Hoppetaujenta Skrevet 17. november 2023 #118401 Del Skrevet 17. november 2023 Cid skrev (3 timer siden): Kommer demonen en tur til Lønneberget i dag? Gjør nok det ja. Fredagsdemonen gjør seg klar til besøk... Cid skrev (3 timer siden): Nå har hun fått leamus mens Anton har fått tourettes. Litt av et vennepar altså? Cid skrev (3 timer siden): Nå har hun sjekket inn på The Well. Aldri. Så naturlig er jeg ikke. Altfor mye nakenhet der. Cid skrev (3 timer siden): Til helgen så har hun tenkt å tilbringe litt tid med frierne sine. Nei, da skal hun til en forandring være helt alene med seg selv. Cid skrev (30 minutter siden): . *sensurert* Cid skrev (29 minutter siden): Anton har blitt pappa 😃 https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/david-guetta-deler-gladnyhet/16226948/ Nei, Anton har ingen barn. Guetta ble omsider lurt inn i et forhold som gir resultater av kaninvirksomheten. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november 2023 #118402 Del Skrevet 17. november 2023 (endret) Hoppetaujenta skrev (På 17.11.2023 den 13.08): Gjør nok det ja. Fredagsdemonen gjør seg klar til besøk... Litt av et vennepar altså? Aldri. Så naturlig er jeg ikke. Altfor mye nakenhet der. Nei, da skal hun til en forandring være helt alene med seg selv. *sensurert* Nei, Anton har ingen barn. Guetta ble omsider lurt inn i et forhold som gir resultater av kaninvirksomheten. 🛖🔐 Ikke litt av et ektepar? Trodde du og Anton skulle sprade rundt naken der lol. Endret 4. september av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. november 2023 #118403 Del Skrevet 17. november 2023 5 hours ago, Hoppetaujenta said: Jeg har faktisk levd et slikt liv. Strukturert til fingerspissene og ute i skogsløypene før fuglene fiser. Skikkelig dybdetrimming, dusj og frokost grytidlig på morgenen. I dag fatter jeg ikke at det var meg. Etter du klarte et halvt år uten godtesnop så er jeg ikke overrasket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. november 2023 #118404 Del Skrevet 17. november 2023 Cid skrev (6 minutter siden):Ikke litt av ektepar? Trodde du og Anton skulle sprade rundt naken der lol. Anton vet hva du sier og er ikke blid. SVK skrev (1 minutt siden): Etter du klarte et halvt år uten godtesnop så er jeg ikke overrasket. Jeg mistenker at det kommer en ny sunn halvtårsavholdenhet 1 januar og frem til st.hans 2024. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november 2023 #118405 Del Skrevet 17. november 2023 Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Anton vet hva du sier og er ikke blid. Jeg mistenker at det kommer en ny sunn halvtårsavholdenhet 1 januar og frem til st.hans 2024. 😲 🛖🏃♂️🔐 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. november 2023 #118406 Del Skrevet 17. november 2023 (endret) Nå har Hoppe Politimester Bastian på besøk etter at Munchs Skrik ble stjålet fra Lønnebergets kunstmuseum. Endret 17. november 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. november 2023 #118407 Del Skrevet 17. november 2023 Nei, her er det feilinformering igjen; det var det mindre kjente maleriet "Nys" som ble forlagt på et lager, men som nå har kommet til rette igjen. Slæpp åff you pipel! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. november 2023 #118408 Del Skrevet 17. november 2023 Just now, Hoppetaujenta said: Nei, her er det feilinformering igjen; det var det mindre kjente maleriet "Nys" som ble forlagt på et lager, men som nå har kommet til rette igjen. Slæpp åff you pipel! Godt å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. november 2023 #118409 Del Skrevet 17. november 2023 Endelig er vi enige om noe her. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november 2023 #118410 Del Skrevet 17. november 2023 Nå har hun begynt med postkode lotteriet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november 2023 #118411 Del Skrevet 17. november 2023 Nå drar Hoppe, Borat, Kody, Anton og Kari ut på et eventyr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. november 2023 #118412 Del Skrevet 17. november 2023 Cid skrev (6 minutter siden): Nå har hun begynt med postkode lotteriet. Alt som gir en stor og sikker gevinst er helt i orden, takk. Cid skrev (2 minutter siden): Nå drar Borat, Kody, og Kari ut på et eventyr. "Vi sender dem til Afrika"....synger lille Ordet mitt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. november 2023 #118413 Del Skrevet 17. november 2023 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Takk. Jeg leviterte på en litt tung måte, men dog... Nei, der går min grense. Det er en skikkelig uffen lukt. Aner ikke. Jeg har bare sett andre spise det. Selv holder jeg meg langt unna "sånn mat"! Det hender at jeg har en slik drøm ja. Helt underlig at en fungerer ganske bra i søvne. Det holder jeg med ham i. Det er meget mulig. Selvsagt er det godt der også! Min også, så hvorfor lager jeg det aldri da? Meget mystisk. Det blir utfordringen til deg: Smak! Jeg tror kanskje at det smaker gummierte ting med salt på? Veganerfjas er ordet. For lenge siden leste jeg bøker om det og vurderte å bli sånn veganer rar, men jeg sto i mot. Kjøtt og godsaker til folket! Ser jo ut som stekte brødkrutonger?!? La merke til det fine bildet. ❤️ Du er heldig. Din katt er heldig. Oijj....ei voksen dame jo! Måtte hun holde seg frisk lenge. Er det den siste du har igjen nå? Ja. Har hun hengt dem ut på snora? Med rosiner i? Huff da. Jeg har faktisk levd et slikt liv. Strukturert til fingerspissene og ute i skogsløypene før fuglene fiser. Skikkelig dybdetrimming, dusj og frokost grytidlig på morgenen. I dag fatter jeg ikke at det var meg. ...og Tigergutter! Morn-Morn til dere alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. november 2023 #118414 Del Skrevet 17. november 2023 Nå kom jeg på at jeg kun har spist en gang og nå rumler magen. Tar en liten tyggepause. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. november 2023 #118415 Del Skrevet 17. november 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Gjør nok det ja. Fredagsdemonen gjør seg klar til besøk... Litt av et vennepar altså? Aldri. Så naturlig er jeg ikke. Altfor mye nakenhet der. Nei, da skal hun til en forandring være helt alene med seg selv. *sensurert* Nei, Anton har ingen barn. Guetta ble omsider lurt inn i et forhold som gir resultater av kaninvirksomheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. november 2023 #118416 Del Skrevet 17. november 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nå kom jeg på at jeg kun har spist en gang og nå rumler magen. Tar en liten tyggepause. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november 2023 #118417 Del Skrevet 17. november 2023 Nå spiser hun gumbo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. november 2023 #118418 Del Skrevet 17. november 2023 Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november 2023 #118419 Del Skrevet 17. november 2023 Nå ligger hun i sofaen og kliner med Anton 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november 2023 #118420 Del Skrevet 17. november 2023 De tar det videre opp på rommet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå