KnekkeBørre Skrevet 14. november 2023 #118121 Del Skrevet 14. november 2023 Cid skrev (Akkurat nå): 🏃♂️ 🚴♂️ <------ Skatteetatetens representant. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. november 2023 #118122 Del Skrevet 14. november 2023 KnekkeBørre skrev (13 minutter siden): Hørt at Anton skylder millioner i skatt. 👨🦰👩🦰👍👍 Cid skrev (3 minutter siden): 🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. november 2023 #118123 Del Skrevet 14. november 2023 KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): 🚴♂️ <------ Skatteetatetens representant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. november 2023 #118124 Del Skrevet 14. november 2023 KnekkeBørre skrev (11 minutter siden): 🚴♂️ <------ Skatteetatetens representant. 🚕🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. november 2023 #118125 Del Skrevet 14. november 2023 Cid skrev (5 minutter siden): 🚕🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 14. november 2023 #118126 Del Skrevet 14. november 2023 Cid skrev (3 minutter siden): 🚕🏃♂️ 🚓 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. november 2023 #118127 Del Skrevet 14. november 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): 🚓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. november 2023 #118128 Del Skrevet 14. november 2023 KnekkeBørre skrev (18 minutter siden): 🚓 🏨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 14. november 2023 #118129 Del Skrevet 14. november 2023 Cid skrev (1 minutt siden): 🏨 Er det H for "Hospital", eller "Hoppe-slottet"? 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. november 2023 #118130 Del Skrevet 15. november 2023 KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Er det H for "Hospital", eller "Hoppe-slottet"? 🤔 H for herpes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 15. november 2023 #118131 Del Skrevet 15. november 2023 Cid skrev (1 minutt siden): H for herpes. Hu hei, det var en vending jeg ikke var helt forberedt på. 😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. november 2023 #118132 Del Skrevet 15. november 2023 KnekkeBørre skrev (33 minutter siden): Hu hei, det var en vending jeg ikke var helt forberedt på. 😳 Anton har fått alle kjønnssykdommer som finnes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. november 2023 #118133 Del Skrevet 15. november 2023 Cid skrev (44 minutter siden): 🏨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. november 2023 #118134 Del Skrevet 15. november 2023 Denne frieren kommer til Lønneberget i morgen for å be Hoppe ut på date 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. november 2023 #118135 Del Skrevet 15. november 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Woffe er satt på saken til å skremme han bort.🐶🐶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. november 2023 #118136 Del Skrevet 15. november 2023 KnekkeBørre skrev (12 timer siden): Hvem er detta'a @Cid? Dalai yo mama? Ikke vet jeg, for han plukker dem ut etter egen smak. SVK skrev (12 timer siden): Kjenner jeg Hoppe rett så fikk hun en ekstra unge slik hun slapp å ha et ulykkestall med unger. Du kjenner nok ikke Hoppe i det hele tatt, etter all denne tiden. SVK skrev (11 timer siden): Kjenner jeg Hoppe rett så håper hun på å få flere barnebarn enn Djengis Khan. Nei du gjør ikke det. KnekkeBørre skrev (11 timer siden): Kanskje det i fremtiden dannes et nytt kontinent kalt Hoppetopia? NÅ snakker vi her. SVK skrev (11 timer siden): Jeg hadde stemt for det! Nå kommer det seg for din del også. KnekkeBørre skrev (11 timer siden): Som den negative Nils jeg er, frykter jeg at dette kontinentet ville bli en stormannsgalmakt, som vil føre kald skulderkrig mot alle for å hindre at sin BNI (Brutto Nasjonal Iskrembeholdning) ikke ville smelte... 🫣 Neida....kontinentet ville ha blitt et nytt nirvana; helt i vater med meg som lederinne. KnekkeBørre skrev (10 timer siden): @Hoppetaujenta tester ut hypnoseteknikker på naboen. "Gå naken på Rema". Som vanlig var det @Cid som smøg seg rundt inngangsdøra mi og fikk hele hypnoseeffekten tredd ned over ørene og han kledde alt av seg og... Wow! Lurer på hvorfor folk kommer skrikende i panikk ut av den store butikken der? Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal sove. Hun sov. NÅ er hun våken. Cid skrev (8 timer siden): Nå har Anton skrevet testament. Det er lurt å gjøre faktisk. Hvis en vil at ens eiendeler og penger skal gå til spesielle folk eller formål, så må en ha det nedskrevet. Hmm...der sa du noe Cid. Jeg burde også begynne å tenke på å gjøre noe med den saken. Cid skrev (8 timer siden): Jeg arver alt, hoppe arver frierne Jeg gir bort til veldedighet og håper de finner hvert sitt hjem som behandler dem bra. KnekkeBørre skrev (8 timer siden): Hørt at Anton skylder millioner i skatt. Helt vanlig Se&Hør-sladder som ikke holder mål i det hele tatt. KnekkeBørre skrev (8 timer siden): 🚴♂️ <------ Skatteetatetens representant. Flott! "CID LØP DEN VEIEN DER!!!" ➡️ KnekkeBørre skrev (7 timer siden): Er det H for "Hospital", eller "Hoppe-slottet"? 🤔 "Hjem, kjære Hjem"! Cid skrev (7 timer siden): H for herpes. Cid da.... KnekkeBørre skrev (7 timer siden): Hu hei, det var en vending jeg ikke var helt forberedt på. 😳 Jeg kjenner ham nå. Typpisk ham faktisk. Cid skrev (6 timer siden): Anton har fått alle kjønnssykdommer som finnes. ...og Cid burde ha blitt lege så folk kunne få hjelp. Cid skrev (4 timer siden): Denne frieren kommer til Lønneberget i morgen for å be Hoppe ut på date 🥰 Sensuren tok ham og han er borte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. november 2023 #118137 Del Skrevet 15. november 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ikke vet jeg, for han plukker dem ut etter egen smak. Du kjenner nok ikke Hoppe i det hele tatt, etter all denne tiden. Nei du gjør ikke det. NÅ snakker vi her. Nå kommer det seg for din del også. Neida....kontinentet ville ha blitt et nytt nirvana; helt i vater med meg som lederinne. Som vanlig var det @Cid som smøg seg rundt inngangsdøra mi og fikk hele hypnoseeffekten tredd ned over ørene og han kledde alt av seg og... Wow! Lurer på hvorfor folk kommer skrikende i panikk ut av den store butikken der? Hun sov. NÅ er hun våken. Det er lurt å gjøre faktisk. Hvis en vil at ens eiendeler og penger skal gå til spesielle folk eller formål, så må en ha det nedskrevet. Hmm...der sa du noe Cid. Jeg burde også begynne å tenke på å gjøre noe med den saken. Jeg gir bort til veldedighet og håper de finner hvert sitt hjem som behandler dem bra. Helt vanlig Se&Hør-sladder som ikke holder mål i det hele tatt. Flott! "CID LØP DEN VEIEN DER!!!" ➡️ "Hjem, kjære Hjem"! Cid da.... Jeg kjenner ham nå. Typpisk ham faktisk. ...og Cid burde ha blitt lege så folk kunne få hjelp. Sensuren tok ham og han er borte. Kommer demonen i dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. november 2023 #118138 Del Skrevet 15. november 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ikke vet jeg, for han plukker dem ut etter egen smak. Du kjenner nok ikke Hoppe i det hele tatt, etter all denne tiden. Nei du gjør ikke det. NÅ snakker vi her. Nå kommer det seg for din del også. Neida....kontinentet ville ha blitt et nytt nirvana; helt i vater med meg som lederinne. Som vanlig var det @Cid som smøg seg rundt inngangsdøra mi og fikk hele hypnoseeffekten tredd ned over ørene og han kledde alt av seg og... Wow! Lurer på hvorfor folk kommer skrikende i panikk ut av den store butikken der? Hun sov. NÅ er hun våken. Det er lurt å gjøre faktisk. Hvis en vil at ens eiendeler og penger skal gå til spesielle folk eller formål, så må en ha det nedskrevet. Hmm...der sa du noe Cid. Jeg burde også begynne å tenke på å gjøre noe med den saken. Jeg gir bort til veldedighet og håper de finner hvert sitt hjem som behandler dem bra. Helt vanlig Se&Hør-sladder som ikke holder mål i det hele tatt. Flott! "CID LØP DEN VEIEN DER!!!" ➡️ "Hjem, kjære Hjem"! Cid da.... Jeg kjenner ham nå. Typpisk ham faktisk. ...og Cid burde ha blitt lege så folk kunne få hjelp. Sensuren tok ham og han er borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. november 2023 #118139 Del Skrevet 15. november 2023 Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. november 2023 #118140 Del Skrevet 15. november 2023 Cid skrev (2 timer siden): Kommer demonen i dag? Den er i nærheten på oppdrag, så ja...du kan forvente et besøk når du minst forventer det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå