Cid Skrevet 9. desember 2023 #120121 Del Skrevet 9. desember 2023 Nå koser hoppe og Anton seg foran peisen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2023 #120122 Del Skrevet 9. desember 2023 SVK skrev (9 minutter siden): Det er lørdagskveld og da koser nok Hoppe seg med iskrem. Hadde vært fint, men håpet er svakt der. Kommer kanskje ikke igjen? Cid skrev (7 minutter siden): Men han finner nok frem til deg igjen en vakker dag Nei, avtalen var "aldri!", så da blir det nok sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. desember 2023 #120123 Del Skrevet 9. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Hadde vært fint, men håpet er svakt der. Kommer kanskje ikke igjen? Nei, avtalen var "aldri!", så da blir det nok sånn. Du har Fridtjof, Borat og de andre da fortsatt 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. desember 2023 #120124 Del Skrevet 9. desember 2023 18 minutter siden, Hoppetaujenta said: Hadde vært fint, men håpet er svakt der. Kommer kanskje ikke igjen? Jeg så den i dag. Var på tilbud på Meny. 79 kroner er juleprisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. desember 2023 #120125 Del Skrevet 9. desember 2023 Hoppe er kanskje for opptatt av å tenke på Anton til å sjekke hvilke iskremer som er i iskremdisken og hvilke iskremer som er på tilbud? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2023 #120126 Del Skrevet 9. desember 2023 Cid skrev (7 minutter siden): Du har Fridtjof, Borat og de andre da fortsatt 😄 Nei, de ble også rammet frem til januar. SVK skrev (3 minutter siden): Jeg så den i dag. Var på tilbud på Meny. 79 kroner er juleprisen. Den er borte på min nærbutikk i alle fall. Har bare disse ukene i dette året å finne den på nå, så blir det et nytt halvårs pause fra all snop og is og St.Hans blir neste hurradag! SVK skrev (3 minutter siden): Hoppe er kanskje for opptatt av å tenke på Anton til å sjekke hvilke iskremer som er i iskremdisken og hvilke iskremer som er på tilbud? Neida, iskrem har liksom alltid en plass i mitt hode, merkelig nok. Og mage ganske ofte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. desember 2023 #120127 Del Skrevet 9. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Nei, de ble også rammet frem til januar. Den er borte på min nærbutikk i alle fall. Har bare disse ukene i dette året å finne den på nå, så blir det et nytt halvårs pause fra all snop og is og St.Hans blir neste hurradag! Neida, iskrem har liksom alltid en plass i mitt hode, merkelig nok. Og mage ganske ofte. Ble ordet og Anton rammet med? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. desember 2023 #120128 Del Skrevet 9. desember 2023 (endret) Nå danser Anton: Endret 9. desember 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. desember 2023 #120129 Del Skrevet 9. desember 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Nå daner Anton: Daner en regjering? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. desember 2023 #120130 Del Skrevet 9. desember 2023 1 minutt siden, Cid said: Daner en regjering? Det skulle stå danser. Men om Anton danner regjering så er det nok Hoppe som blir statsministeren. Det er hun som er sjefen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2023 #120131 Del Skrevet 9. desember 2023 Cid skrev (8 minutter siden): Ble ordet og Anton rammet med? Nei, de er fredet og flyr rundt her som de vil. Det gjør en og annen demon og hund m.m. også. SVK skrev (2 minutter siden): Nå daner Anton: Hihi...den liker jeg godt, merkelig nok. SVK skrev (2 minutter siden): Det skulle stå danser. Men om Anton danner regjering så er det nok Hoppe som blir statsministeren. Det er hun som er sjefen. Stasminister Hoppe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. desember 2023 #120132 Del Skrevet 9. desember 2023 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Stasminister Hoppe? Stemmer! Selv serverer jeg stasmedister: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2023 #120133 Del Skrevet 9. desember 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Stemmer! Selv serverer jeg stasmedister: Takk. Jeg er veldig svak for sånt....og nå husker jeg at jeg skulle ha skiver med brunost. Må gå. Hei så lenge, søte venner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. desember 2023 #120134 Del Skrevet 9. desember 2023 SVK skrev (1 time siden): Det er lørdagskveld og da koser nok Hoppe seg med iskrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. desember 2023 #120135 Del Skrevet 9. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden): Takk. Jeg er veldig svak for sånt....og nå husker jeg at jeg skulle ha skiver med brunost. Må gå. Hei så lenge, søte venner. SVK skrev (28 minutter siden): Stemmer! Selv serverer jeg stasmedister: SVK skrev (38 minutter siden): Nå danser Anton: 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. desember 2023 #120136 Del Skrevet 9. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (36 minutter siden): Nei, de er fredet og flyr rundt her som de vil. Det gjør en og annen demon og hund m.m. også. Hihi...den liker jeg godt, merkelig nok. Stasminister Hoppe? 🛖🏃♂️🔐 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. desember 2023 #120137 Del Skrevet 9. desember 2023 Nå driver Anton og pisker Hoppe på baken, det liker hun 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 9. desember 2023 #120138 Del Skrevet 9. desember 2023 Du ... over her .... har litt av noen fantasier 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. desember 2023 #120139 Del Skrevet 9. desember 2023 Cid skrev (34 minutter siden): 🛖🏃♂️🔐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. desember 2023 #120140 Del Skrevet 9. desember 2023 Nietsoj skrev (7 minutter siden): Du ... over her .... har litt av noen fantasier Født med dem og kommer til å dø med dem 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå