Ciaran og Ciara Skrevet 16. november 2023 #118281 Del Skrevet 16. november 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Den Sausen er digg @SVK bruker den selv på all pizza 😀 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Nå ligger @Hoppetaujenta i senga og hviler seg etter en tur med hoppetauet 😀 Det tror Cassidy Tvillingene også.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. november 2023 #118282 Del Skrevet 16. november 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Det tror Cassidy Tvillingene også.👨🦰👩🦰👍👍 Ja 😀😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november 2023 #118283 Del Skrevet 16. november 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja 😀😀 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. november 2023 #118284 Del Skrevet 16. november 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 😀😀👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 16. november 2023 #118285 Del Skrevet 16. november 2023 @Hoppetaujenta har diskutert hydralikk med @Maskinfører. Og nå er begge like forvirret 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november 2023 #118286 Del Skrevet 16. november 2023 KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): @Hoppetaujenta har diskutert hydralikk med @Maskinfører. Og nå er begge like forvirret 😉😉 Maskinfører skrev (3 minutter siden): 😀😀👍👍 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 16. november 2023 #118287 Del Skrevet 16. november 2023 Hoppe har vært på byen og revet ned alle julelysene, hun syns det var alt for tidlig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november 2023 #118288 Del Skrevet 16. november 2023 Athena Freyja skrev (1 minutt siden): Hoppe har vært på byen og revet ned alle julelysene, hun syns det var alt for tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. november 2023 #118289 Del Skrevet 16. november 2023 (endret) KnekkeBørre skrev (7 minutter siden): @Hoppetaujenta har diskutert hydralikk med @Maskinfører. Og nå er begge like forvirret Ja det har hun jeg og @Hoppetaujenta 😀😀👍👍 Endret 16. november 2023 av Maskinfører 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november 2023 #118290 Del Skrevet 16. november 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det har hun 😀😀👍👍 😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. november 2023 #118291 Del Skrevet 16. november 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): 😉😉 👨🦰👩🦰👍👍 😀😀👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. november 2023 #118292 Del Skrevet 16. november 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): 😉😉 😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. november 2023 #118293 Del Skrevet 16. november 2023 KnekkeBørre skrev (1 time siden): Nå er Hoppe i en dyp tanke state of mind. Hun vurderer iskrem, men samtidig noe annet. Jeg er helt tom i mitt hus. Ikke en eneste godis igjen. Ingen sure miner her fra denne jenta! KnekkeBørre skrev (1 time siden): Det pleier å gå greit om man ikke subber med føttene. *Frossen tåballade fader inn i bakgrunnen* Jeg subbet akkurat passe, men vinden gikk gjennom tær, marg og bein. Forfriskende var det! Maskinfører skrev (15 minutter siden): Nå ligger @Hoppetaujenta i senga og hviler seg etter en tur med hoppetauet 😀 Neida, for jeg fant øretelefonene og Yngwie Malmsteens gitarsoloer går rett inn i systemet mitt og jeg spiller luftgitar og trommer og kauker de sterke, høyeste stemmene med bandet. KnekkeBørre skrev (5 minutter siden): @Hoppetaujenta har diskutert hydralikk med @Maskinfører. Og nå er begge like forvirret Huldralikk har jeg peiling på serru! Forvirret er jeg hele året. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 16. november 2023 #118294 Del Skrevet 16. november 2023 Athena Freyja skrev (Akkurat nå): Hoppe har vært på byen og revet ned alle julelysene, hun syns det var alt for tidlig Denne aktiviteten synes jeg f@en meg Hoppe kunne inkludert meg i! Ingenting kiler mine erogene soner hardere enn å knuse julestemning!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. november 2023 #118295 Del Skrevet 16. november 2023 Athena Freyja skrev (4 minutter siden): Hoppe har vært på byen og revet ned alle julelysene, hun syns det var alt for tidlig Jeg hadde med meg luftpistolen i hemmelighet på innerlomma og når ingen så... *treff!!!* Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det har hun jeg og @Hoppetaujenta 😀😀👍👍 Ja det har vi det så! KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Denne aktiviteten synes jeg f@en meg Hoppe kunne inkludert meg i! Ingenting kiler mine erogene soner hardere enn å knuse julestemning!! Hva? Ville du at jeg skulle skyte på løpende KnekkeBørre??? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. november 2023 #118296 Del Skrevet 16. november 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg er helt tom i mitt hus. Ikke en eneste godis igjen. Ingen sure miner her fra denne jenta! Jeg subbet akkurat passe, men vinden gikk gjennom tær, marg og bein. Forfriskende var det! Neida, for jeg fant øretelefonene og Yngwie Malmsteens gitarsoloer går rett inn i systemet mitt og jeg spiller luftgitar og trommer og kauker de sterke, høyeste stemmene med bandet. Huldralikk har jeg peiling på serru! Forvirret er jeg hele året. Ja men det er flott musikk 😀 ja men det er jo bra da bra du kan litt om Hydraulikk 😀😳 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. november 2023 #118297 Del Skrevet 16. november 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg hadde med meg luftpistolen i hemmelighet på innerlomma og når ingen så... *treff!!!* Ja det har vi det så! Hva? Ville du at jeg skulle skyte på løpende KnekkeBørre??? Ja det har vi 😀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november 2023 #118298 Del Skrevet 16. november 2023 Maskinfører skrev (3 minutter siden): 😀😀👍👍 👨🦰👩🦰👍👍 KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Denne aktiviteten synes jeg f@en meg Hoppe kunne inkludert meg i! Ingenting kiler mine erogene soner hardere enn å knuse julestemning!! Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg er helt tom i mitt hus. Ikke en eneste godis igjen. Ingen sure miner her fra denne jenta! Jeg subbet akkurat passe, men vinden gikk gjennom tær, marg og bein. Forfriskende var det! Neida, for jeg fant øretelefonene og Yngwie Malmsteens gitarsoloer går rett inn i systemet mitt og jeg spiller luftgitar og trommer og kauker de sterke, høyeste stemmene med bandet. Huldralikk har jeg peiling på serru! Forvirret er jeg hele året. Maskinfører skrev (4 minutter siden): 😉😉 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 16. november 2023 #118299 Del Skrevet 16. november 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg er helt tom i mitt hus. Ikke en eneste godis igjen. Ingen sure miner her fra denne jenta! Jeg subbet akkurat passe, men vinden gikk gjennom tær, marg og bein. Forfriskende var det! Neida, for jeg fant øretelefonene og Yngwie Malmsteens gitarsoloer går rett inn i systemet mitt og jeg spiller luftgitar og trommer og kauker de sterke, høyeste stemmene med bandet. Huldralikk har jeg peiling på serru! Forvirret er jeg hele året. Yngwie Malmsteen? Hoppe setter pris på kvalitetfylt gitar-onani? Økning på respektskalaen med 3.2 prosentpoeng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. november 2023 #118300 Del Skrevet 16. november 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): 👨🦰👩🦰👍👍 👨🦰👩🦰👍👍 😉😉👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå