Ciaran og Ciara Skrevet 9. november 2023 #117641 Del Skrevet 9. november 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal sove. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 9. november 2023 #117642 Del Skrevet 9. november 2023 Look whos back Nå er Hoppe, hoppende glad- 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. november 2023 #117643 Del Skrevet 9. november 2023 Athena Freyja skrev (1 minutt siden): Look whos back Nå er Hoppe, hoppende glad- 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. november 2023 #117644 Del Skrevet 9. november 2023 Cid skrev (2 timer siden): Håper alt gikk bra igjennom korona tiden ❤️ Håper jeg også. Cid skrev (1 time siden): Klypa har kommet til Lønneberget for å sjekke opp Hoppe, blir det romanse? Nei, kort og greit. Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Woffe blir satt på saken til å jage han bort. Rett på saken! Aldrisur skrev (49 minutter siden): Kjære fineste venner. Jeg lever i beste velgående og har hver og en av dere i hjerte miťt. Akkurat nå befinner jegmeg i et varmt utļand på femte uka. Jeg elsker dere og er utrolig taķknemlig for at dere husker meg med positivt fortegn. 😍 Men i alle dager og vel så det?!? Ser jeg syner??? ELler ble mine innerste drømmer akkurat oppfylt? Er det virkelig deg, du aldri sure vennen min i framand land? NÅ ble jeg glad! Du trenger ikke å si mye, men et lite livstegn innimellom hvert år...det setter i alle fall jeg pris på. Nå ble jeg så glad at jeg... Litt. Aldrisur skrev (42 minutter siden): Det har jeg forstått. Fineste Winza❤️ Enig med deg der. Den aller beste syns jeg. Alt tålelig vel hos deg? Ciaran og Ciara skrev (40 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal sove. Hun skulle det, men fikk litt sjokk. Athena Freyja skrev (21 minutter siden): Look whos back Nå er Hoppe, hoppende glad- Litt av en hårete luring det der. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. november 2023 #117645 Del Skrevet 9. november 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Håper jeg også. Nei, kort og greit. Rett på saken! Men i alle dager og vel så det?!? Ser jeg syner??? ELler ble mine innerste drømmer akkurat oppfylt? Er det virkelig deg, du aldri sure vennen min i framand land? NÅ ble jeg glad! Du trenger ikke å si mye, men et lite livstegn innimellom hvert år...det setter i alle fall jeg pris på. Nå ble jeg så glad at jeg... Litt. Enig med deg der. Den aller beste syns jeg. Alt tålelig vel hos deg? Hun skulle det, men fikk litt sjokk. Litt av en hårete luring det der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november 2023 #117646 Del Skrevet 9. november 2023 Athena Freyja skrev (44 minutter siden): Look whos back Nå er Hoppe, hoppende glad- Hvem er det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november 2023 #117647 Del Skrevet 9. november 2023 Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Håper jeg også. Nei, kort og greit. Rett på saken! Men i alle dager og vel så det?!? Ser jeg syner??? ELler ble mine innerste drømmer akkurat oppfylt? Er det virkelig deg, du aldri sure vennen min i framand land? NÅ ble jeg glad! Du trenger ikke å si mye, men et lite livstegn innimellom hvert år...det setter i alle fall jeg pris på. Nå ble jeg så glad at jeg... Litt. Enig med deg der. Den aller beste syns jeg. Alt tålelig vel hos deg? Hun skulle det, men fikk litt sjokk. Litt av en hårete luring det der. Takk det samme 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november 2023 #117648 Del Skrevet 9. november 2023 Aldrisur skrev (1 time siden): Det har jeg forstått. Fineste Winza❤️ Rart å tenke på at det er over 5 år siden jeg var aktiv her når du var med, tiden flyr 😮 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. november 2023 #117649 Del Skrevet 9. november 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. november 2023 #117650 Del Skrevet 9. november 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. Neida, jeg feirer at vår kjære bortkomne vrnninne fant tilbake til oss et minutt. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november 2023 #117651 Del Skrevet 9. november 2023 Har du hørt om han Klypa før Hoppe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. november 2023 #117652 Del Skrevet 9. november 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Neida, jeg feirer at vår kjære bortkomne vrnninne fant tilbake til oss et minutt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. november 2023 #117653 Del Skrevet 9. november 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Har du hørt om han Klypa før Hoppe? Ehh...han i badedrakten som du fant til meg? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november 2023 #117654 Del Skrevet 9. november 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ehh...han i badedrakten som du fant til meg? Ja, er en komiker figur spilt av en som heter Thomas Ryste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november 2023 #117655 Del Skrevet 9. november 2023 I morgen så har hun tenkt seg en liten tur bort til frierhuset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. november 2023 #117656 Del Skrevet 9. november 2023 Cid skrev (Akkurat nå): I morgen så har hun tenkt seg en liten tur bort til frierhuset. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. november 2023 #117657 Del Skrevet 9. november 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Ja, er en komiker figur spilt av en som heter Thomas Ryste. Er det han som kjefter så mye på din dialekt? Cid skrev (4 minutter siden): I morgen så har hun tenkt seg en liten tur bort FRA frierhuset. Langt bort fra ja. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november 2023 #117658 Del Skrevet 9. november 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Er det han som kjefter så mye på din dialekt? Langt bort fra ja. Ja 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. november 2023 #117659 Del Skrevet 9. november 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Er det han som kjefter så mye på din dialekt? Langt bort fra ja. 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 9. november 2023 #117660 Del Skrevet 9. november 2023 Cid skrev (18 minutter siden): Hvem er det? Titi Suri, fra Med Grimm og Gru. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå