Hoppetaujenta Skrevet 14. desember 2023 #120481 Del Skrevet 14. desember 2023 Utmerket! Herved forærer jeg gutten og jenta to store 🥇🥇 for utmerket nattlig innsats OG om dagen også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. desember 2023 #120482 Del Skrevet 14. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Utmerket! Herved forærer jeg gutten og jenta to store 🥇🥇 for utmerket nattlig innsats OG om dagen også. Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. desember 2023 #120483 Del Skrevet 14. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Mhm...det er en av mine mange favoritter. ❤️ Jeg gjorde ikke det. Jeg har sovet urolig og våknet for godt halv fire av en uønsket marerittsituasjon i drømme. Jeg måtte stå opp og nå drikker jeg vann og er sammen med dere. Tusen takk skal du ha. Det var vennlig i disse siste ukene av dette året. Man skal få spise akkurat hva man vil hver gang man er sulten og repetere det, uansett om det er røde dager i almanakken aldri så mye. Matpolitiet kan gå og gjemme seg!!! Tja...det var jo ikke så veldig dyrt da, så pengene hans må ha gått til noe helt annet. Nei! De der utgir seg for å være oss og jeg liker ikke den ene hånda plassert rett over "dere vet hva". AHA! JEG VISSTE DET! *uuuuul 👺 brøøøøøl* Gjorde han? Det høres ikke ut som han, men det kan ha vært en av sinnakopiene hans? DER har vi endelig noe jeg kan støtte deg i synet på. God tidligmorgen, eller natt til deg som er våken kanskje? 🤥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. desember 2023 #120484 Del Skrevet 14. desember 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Nettopp og...godmorgen til deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. desember 2023 #120485 Del Skrevet 14. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nettopp og...godmorgen til deg! Er demonen nær? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. desember 2023 #120486 Del Skrevet 14. desember 2023 Nå spiser hun loff med blåmuggost. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. desember 2023 #120487 Del Skrevet 14. desember 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Er demonen nær? Ikke helt ennå... Cid skrev (4 minutter siden): Nå spiser hun loff med blåmuggost. ...men DER KOMMER DEN FYKENDE....: Hvor er denne førgrømmade ungen Cid? *brøøøøøl* Den snakker med Emlis pappas stemme på svensk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. desember 2023 #120488 Del Skrevet 14. desember 2023 🛖🔐🚪🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. desember 2023 #120489 Del Skrevet 14. desember 2023 Nå har hun funnet ut at Durek er halvbroren hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. desember 2023 #120490 Del Skrevet 14. desember 2023 Cid skrev (40 minutter siden): Nå har hun funnet ut at Durek er halvbroren hennes. Aldri! Ikke en gang i det verste mareritt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. desember 2023 #120491 Del Skrevet 14. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Aldri! Ikke en gang i det verste mareritt! Rune da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. desember 2023 #120492 Del Skrevet 14. desember 2023 Hoppe og Durek har tilbrakt natten sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. desember 2023 #120493 Del Skrevet 14. desember 2023 3 hours ago, Hoppetaujenta said: Jeg gjorde ikke det. Jeg har sovet urolig og våknet for godt halv fire av en uønsket marerittsituasjon i drømme. Jeg måtte stå opp og nå drikker jeg vann og er sammen med dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. desember 2023 #120494 Del Skrevet 14. desember 2023 Nå står Hoppe foran speilet og flekser bicepsen. 💪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. desember 2023 #120495 Del Skrevet 14. desember 2023 Ordet lurer på om Hoppe har begynt med steroider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. desember 2023 #120496 Del Skrevet 14. desember 2023 (endret) 1 hour ago, SVK said: Ordet lurer på om Hoppe har begynt med steroider. Hoppe: Jeg har ikke tatt steroider. Jeg passer bare på å spise havregrøten min til frokost. Om du gjør det samme så blir du like sterk som meg. 💪 Ordet tar dobbelt porsjon med havregrøt. Endret 14. desember 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. desember 2023 #120497 Del Skrevet 14. desember 2023 Cassidy Tvillingene skal noen ærender i dag, så nå logger vi av. Vi kommer tilbake i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. desember 2023 #120498 Del Skrevet 14. desember 2023 SVK skrev (1 time siden): Nå står Hoppe foran speilet og flekser bicepsen. 💪 Og så går hun inn på stua og klær av seg foran Anton, Anton jubler SVK skrev (1 time siden): Ordet lurer på om Hoppe har begynt med steroider. Hun er narkoman, ordet er alkoholiker og Anton er en hallik. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. desember 2023 #120499 Del Skrevet 14. desember 2023 Nå har det vært en gigantisk eksplosjon på Lønneberget. 💥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. desember 2023 #120500 Del Skrevet 14. desember 2023 Cid skrev (4 timer siden): Rune da? Nei! Cid skrev (3 timer siden): Rune, Cid og Durek har tilbrakt natten sammen. Sånn går det når man tøyser med alvorlige ting! SVK skrev (2 timer siden): Nå står Hoppe foran speilet og spiser havrekjeksen. 💪 Nam! SVK skrev (2 timer siden): Ordet lurer på om SVK har begynt med steroider. Slikt kan jo et lite Ord ikke vite noe om. Skjønner ikke at det kan det ordet en gang. SVK skrev (2 timer siden): SVK: Jeg har ikke tatt steroider. Jeg passer bare på å spise havregrøten min til frokost. Om du gjør det samme så blir du like sterk som meg. 💪 Ordet tar dobbelt porsjon med havregrøt. Onkel SVK går foran som et godt eksempel uten juks. Cid skrev (1 time siden): Og så går hun inn på stua og setter seg i stresslessen helt alene, tenk! Cid skrev (26 minutter siden): Nå har det vært en gigantisk ereksjon på Lønneberget. 💥 Næmmen Cid da ❗ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå