Cid Skrevet 15. november 2023 #118161 Del Skrevet 15. november 2023 🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. november 2023 #118162 Del Skrevet 15. november 2023 Lurer på om vi skulle melde Cid på til et løp snart? Han er jo i superform og har øvd lenge nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. november 2023 #118163 Del Skrevet 15. november 2023 🛖🏃♂️🔐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. november 2023 #118164 Del Skrevet 15. november 2023 Tolkning: Cid løper i skjul og koser seg med muffinskaka og låser døra; ingen andre får smake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 15. november 2023 #118165 Del Skrevet 15. november 2023 Nå er @Hoppetaujenta ute med tauet sitt 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. november 2023 #118166 Del Skrevet 15. november 2023 Maskinfører skrev (32 minutter siden): Nå er @Hoppetaujenta ute med tauet sitt 😀 Ja, men det er med meg hele tiden uansett hvor jeg er...og noen ganger må det ligge i veska mi en stund, men så er det Hoppetid igjen og det gjør godt i kropp og sinn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 15. november 2023 #118167 Del Skrevet 15. november 2023 Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Ja, men det er med meg hele tiden uansett hvor jeg er...og noen ganger må det ligge i veska mi en stund, men så er det Hoppetid igjen og det gjør godt i kropp og sinn. Det er det ja 😀 sorry glemte det jeg du er jo @Hoppetaujenta du og har dette innebygd 😀 ja må ha det i veska det gjør godt i kropp sjel og sinn 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. november 2023 #118168 Del Skrevet 15. november 2023 Jeg må hoppe såpass mye, fordi f.eks. akkurat nå så spiser jeg KIMS chips igjen og da må en hoppe for å balansere det hele. I desember tar jeg kanskje julehoppefri...men så begynner jeg 1 januar igjen og da blir jeg streng en stund fremover. Jeg er nemlig veldig glad i iskrem og alt som er søtt, så noen ganger trør jeg bremsen helt inn over noen mnd. Da er jeg den sunneste Hoppen i verden. Den under her er favoritten for tiden. Får nesten ikke nok. ❤️ Mye god smak i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. november 2023 #118169 Del Skrevet 15. november 2023 Nå er hun sammen med typen sin Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. november 2023 #118170 Del Skrevet 15. november 2023 Nå er hun Hoppetaufruen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. november 2023 #118171 Del Skrevet 15. november 2023 Kjenner jeg Hoppe rett så har hun meldt seg på Ungkarskvinnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. november 2023 #118172 Del Skrevet 15. november 2023 SVK skrev (10 minutter siden): Kjenner jeg Hoppe rett så har hun meldt seg på Ungkarskvinnen. Hun har meldt seg på Love Island. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. november 2023 #118173 Del Skrevet 15. november 2023 17 minutter siden, SVK said: Kjenner jeg Hoppe rett så har hun meldt seg på Ungkarskvinnen. 6 minutter siden, Cid said: Hun har meldt seg på Love Island. Lurer på hva Anton kommer til å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. november 2023 #118174 Del Skrevet 15. november 2023 1 hour ago, Hoppetaujenta said: Jeg må hoppe såpass mye, fordi f.eks. akkurat nå så spiser jeg KIMS chips igjen og da må en hoppe for å balansere det hele. I desember tar jeg kanskje julehoppefri...men så begynner jeg 1 januar igjen og da blir jeg streng en stund fremover. Jeg er nemlig veldig glad i iskrem og alt som er søtt, så noen ganger trør jeg bremsen helt inn over noen mnd. Da er jeg den sunneste Hoppen i verden. Den under her er favoritten for tiden. Får nesten ikke nok. ❤️ Mye god smak i. Sour Cream an Onion er en av mine favoritt-smaker. Jeg spiste faktisk noen Sombrero-chips med den smaken sist helg. Det var Halloween-godteri så selges kun i begrenset tid. Noe som var dumt for den var veldig god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. november 2023 #118175 Del Skrevet 15. november 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Lurer på hva Anton kommer til å si. Han og er med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. november 2023 #118176 Del Skrevet 15. november 2023 8 minutter siden, Cid said: Han og er med. Dette høres ikke ut som noe Anton ville være med på. Men han er jo en som gjør alt for Hoppe så han biter kanskje tennene sammen og blir med likevel om det er hva Hoppe krever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. november 2023 #118177 Del Skrevet 15. november 2023 Dere juger så det renner av dere og kjenner ikke Hoppe i det hele tatt! Hun har et forsett til neste år; å leve like kyskt og alene som hun alltid gjør og det holder hun lett som en plett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. november 2023 #118178 Del Skrevet 15. november 2023 1 hour ago, Hoppetaujenta said: Jeg må hoppe såpass mye, fordi f.eks. akkurat nå så spiser jeg KIMS chips igjen og da må en hoppe for å balansere det hele. I desember tar jeg kanskje julehoppefri...men så begynner jeg 1 januar igjen og da blir jeg streng en stund fremover. Jeg er nemlig veldig glad i iskrem og alt som er søtt, så noen ganger trør jeg bremsen helt inn over noen mnd. Da er jeg den sunneste Hoppen i verden. Den under her er favoritten for tiden. Får nesten ikke nok. ❤️ Mye god smak i. Selv har jeg vurdert å bli sunn mange ganger, men det er alltid "i morgen" og aldri "i dag" jeg bestemmer meg for å være sunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. november 2023 #118179 Del Skrevet 15. november 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Dere juger så det renner av dere og kjenner ikke Hoppe i det hele tatt! Hun har et forsett til neste år; å leve like kyskt og alene som hun alltid gjør og det holder hun lett som en plett. Nei alt jeg sa var 101% sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. november 2023 #118180 Del Skrevet 15. november 2023 Nå har Ordet kjøpt Lego: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå