Maskinfører Skrevet 13. november 2023 #118001 Del Skrevet 13. november 2023 Nå sitter sikkert @Hoppetaujenta og ser på tv 📺📺📺 😀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. november 2023 #118002 Del Skrevet 13. november 2023 Nå har Anton blitt tatt i å stjele dametruser på Cubus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. november 2023 #118003 Del Skrevet 13. november 2023 Denne uken så er Hoppe på ferie i frierhuset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. november 2023 #118004 Del Skrevet 13. november 2023 Cid fikk et fint innlegg nummer 118000 på side 5900: gratulerer. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. november 2023 #118005 Del Skrevet 13. november 2023 SVK skrev (6 timer siden): Hoppe er i farta! Er det en søt irsk baby jeg passer der? Cid skrev (6 timer siden): Nå har hun møtt Anton via Tinder. Såvisst ikke. SVK skrev (5 timer siden): Hoppe er kjent for å ha den beste profilen på Tinder. Jeg hadde ikke vært der i det hele tatt. Det er under min verdighet. SVK skrev (4 timer siden): Ordet lagde denne på juleverkstedet: Noe så PENT! SVK skrev (4 timer siden): Tvillingene tar med seg pepperkakehuset til Pepperkakebyen i Bergen for å stille det ut. Har aldri sett Ordet så kry. Jeg er meget stolt av mitt lille Ord. Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene håper at du hadde en fin og god frokost vi Hoppe. Det hadde jeg og snart er det kvelds som antagelig blir to frukter for en gangs skyld. SVK skrev (2 timer siden): Nå har Anton igjen blitt tatt for å stjele. Ikke lett for Anton. Han har to fulltidsjobber og har likevel ikke råd til å finansiere Hoppes luksusliv så han får endene til å møtes ved å stjele. Håper Hoppe nå kan fortelle Anton at hun ikke trenger å spise kaviartrøfler til frokost hver dag. Og jeg håper Anton snart forstår at å stjele er galt selv om har gjør det for en god sak(Hoppe). Papparassiene til SVK jobber overtid skjønner jeg og siden de ikke finner noe galt, så må de lage historiene selv. Cid skrev (1 time siden): Det er deres tredje date. LØGN! Maskinfører skrev (59 minutter siden): Nå sitter sikkert @Hoppetaujenta og ser på tv 📺📺📺 😀 Hun gjorde det ja og skal det igjen. Cid skrev (54 minutter siden): Nå har Anton blitt tatt i å stjele dametruser på Cubus. Det stemmer ikke. Cid skrev (53 minutter siden): Denne uken så er Hoppe på ferie i frierhuset. Det er da ikke et feriested, med mindre frierne bli nektet i mils omkrets. God idè! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. november 2023 #118006 Del Skrevet 13. november 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Er det en søt irsk baby jeg passer der? Såvisst ikke. Jeg hadde ikke vært der i det hele tatt. Det er under min verdighet. Noe så PENT! Jeg er meget stolt av mitt lille Ord. Det hadde jeg og snart er det kvelds som antagelig blir to frukter for en gangs skyld. Papparassiene til SVK jobber overtid skjønner jeg og siden de ikke finner noe galt, så må de lage historiene selv. LØGN! Hun gjorde det ja og skal det igjen. Det stemmer ikke. Det er da ikke et feriested, med mindre frierne bli nektet i mils omkrets. God idè! Ja men tv er fint når man har tilgang på det 😀📺📺📺 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. november 2023 #118007 Del Skrevet 13. november 2023 Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja men tv er fint når man har tilgang på det 😀📺📺📺 For kanskje ti år siden gikk min forrige tv i stykker og da tenkte jeg på om jeg kunne klare meg uten, så det forsøkte jeg i et halvt år og så ble abstinensene for store og jeg måtte kjøpe meg en ny og fin en. Må ha tv syns jeg. Hadde jeg hatt ei hytte i bra natur, så hadde jeg nøyd meg med den utsikten og fin peisild. Og en liten reiseradio med store batterier i. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. november 2023 #118008 Del Skrevet 13. november 2023 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Er det en søt irsk baby jeg passer der? Såvisst ikke. Jeg hadde ikke vært der i det hele tatt. Det er under min verdighet. Noe så PENT! Jeg er meget stolt av mitt lille Ord. Det hadde jeg og snart er det kvelds som antagelig blir to frukter for en gangs skyld. Papparassiene til SVK jobber overtid skjønner jeg og siden de ikke finner noe galt, så må de lage historiene selv. LØGN! Hun gjorde det ja og skal det igjen. Det stemmer ikke. Det er da ikke et feriested, med mindre frierne bli nektet i mils omkrets. God idè! Du skal kline med alle frierne lol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. november 2023 #118009 Del Skrevet 13. november 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): For kanskje ti år siden gikk min forrige tv i stykker og da tenkte jeg på om jeg kunne klare meg uten, så det forsøkte jeg i et halvt år og så ble abstinensene for store og jeg måtte kjøpe meg en ny og fin en. Må ha tv syns jeg. Hadde jeg hatt ei hytte i bra natur, så hadde jeg nøyd meg med den utsikten og fin peisild. Og en liten reiseradio med store batterier i. Så ny tv måtte du ha 😀 sa opp tv kanalene når pappa endte på sykehjem så har bare tv har mobilt bredbånd da 😀 ja flatskjerm må man ha 😀 trenger ikke tv på hytte der trenger man bare rammen og fuglekvitter peisild passer også godt på hytte reiseradio må man også ha 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. november 2023 #118010 Del Skrevet 13. november 2023 Cid skrev (20 minutter siden): Du skal kline med alle frierne lol. Jeg, Hoppen, er uklinelig! Maskinfører skrev (18 minutter siden): Så ny tv måtte du ha 😀 sa opp tv kanalene når pappa endte på sykehjem så har bare tv har mobilt bredbånd da 😀 ja flatskjerm må man ha 😀 trenger ikke tv på hytte der trenger man bare rammen og fuglekvitter peisild passer også godt på hytte reiseradio må man også ha Det er de samme elendige nyhetene alle steder, så en trenger ikke å se dem i farger i tillegg, liksom. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. november 2023 #118011 Del Skrevet 13. november 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg, Hoppen, er uklinelig! Det er de samme elendige nyhetene alle steder, så en trenger ikke å se dem i farger i tillegg, liksom. Hehe nei er enig der sånn eller som hun sa i Fredrikssons Fabrikk også det er nok av deprimerende ting her i verden om en ikke skulle se seg i speilet og 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. november 2023 #118012 Del Skrevet 13. november 2023 Hoppes kjæreste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. november 2023 #118013 Del Skrevet 13. november 2023 SVK skrev (2 timer siden): Nå har Anton igjen blitt tatt for å stjele. Ikke lett for Anton. Han har to fulltidsjobber og har likevel ikke råd til å finansiere Hoppes luksusliv så han får endene til å møtes ved å stjele. Håper Hoppe nå kan fortelle Anton at hun ikke trenger å spise kaviartrøfler til frokost hver dag. Og jeg håper Anton snart forstår at å stjele er galt selv om har gjør det for en god sak(Hoppe). 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. november 2023 #118014 Del Skrevet 13. november 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Hehe nei er enig der sånn eller som hun sa i Fredrikssons Fabrikk også det er nok av deprimerende ting her i verden om en ikke skulle se seg i speilet og Den var god! Cid skrev (1 minutt siden): Hoppes kjæreste. Hoppe har ikke sånn og skal ikke ha heller. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. november 2023 #118015 Del Skrevet 13. november 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Hehe nei er enig der sånn eller som hun sa i Fredrikssons Fabrikk også det er nok av deprimerende ting her i verden om en ikke skulle se seg i speilet og 👨🦰👩🦰👍👍 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Den var god! Hoppe har ikke sånn og skal ikke ha heller. Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Jeg, Hoppen, er uklinelig! Det er de samme elendige nyhetene alle steder, så en trenger ikke å se dem i farger i tillegg, liksom. Maskinfører skrev (25 minutter siden): Så ny tv måtte du ha 😀 sa opp tv kanalene når pappa endte på sykehjem så har bare tv har mobilt bredbånd da 😀 ja flatskjerm må man ha 😀 trenger ikke tv på hytte der trenger man bare rammen og fuglekvitter peisild passer også godt på hytte reiseradio må man også ha 👨🦰👩🦰👍👍 Hoppetaujenta skrev (31 minutter siden): For kanskje ti år siden gikk min forrige tv i stykker og da tenkte jeg på om jeg kunne klare meg uten, så det forsøkte jeg i et halvt år og så ble abstinensene for store og jeg måtte kjøpe meg en ny og fin en. Må ha tv syns jeg. Hadde jeg hatt ei hytte i bra natur, så hadde jeg nøyd meg med den utsikten og fin peisild. Og en liten reiseradio med store batterier i. Maskinfører skrev (40 minutter siden): Ja men tv er fint når man har tilgang på det 😀📺📺📺 👨🦰👩🦰👍👍 Hoppetaujenta skrev (42 minutter siden): Er det en søt irsk baby jeg passer der? Såvisst ikke. Jeg hadde ikke vært der i det hele tatt. Det er under min verdighet. Noe så PENT! Jeg er meget stolt av mitt lille Ord. Det hadde jeg og snart er det kvelds som antagelig blir to frukter for en gangs skyld. Papparassiene til SVK jobber overtid skjønner jeg og siden de ikke finner noe galt, så må de lage historiene selv. LØGN! Hun gjorde det ja og skal det igjen. Det stemmer ikke. Det er da ikke et feriested, med mindre frierne bli nektet i mils omkrets. God idè! Hoppetaujenta skrev (48 minutter siden): Cid fikk et fint innlegg nummer 118000 på side 5900: gratulerer. Maskinfører skrev (1 time siden): Nå sitter sikkert @Hoppetaujenta og ser på tv 📺📺📺 😀 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 13. november 2023 #118016 Del Skrevet 13. november 2023 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Hehe nei er enig der sånn eller som hun sa i Fredrikssons Fabrikk også det er nok av deprimerende ting her i verden om en ikke skulle se seg i speilet og 😆 Aud Schønemann eller Elsa Lystad sikkert det. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. november 2023 #118017 Del Skrevet 13. november 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Den var god! Hoppe har ikke sånn og skal ikke ha heller. Ja den var der var vel Solveig eller hva hun heter hun rødhårete 😀 Geir Ove var det vel sønnen het 😀 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. november 2023 #118018 Del Skrevet 13. november 2023 Syns jeg kan høre stemmene deres... 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. november 2023 #118019 Del Skrevet 13. november 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 👨🦰👩🦰👍👍 👨🦰👩🦰👍👍 👨🦰👩🦰👍👍 😀😀👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. november 2023 #118020 Del Skrevet 13. november 2023 Boetica skrev (2 minutter siden): 😆 Aud Schønemann eller Elsa Lystad sikkert det. Var vel Elsa Lystad om det var Solveig som hadde Geir Ove ? 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå