Ciaran og Ciara Skrevet 9. desember 2023 #120141 Del Skrevet 9. desember 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Født med dem og kommer til å dø med dem 😁 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. desember 2023 #120142 Del Skrevet 9. desember 2023 (endret) 2 hours ago, Hoppetaujenta said: Takk. Jeg er veldig svak for sånt....og nå husker jeg at jeg skulle ha skiver med brunost. Må gå. Hei så lenge, søte venner. Og rett etterpå varte mannen med hjertebrunost som profilbilde: 1 hour ago, Nietsoj said: Du ... over her .... har litt av noen fantasier Endret 9. desember 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. desember 2023 #120143 Del Skrevet 9. desember 2023 SVK skrev (6 minutter siden): Og rett etterpå varte mannen med hjertebrunost som profilbilde: 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. desember 2023 #120144 Del Skrevet 9. desember 2023 9 minutter siden, Ciaran og Ciara said: 👨🦰👩🦰👍👍 Som journalist i Lønnebladet så legger jeg merke til slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. desember 2023 #120145 Del Skrevet 9. desember 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Som journalist i Lønnebladet så legger jeg merke til slikt. Cassidy Tvillingene vet du er stjernejournalisten til Lønnebladet, vi gjetter at du snart blir sjefsredaktør i Lønnebladet.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. desember 2023 #120146 Del Skrevet 9. desember 2023 1 minutt siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene vet du er stjernejournalisten til Lønnebladet, vi gjetter at du snart blir sjefsredaktør i Lønnebladet.👨🦰👩🦰👍👍 Tusen takk! Jeg jobber så mye jeg kan for å få den sjefsredaktørjobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. desember 2023 #120147 Del Skrevet 9. desember 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Tusen takk! Jeg jobber så mye jeg kan for å få den sjefsredaktørjobben. Cassidy Tvillingene er helt enige, og vi gjetter at rett over nyttår, så er sjefsredaktørjobben din.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2023 #120148 Del Skrevet 9. desember 2023 Cid skrev (1 time siden): Nå driver Anton og pisker Hoppe på baken, det liker hun Nei, hun er ikke kinky i det hele tatt og i tilfelle hun har sine greier i skjul, så forblir de der. Nietsoj skrev (1 time siden): Du ... over her .... har litt av noen fantasier Han er bare slik. Uhelbredelig dessverre. Cid skrev (1 time siden): Født med dem og kommer til å dø med dem 😁 Redd for det ja. Ligger det en fremtid i å forfatte snuskehistorier, mon tro? SVK skrev (25 minutter siden): Og rett etterpå varte mannen med hjertebrunost som profilbilde: Jeg kalte på ham og han svarte...tvers over landet, tror jeg vi får si, ellers tror de at @Nietsoj bor hos meg permanent. Han bor i mitt hjerte...for brunost. Veldig hyggelig at du stikker innom, ostevenn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. desember 2023 #120149 Del Skrevet 9. desember 2023 (endret) 2 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene er helt enige, og vi gjetter at rett over nyttår, så er sjefsredaktørjobben din.😊😊☺️☺️ Tusen takk! Jeg håper på det beste. Og heldigvis for meg så er mottoet til Lønnebladet: For godt til å være sant. Så jeg er min egen lykkes smed når det kommer til hvilke nyheter jeg skriver om. Endret 9. desember 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. desember 2023 #120150 Del Skrevet 9. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nei, hun er ikke kinky i det hele tatt og i tilfelle hun har sine greier i skjul, så forblir de der. Han er bare slik. Uhelbredelig dessverre. Redd for det ja. Ligger det en fremtid i å forfatte snuskehistorier, mon tro? Jeg kalte på ham og han svarte...tvers over landet, tror jeg vi får si, ellers tror de at @Nietsoj bor hos meg permanent. Han bor i mitt hjerte...for brunost. Veldig hyggelig at du stikker innom, ostevenn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. desember 2023 #120151 Del Skrevet 9. desember 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Tusen takk! Jeg håper på det beste. Og heldigvis for meg så er mottoet til Lønnebladet: For godt til å være sant. Så jeg er min egen lykkes smed når det kommer til hvilke nyheter jeg skriver om. Cassidy Tvillingene synes uansett at du er Lønnebladet sin beste journalist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2023 #120152 Del Skrevet 9. desember 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Tusen takk! Jeg håper på det beste. Og heldigvis for meg så er mottoet til Lønnebladet: For godt til å være sant. Så jeg er min egen lykkes smed når det kommer til hvilke nyheter jeg skriver om. Er det for godt til å være sant, så heter nok blekka "Jugeposten"... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. desember 2023 #120153 Del Skrevet 9. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Er det for godt til å være sant, så heter nok blekka "Jugeposten"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. desember 2023 #120154 Del Skrevet 9. desember 2023 Just now, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene synes uansett at du er Lønnebladet sin beste journalist. Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. desember 2023 #120155 Del Skrevet 9. desember 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. desember 2023 #120156 Del Skrevet 9. desember 2023 Nå har Hoppe dratt for å se til nabodama som er nyskilt, når hun ankommer så ligger hun livløs i bilen sin i garasjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. desember 2023 #120157 Del Skrevet 9. desember 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at dette er oppspinn vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2023 #120158 Del Skrevet 9. desember 2023 Cid skrev (12 minutter siden): Nå har Hoppe dratt for å se til nabodama som er nyskilt, når hun ankommer så ligger hun livløs i bilen sin i garasjen Lurer meg på om vi kan anta at alt Cid skriver er tull? Ciaran og Ciara skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at dette er oppspinn vi. Fullstendig. . . Dessuten må jeg i seng nå. Snakkes i morgen. Natta alle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. desember 2023 #120159 Del Skrevet 9. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Lurer meg på om vi kan anta at alt Cid skriver er tull? Fullstendig. . . Dessuten må jeg i seng nå. Snakkes i morgen. Natta alle. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. desember 2023 #120160 Del Skrevet 9. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Lurer meg på om vi kan anta at alt Cid skriver er tull? Fullstendig. . . Dessuten må jeg i seng nå. Snakkes i morgen. Natta alle. Ble det for grufullt det?:/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå