Cid Skrevet 1. desember 2023 #119561 Del Skrevet 1. desember 2023 SVK skrev (20 minutter siden): Nå er Hoppe oppe og isfisker med Anton. Og senere så fisfiser de lol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. desember 2023 #119562 Del Skrevet 1. desember 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe fortsatt sover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. desember 2023 #119563 Del Skrevet 1. desember 2023 Cid skrev (12 timer siden): Nå våknet Anton. Nei, han står veldig tidlig opp. Det er hans jobberutine. Ut i skogen og jobbe. Cid skrev (12 timer siden): Her er @SVK, Hoppe og Anton om 30 år. Hmm. Vi ser veldig kjente ut syns jeg. Cid skrev (12 timer siden): Neitakk. Athena Freyja skrev (11 timer siden): Hoppe er ikke her Men her er Hoppe Det stemmer. En morgensoftis eller "melkerist" hadde gjort godt nå. Cid skrev (10 timer siden): Hun og Anton spiser en iskrem og så drar de hjem og kliner i sofaen. Kliner de softisen ut i soffa`n? Verste jeg har hørt!!! Ciaran og Ciara skrev (10 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. Det gjorde hun. La seg litt tidlig i går og fikk sove. *blitt forkjølet* Cid skrev (9 timer siden): En gammel venn ankommer Lønneberget i morgen for å bo hos Hoppe og Anton i helga. Ååååå...HAN er absolutt ALLTID velkommen i vennlig ærend til meg. Jeg liker ham. Cid skrev (8 timer siden): Hoppes nye nabo. Greit det. Ny nabo. Saklig kar. Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover trygt og godt nå. Det gjorde hun ja. Drømte at hun var med i en sånn "finn en tv-bondekjæreste" faktisk og det var FÆLT! Cid skrev (8 timer siden): Hun får IKKE besøk av han her i morgen. Himmel og hav for en intensitet! Godt at han ikke hadde tid til å besøke noen som helst i nabolaget. Cid skrev (8 timer siden): Og han her. En hyggelig kar. Kaffe og kake og god tur hjem. Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Woffe utfører sin faste jage bort plikt. Ja...men det hadde jeg tenkt å late som at jeg ikke visste. Cid skrev (6 timer siden): Nå har Hoppe fått vite at Anton har kjøpt seg enda litt mer tomt rundt sin lille bolig, for å forhindre utbygging. Det er hun glad for! Cid skrev (3 timer siden): Nå har vannet hennes gått. HVA??? Har hun TISSET PÅ SEG?!? Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene ser at det tøyses og tulles mye her nå. I store mengder. Som vanlig. SVK skrev (3 timer siden): Nå er Hoppe oppe og isfisker med Anton. JA! Det er litt artig, selv om det er kaldt. Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene blir med på fisketuren vi. Velkommen til dere begge. Det handler om fiskeopplevelsen og ikke mengden fisk. SVK skrev (3 timer siden): Det stemmer! Ja, det gjør det. Cid skrev (3 timer siden): Og senere så fisfiser de lol. Hva? Er det for noe tull, Cid? Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe fortsatt sover. Neida, for jeg har skrevet alt dette over her. Hvordan kan jeg fremdeles sove da? Godmorgen alle sammen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. desember 2023 #119564 Del Skrevet 1. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Nei, han står veldig tidlig opp. Det er hans jobberutine. Ut i skogen og jobbe. Hmm. Vi ser veldig kjente ut syns jeg. Neitakk. Det stemmer. En morgensoftis eller "melkerist" hadde gjort godt nå. Kliner de softisen ut i soffa`n? Verste jeg har hørt!!! Det gjorde hun. La seg litt tidlig i går og fikk sove. *blitt forkjølet* Ååååå...HAN er absolutt ALLTID velkommen i vennlig ærend til meg. Jeg liker ham. Greit det. Ny nabo. Saklig kar. Det gjorde hun ja. Drømte at hun var med i en sånn "finn en tv-bondekjæreste" faktisk og det var FÆLT! Himmel og hav for en intensitet! Godt at han ikke hadde tid til å besøke noen som helst i nabolaget. En hyggelig kar. Kaffe og kake og god tur hjem. Ja...men det hadde jeg tenkt å late som at jeg ikke visste. Det er hun glad for! HVA??? Har hun TISSET PÅ SEG?!? I store mengder. Som vanlig. JA! Det er litt artig, selv om det er kaldt. Velkommen til dere begge. Det handler om fiskeopplevelsen og ikke mengden fisk. Ja, det gjør det. Hva? Er det for noe tull, Cid? Neida, for jeg har skrevet alt dette over her. Hvordan kan jeg fremdeles sove da? Godmorgen alle sammen! Blir det jakt trening på dyrene i dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. desember 2023 #119565 Del Skrevet 1. desember 2023 Cid skrev (11 minutter siden): Blir det jakt trening på dyrene i dag? De er litt urolige, så de må nok ha seg en "løpetur" i frisk luft i dag ja. Grr.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. desember 2023 #119566 Del Skrevet 1. desember 2023 🛖🚪🔐🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. desember 2023 #119567 Del Skrevet 1. desember 2023 Hoppen tar seg et glass julebrus og sukker fornøyd mens hun ser på løpsfantomet gjennom sin kikkert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. desember 2023 #119568 Del Skrevet 1. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Hoppen tar seg et glass julebrus og sukker fornøyd mens hun ser på løpsfantomet gjennom sin kikkert. Cid skrev (12 minutter siden): 🛖🚪🔐🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️ Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): De er litt urolige, så de må nok ha seg en "løpetur" i frisk luft i dag ja. Grr.... Cid skrev (29 minutter siden): Blir det jakt trening på dyrene i dag? 😉😉 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Nei, han står veldig tidlig opp. Det er hans jobberutine. Ut i skogen og jobbe. Hmm. Vi ser veldig kjente ut syns jeg. Neitakk. Det stemmer. En morgensoftis eller "melkerist" hadde gjort godt nå. Kliner de softisen ut i soffa`n? Verste jeg har hørt!!! Det gjorde hun. La seg litt tidlig i går og fikk sove. *blitt forkjølet* Ååååå...HAN er absolutt ALLTID velkommen i vennlig ærend til meg. Jeg liker ham. Greit det. Ny nabo. Saklig kar. Det gjorde hun ja. Drømte at hun var med i en sånn "finn en tv-bondekjæreste" faktisk og det var FÆLT! Himmel og hav for en intensitet! Godt at han ikke hadde tid til å besøke noen som helst i nabolaget. En hyggelig kar. Kaffe og kake og god tur hjem. Ja...men det hadde jeg tenkt å late som at jeg ikke visste. Det er hun glad for! HVA??? Har hun TISSET PÅ SEG?!? I store mengder. Som vanlig. JA! Det er litt artig, selv om det er kaldt. Velkommen til dere begge. Det handler om fiskeopplevelsen og ikke mengden fisk. Ja, det gjør det. Hva? Er det for noe tull, Cid? Neida, for jeg har skrevet alt dette over her. Hvordan kan jeg fremdeles sove da? Godmorgen alle sammen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. desember 2023 #119569 Del Skrevet 1. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Hoppen tar seg et glass julebrus og sukker fornøyd mens hun ser på løpsfantomet gjennom sin kikkert. Sveppes på deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. desember 2023 #119570 Del Skrevet 1. desember 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Sveppes på deg. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. desember 2023 #119571 Del Skrevet 1. desember 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Sveppes på deg. Åneida, det blir min sukkerfrie laget i mitt nærområde. Den er best. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. desember 2023 #119572 Del Skrevet 1. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Åneida, det blir min sukkerfrie laget i mitt nærområde. Den er best. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. desember 2023 #119573 Del Skrevet 1. desember 2023 Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. desember 2023 #119574 Del Skrevet 1. desember 2023 Hei så lenge. God søvn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. desember 2023 #119575 Del Skrevet 1. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Hei så lenge. God søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. desember 2023 #119576 Del Skrevet 1. desember 2023 Nå drikker hun karsk. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. desember 2023 #119577 Del Skrevet 1. desember 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser iskrem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. desember 2023 #119578 Del Skrevet 1. desember 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Nå drikker hun karsk. Jeg tror at jeg kan si med hånda på hjertet; jeg skal aldri smake på karsk eller diverse alkohol som folk drikker til julemiddag og den slags. Jeg så på oversikt på polet; folk kan få levert flasker hjem, men det koster 350,- å få det kjørt! DYRT!!! Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser iskrem. Jeg er akkurat tom i min lille 1,2 liters boks med sjokoladeis. Jeg er mett nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. desember 2023 #119579 Del Skrevet 1. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg tror at jeg kan si med hånda på hjertet; jeg skal aldri smake på karsk eller diverse alkohol som folk drikker til julemiddag og den slags. Jeg så på oversikt på polet; folk kan få levert flasker hjem, men det koster 350,- å få det kjørt! DYRT!!! Jeg er akkurat tom i min lille 1,2 liters boks med sjokoladeis. Jeg er mett nå. Så du kommer ikke til å våkne opp på første juledag med skallebank? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. desember 2023 #119580 Del Skrevet 1. desember 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Så du kommer ikke til å våkne opp på første juledag med skallebank? Nei, aldri i verden. Driver ikke på med sånne dumme ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå