Cid Skrevet 12. november 2023 #117941 Del Skrevet 12. november 2023 I morgen så skal hun tatovere på ryggen et bilde av Kody med hjerte under. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. november 2023 #117942 Del Skrevet 12. november 2023 Nå har hun gitt Anton et kyss på munnen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. november 2023 #117943 Del Skrevet 12. november 2023 Neste blir vel klining lol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. november 2023 #117944 Del Skrevet 12. november 2023 2 minutter siden, Cid said: Nå har hun gitt Anton et kyss på munnen Det er vel kyss på kinnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. november 2023 #117945 Del Skrevet 12. november 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Det er vel kyss på kinnet. Først der og så en på leppene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. november 2023 #117946 Del Skrevet 12. november 2023 1 minutt siden, Cid said: Først der og så en på leppene. En klassisk Hoppe-kombo som gir Knock Out på Anton! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. november 2023 #117947 Del Skrevet 12. november 2023 SVK skrev (1 minutt siden): En klassisk Hoppe-kombo som gir Knock Out på Anton! Han havner i en dyp koma. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. november 2023 #117948 Del Skrevet 12. november 2023 (endret) 1 hour ago, Cid said: Han havner i en dyp koma. En god koma hvor han drømmer om kysset Hoppe ga han. Endret 12. november 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. november 2023 #117949 Del Skrevet 12. november 2023 Mia Gundersen drømmer om da Cid kysset henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. november 2023 #117950 Del Skrevet 12. november 2023 Cid skrev (57 minutter siden): Det er en lidelse. 🏃♂️ Det er det mye som er her i verden. Cid skrev (55 minutter siden): I morgen så skal hun tatovere på ryggen Hoppen er veldig anti tattisser! Cid skrev (52 minutter siden): Nå har hun gitt Anton et kyss på munnen Nei. Aldri! Cid skrev (52 minutter siden): Neste blir vel klining lol. SVK skrev (50 minutter siden): Det er vel kyss på kinnet. SVK har peiling på dette, så nå må du lære litt Cid. Cid skrev (48 minutter siden): Først der og så en på leppene. Nei, ingen av delene. Jeg driver ikke på med sånt. SVK skrev (43 minutter siden): En god koma hvor han drømmer om kysset Hoppe ga han. Snøvitkyss. ❤️ SVK skrev (21 minutter siden): Mia Gundersen drømmer om da Cid kysset henne. Hun ble aldri helt seg selv igjen etter den opplevelsen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. november 2023 #117951 Del Skrevet 12. november 2023 21 minutter siden, Hoppetaujenta said: Snøvitkyss. ❤️ Akkurat hva Mia Gundersen ga Cid da han snorket på sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. november 2023 #117952 Del Skrevet 12. november 2023 Hoppe, for en stund siden sa du at du ikke visste hvem Timothee Chalamet. Han spiller selveste Willy Wonka i filmen som kommer ut i desember: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. november 2023 #117953 Del Skrevet 12. november 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Det er det mye som er her i verden. Hoppen er veldig anti tattisser! Nei. Aldri! SVK har peiling på dette, så nå må du lære litt Cid. Nei, ingen av delene. Jeg driver ikke på med sånt. Snøvitkyss. ❤️ Hun ble aldri helt seg selv igjen etter den opplevelsen. Glemte du å svare på ene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. november 2023 #117954 Del Skrevet 12. november 2023 Nå gruer Ordet seg til å spørre Hoppe om å bli med på juleverksted. Ordet vet at Hoppe hater julen, men Ordet er ikke gammel nok til å dra på juleverksted alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. november 2023 #117955 Del Skrevet 12. november 2023 Hoppe har vel tatovert "Jeg elsker Grinchen" på overarmen. . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. november 2023 #117956 Del Skrevet 12. november 2023 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Kos dere. / Til uka så skal jeg lete etter denne isen. Må jo testes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. november 2023 #117957 Del Skrevet 12. november 2023 SVK skrev (1 time siden): Hoppe, for en stund siden sa du at du ikke visste hvem Timothee Chalamet. Han spiller selveste Willy Wonka i filmen som kommer ut i desember: 👨🦰👩🦰👍👍 SVK skrev (2 timer siden): Akkurat hva Mia Gundersen ga Cid da han snorket på sofaen. Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Det er det mye som er her i verden. Hoppen er veldig anti tattisser! Nei. Aldri! SVK har peiling på dette, så nå må du lære litt Cid. Nei, ingen av delene. Jeg driver ikke på med sånt. Snøvitkyss. ❤️ Hun ble aldri helt seg selv igjen etter den opplevelsen. SVK skrev (3 timer siden): Mia Gundersen drømmer om da Cid kysset henne. SVK skrev (3 timer siden): Det er vel kyss på kinnet. 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. november 2023 #117958 Del Skrevet 12. november 2023 SVK skrev (1 time siden): Hoppe, for en stund siden sa du at du ikke visste hvem Timothee Chalamet. Han spiller selveste Willy Wonka i filmen som kommer ut i desember: Ukjent fyr, men jeg må vel se den en gang. Cid skrev (1 time siden): Glemte du å svare på ene? Nei, og jeg svarte på alle de andre. SVK skrev (51 minutter siden): Nå gruer Ordet seg til å spørre Hoppe om å bli med på juleverksted. Ordet vet at Hoppe hater julen, men Ordet er ikke gammel nok til å dra på juleverksted alene. CID og SVK, C&C vil gjerne bli med, så da blir det slik. SVK skrev (49 minutter siden): Hoppe har vel IKKE tatovert noe som helst på overarmen. . Det stemmer. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. november 2023 #117959 Del Skrevet 12. november 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ukjent fyr, men jeg må vel se den en gang. Nei, og jeg svarte på alle de andre. CID og SVK, C&C vil gjerne bli med, så da blir det slik. Det stemmer. 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. november 2023 #117960 Del Skrevet 12. november 2023 10 minutter siden, Hoppetaujenta said: Ukjent fyr, men jeg må vel se den en gang. Jeg skal også se den. Hugh Grant som Oompa-Loompa og Rowan Atkinson som løper fra en sjiraff virker festlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå