Ciaran og Ciara Skrevet 7. desember 2023 #119941 Del Skrevet 7. desember 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Det ender med at Dr. Cox drar en morsom anekdote og skriver ut en resept på antibiotika... Chlamydia skjer hvem som helst 🙂 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. desember 2023 #119942 Del Skrevet 7. desember 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Det ender med at Dr. Cox drar en morsom anekdote og skriver ut en resept på antibiotika... Chlamydia skjer hvem som helst 🙂 Hun liker Cox. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 7. desember 2023 #119943 Del Skrevet 7. desember 2023 (endret) Cid skrev (4 minutter siden): Hun liker Cox. Det er forståelig. Cox er en karakter med kjølig personlighet, som bruker tvilsom humor for å kompensere for sine mangler. Damer digger sånt 😁 Endret 7. desember 2023 av KnekkeBørre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. desember 2023 #119944 Del Skrevet 7. desember 2023 Nå ligger Hoppe og Anton i senga og kysser, uten klær lol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. desember 2023 #119945 Del Skrevet 7. desember 2023 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Det er forståelig. Cox er en karakter med kjølig personlighet, som bruker god humor for å kompensere for sine mangler. Damer digger sånt 😁 Og så får de unge sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. desember 2023 #119946 Del Skrevet 7. desember 2023 Cassidy Tvillingene tenker at det er rent oppspinn vi.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 7. desember 2023 #119947 Del Skrevet 7. desember 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene tenker at det er rent oppspinn vi.😉😉 Basert på eksisterende data om @Cid's übergode fantasi kontra virkeligheten, så tror jeg @Ciaran og Ciara har helt rett i sine tanker 🙂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 7. desember 2023 #119948 Del Skrevet 7. desember 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Og så får de unge sammen. Køen av menn som ønsker å formere seg med Hoppe er antagelig like lang som behandlingstiden til offentlige kontorer. Men er man morsom, lege og har en god formue, så stiller man sterkere. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. desember 2023 #119949 Del Skrevet 7. desember 2023 KnekkeBørre skrev (11 minutter siden): Basert på eksisterende data om @Cid's übergode fantasi kontra virkeligheten, så tror jeg @Ciaran og Ciara har helt rett i sine tanker 🙂 👨🦰👩🦰👍👍 KnekkeBørre skrev (8 minutter siden): Køen av menn som ønsker å formere seg med Hoppe er antagelig like lang som behandlingstiden til offentlige kontorer. Men er man morsom, lege og har en god formue, så stiller man sterkere. 🙂 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. desember 2023 #119950 Del Skrevet 8. desember 2023 Hoppe har status som en real O.G Hun var på Kvinneguiden allerede i '89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2023 #119951 Del Skrevet 8. desember 2023 Cid skrev (9 timer siden): Nå ligger Hoppe og Anton i senga og kysser, uten klær lol. Oppenede: Cid, man trenger ikke å kle av seg for å kysse. Kom noen inn og overrakte en bylt etter kysset? Cid skrev (9 timer siden): Og så får de unge sammen. KnekkeBørre skrev (9 timer siden): Køen av menn som ønsker å formere seg med Hoppe er antagelig like lang som behandlingstiden til offentlige kontorer. Men er man morsom, lege og har en god formue, så stiller man sterkere. 🙂 Aldri i verden! SVK skrev (30 minutter siden): Hoppe har status som en real O.G Hun var på Kvinneguiden allerede i '89 Hva? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. desember 2023 #119952 Del Skrevet 8. desember 2023 2 minutter siden, Hoppetaujenta said: Hva? Jeg bare synger en liten Hoppe-sang. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2023 #119953 Del Skrevet 8. desember 2023 Åja. Det var hyggelig. Godmorgen til deg, du blide. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. desember 2023 #119954 Del Skrevet 8. desember 2023 23 minutter siden, Hoppetaujenta said: Åja. Det var hyggelig. Godmorgen til deg, du blide. God morgen til deg og alle i tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. desember 2023 #119955 Del Skrevet 8. desember 2023 Håper alle har fått en digg frokost. Selv skal jeg i tillegg ha kyllinghamburgere til middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2023 #119956 Del Skrevet 8. desember 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Håper alle har fått en digg frokost. Selv skal jeg i tillegg ha kyllinghamburgere til middag. Jeg har vært ute og fjernet litt snø, funnet frem de skikkelige vinterboots`ene fra kjelleren og litt sånn, så nå sitter jeg her hos deg og kanskje en annen som dukker opp snart...og jeg spiser for første gang i dag; en sandwich med pepperkakesmak. Iskaldt og vidunderlig over alt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. desember 2023 #119957 Del Skrevet 8. desember 2023 3 minutter siden, Hoppetaujenta said: Jeg har vært ute og fjernet litt snø, funnet frem de skikkelige vinterboots`ene fra kjelleren og litt sånn, så nå sitter jeg her hos deg og kanskje en annen som dukker opp snart...og jeg spiser for første gang i dag; en sandwich med pepperkakesmak. Iskaldt og vidunderlig over alt! Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2023 #119958 Del Skrevet 8. desember 2023 Mhm...anbefaler den til alle som liker kombinasjonen hver for seg. Fullstendig herlig og sikkert til salgs bare rundt jul. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. desember 2023 #119959 Del Skrevet 8. desember 2023 7 minutter siden, Hoppetaujenta said: Mhm...anbefaler den til alle som liker kombinasjonen hver for seg. Fullstendig herlig og sikkert til salgs bare rundt jul. Digger den jeg også. Skal faktisk ha den som dessert på julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. desember 2023 #119960 Del Skrevet 8. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Oppenede: Cid, man trenger ikke å kle av seg for å kysse. Kom noen inn og overrakte en bylt etter kysset? Aldri i verden! Hva? Bylt? Fikk dere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå