Cid Skrevet 25. oktober 2023 #116181 Del Skrevet 25. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): 🤬🤡👺 😮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. oktober 2023 #116182 Del Skrevet 25. oktober 2023 8 minutter siden, Cid said: Er ikke det kallenavnet på dere som par? I følge Hoppe så er det hun som har lært Anton sjekkereplikkene han bruker på damene i Lønneberget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. oktober 2023 #116183 Del Skrevet 25. oktober 2023 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Hmm...jo, han er faktisk høyere enn litt høy, men jeg har blitt så vant til dette at jeg tenker ikke på det. Dessuten er jeg selv også høy, så da blir det nesten ingenting å nevne en gang. Vi er giraffene i Lønneberget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober 2023 #116184 Del Skrevet 25. oktober 2023 Cid skrev (Akkurat nå): 😮 Sånn går det. Sinnamafiaen kommer etter deg og undersøker om alt står til som det skal. SVK skrev (Akkurat nå): I følge Hoppe så er det hun som har lært Anton sjekkereplikkene han bruker på damene i Lønneberget. Hehe...nei, for han snakker finsk når han skal snakke med damer. Bare snakke, altså. Ingenting annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober 2023 #116185 Del Skrevet 25. oktober 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Vi er giraffene i Lønneberget. Ja, og jeg liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. oktober 2023 #116186 Del Skrevet 25. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Sånn går det. Sinnamafiaen kommer etter deg og undersøker om alt står til som det skal. Hehe...nei, for han snakker finsk når han skal snakke med damer. Bare snakke, altså. Ingenting annet. 🛖🗝️🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober 2023 #116187 Del Skrevet 25. oktober 2023 Cid skrev (Akkurat nå): 🛖🗝️ 🏃♂️ Alle kan jo se at den nøkkelen ikke passer til bambushytta der. WOFFE! Kom og ta`n! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober 2023 #116188 Del Skrevet 25. oktober 2023 Oijsann...må stikke litt ut og sånn, men I`ll be back. *swusch!* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. oktober 2023 #116189 Del Skrevet 25. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Alle kan jo se at den nøkkelen ikke passer til bambushytta der. WOFFE! Kom og ta`n! Hjeeeeeeeeeeeeelp meeeeeg!!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. oktober 2023 #116190 Del Skrevet 25. oktober 2023 Nå diskuterer Cid og Anton hvilket Mario-spill som er best. Diskusjonen blir høylytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 25. oktober 2023 #116191 Del Skrevet 25. oktober 2023 Hoppetaujenta er observert mens hun avholdt et impromptu kurs i kasteteknikk med enhånds fluestang for en gjeng med tilfeldig forbipasserende. Det rapporteres om streng kjeftbruk og obskøne gestikuleringer som etterlot flere av "kursdeltagerne" i tårer. "Hun luktet tusj" sier Oliver 5år, som med sin Far ble vitne til det hele.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. oktober 2023 #116192 Del Skrevet 25. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Hoppetaujenta er observert mens hun avholdt et impromptu kurs i kasteteknikk med enhånds fluestang for en gjeng med tilfeldig forbipasserende. Det rapporteres om streng kjeftbruk og obskøne gestikuleringer som etterlot flere av "kursdeltagerne" i tårer. "Hun luktet tusj" sier Oliver 5år, som med sin Far ble vitne til det hele.. Hun har vært på fylla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 25. oktober 2023 #116193 Del Skrevet 25. oktober 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Hun har vært på fylla Jeg sitter å følger med på @Sør-Øst politidistrikts twitterkonto nå. Det er full storm der. Jaggu vet hun å feste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. oktober 2023 #116194 Del Skrevet 25. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Jeg sitter å følger med på @Sør-Øst politidistrikts twitterkonto nå. Det er full storm der. Jaggu vet hun å feste Anton er med henne ute, han angriper en politibetjent og blir skutt 2 ganger i brystet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober 2023 #116195 Del Skrevet 25. oktober 2023 Cid skrev (2 timer siden): Hjeeeeeeeeeeeeelp meeeeeg!!!!! Ropte du? SVK skrev (1 time siden): Nå diskuterer Cid og Anton hvilket Mario-spill som er best. Diskusjonen blir høylytt! Cid krangler med seg selv han. Anton er ikke der. KnekkeBørre skrev (25 minutter siden): KnekkeBekke er observert mens han avholdt et impromptu kurs i kasteteknikk med enhånds fluestang for en gjeng med tilfeldig forbipasserende. Det rapporteres om streng kjeftbruk og obskøne gestikuleringer som etterlot flere av "kursdeltagerne" i tårer. "Han luktet tusj" sier Oliver 5år, som med sin Far ble vitne til det hele.. Det er det vemmeligste jeg har hørt på en hel uke! Fyss!!! Cid skrev (24 minutter siden): Børre har vært på fylla Godt at du sier det som det er, Cid. KnekkeBørre skrev (5 minutter siden): Jeg STORPØBLER på @Sør-Øst politidistrikts twitterkonto nå. Det er full storm der. Jaggu vet jeg å sjikanere - hurra for meg!!! Ikke gå dit, lille Ordet mitt. Det er voksengreier det. Cid skrev (3 minutter siden): Anton er hjemme. Hoppe er hjemme hos seg selv og ingen blir skutt noe sted. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. oktober 2023 #116196 Del Skrevet 25. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ropte du? Cid krangler med seg selv han. Anton er ikke der. Det er det vemmeligste jeg har hørt på en hel uke! Fyss!!! Godt at du sier det som det er, Cid. Ikke gå dit, lille Ordet mitt. Det er voksengreier det. Hvem er hun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 25. oktober 2023 #116197 Del Skrevet 25. oktober 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Anton er med henne ute, han angriper en politibetjent og blir skutt 2 ganger i brystet. Det viser seg heldigvis at politiet ikke skjøt med skarpt, men med en kuler laget av Salte Bjørner. Han faller over en tyggegummidispenser som knuser å roper ; "O"Herre jävlar, jag tänker inte betala för det där!!" Hundepatruljen får kalde føtter å løper så fort de kan i motsatt retning.. For ett drama!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 25. oktober 2023 #116198 Del Skrevet 25. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ropte du? Cid krangler med seg selv han. Anton er ikke der. Det er det vemmeligste jeg har hørt på en hel uke! Fyss!!! Godt at du sier det som det er, Cid. Ikke gå dit, lille Ordet mitt. Det er voksengreier det. Åh, der er du ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. oktober 2023 #116199 Del Skrevet 25. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (6 minutter siden): Det viser seg heldigvis at politiet ikke skjøt med skarpt, men med en kuler laget av Salte Bjørner. Han faller over en tyggegummidispenser som knuser å roper ; "O"Herre jävlar, jag tänker inte betala för det där!!" Hundepatruljen får kalde føtter å løper så fort de kan i motsatt retning.. For ett drama!! Hoppe og Anton løper hjem og kliner i sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. oktober 2023 #116200 Del Skrevet 25. oktober 2023 (endret) 29 minutter siden, Hoppetaujenta said: Cid krangler med seg selv han. Anton er ikke der. Noen av de verste kranglene er de man har med seg selv. Endret 25. oktober 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå