:

Å ja, vi har kjent hverandre en lang og hyggelig tid, så det setter jeg veldig pris på. En kjernekar er Anton. :) 

Jeg er fryktelig beæret over å ha fått bli med i hverdagsrealismen i det Frydske hjem. Takk og takk. :rodmer:
*Hoppen kjenner en stolthet i bringa og svever som en lettet luftputebåt inn i sin egen fredag*

:nigo: *takk*

En god dag ønsker jeg dere alle sammen og håper den blir god med et lite smil om munn*
                                                                                                               :gruppeklem:

Det er noen som har dubbet Flintstones 😅 jeg synes det er veldig morsomt med dubber folk lager på YouTube, blir som en voksen versjon av gamle klassikere 😂

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Koppetaujenta. 

Det er noen som har dubbet Flintstones 😅 jeg synes det er veldig morsomt med dubber folk lager på YouTube, blir som en voksen versjon av gamle klassikere 😂

:D / Jo, jeg forsto det, men tenkte at siden det er for små barn, så går det an å finne ord en kan bruke i en krangel og det må ikke være voksenbanneord. ;) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

:D / Jo, jeg forsto det, men tenkte at siden det er for små barn, så går det an å finne ord en kan bruke i en krangel og det må ikke være voksenbanneord. ;) 

Vises ikke på tv da 😛 det ligger på YouTube for oss som vil ha kvelds versjonen.   

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Det er jo bra. :)  Jeg tenker på de små i blant oss skjønner du. Noen må tale deres sak også. 

De får sine versjoner på tv :)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (9 minutter siden):

De får sine versjoner på tv :)

Alle barn kan i dag finne frem til det de vil ha på nett. ;) 

Cid skrev (8 minutter siden):

Nå skal Hoppe og Anton rane en bank. 

Nei, vi har penger så vi klarer oss begge to...på hver vår kant. ;) 

Cid skrev (6 minutter siden):

Nå har Anton og Hoppe bestemt seg for å prøve å få enda et barn 👶

    :kjefte: !!! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Alle barn kan i dag finne frem til det de vil ha på nett. ;) 

Nei, vi har penger så vi klarer oss begge to...på hver vår kant. ;) 

    :kjefte: !!! 

Det er foreldrenes ansvar å passe på at de ikke ser noe upassende, når det står dub i tittelen så burde første varsellampe gå 😜

Hver vår kant?

Ringer du demonen nå?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (13 minutter siden):

Det er foreldrenes ansvar å passe på at de ikke ser noe upassende, når det står dub i tittelen så burde første varsellampe gå 😜

Hver vår kant?

Ringer du demonen nå?

Alle foreldre gjør ikke den jobben, av en eller annen grunn. Noen ganger får unger litt eldre søsken til å fikse ting for seg. ;) 

Anton og jeg bor hver for oss. Remember? ;) 

Demonen overvåker deg og trenger ikke å ringes. Den er oppdatert - alltid.  :P 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Alle foreldre gjør ikke den jobben, av en eller annen grunn. Noen ganger får unger litt eldre søsken til å fikse ting for seg. ;) 

Anton og jeg bor hver for oss. Remember? ;) 

Demonen overvåker deg og trenger ikke å ringes. Den er oppdatert - alltid.  :P 

Dem sin risk da 😛

I et bokollektiv?

🔐🚪

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...