Cid Skrevet 22. oktober 2023 #115921 Del Skrevet 22. oktober 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Og Mulla Krekar som advokatsekretær. Nei han er affæren til Hoppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. oktober 2023 #115922 Del Skrevet 22. oktober 2023 56 minutter siden, Cid said: Nei han er affæren til Hoppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. oktober 2023 #115923 Del Skrevet 22. oktober 2023 57 minutter siden, KnekkeBørre said: De kan jo ikke ha én Mehling på deling..? Her må Tor Erling Staffs spøkelse påkalles Han var litt av en type. Lurer på om Elden kommer til å holde på like lenge som han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. oktober 2023 #115924 Del Skrevet 22. oktober 2023 SVK skrev (6 minutter siden): Ble dyrene urolige nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. oktober 2023 #115925 Del Skrevet 22. oktober 2023 Just now, Cid said: Ble dyrene urolige nå? Kua har drevet med kjemisk krigføring i leiligheten din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. oktober 2023 #115926 Del Skrevet 22. oktober 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Kua har drevet med kjemisk krigføring i leiligheten din. 🤢🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 22. oktober 2023 #115927 Del Skrevet 22. oktober 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Han var litt av en type. Lurer på om Elden kommer til å holde på like lenge som han. Staff var sannelig en karakter Man kan si mye vondt om forsvarsadvokater som har sitt levebrød av å tale mennesker med bedritne handlinger på samvittigheten sin sak, men Staff var en morsom fyr. Så lenge det finnes høyprofilerte saker der avskum skal representeres - dvs i evigheten og forbi, så vil Elden ha nok å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. oktober 2023 #115928 Del Skrevet 22. oktober 2023 (endret) 10 minutter siden, KnekkeBørre said: Staff var sannelig en karakter Man kan si mye vondt om forsvarsadvokater som har sitt levebrød av å tale mennesker med bedritne handlinger på samvittigheten sin sak, men Staff var en morsom fyr. Så lenge det finnes høyprofilerte saker der avskum skal representeres - dvs i evigheten og forbi, så vil Elden ha nok å gjøre. Kan irritere meg over forsvarsadvokater jeg også, men er selvsagt bra vi er en rettsstat. Hadde det ikke vært for "irriterende" forsvarsadvokater hadde fortsatt Viggo Kritisansen vært uskyldig dømt. Endret 22. oktober 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 22. oktober 2023 #115929 Del Skrevet 22. oktober 2023 SVK skrev (10 minutter siden): Kan irritere meg over forsvarsadvokater jeg også, men er selvsagt bra vi er en rettsstat. Hadde det ikke vært for "irriterende" forsvarsadvokater hadde fortsatt Viggo Kritisansen vært uskyldig dømt. Absolutt. Alle har rett på et forsvar og bra er det at vi har en rettsstat Når det gjelder VK, så er jeg ikke heeelt overbevist over hans uskyld. Men jeg presiserer at det er min personlige mening og ikke noe jeg ønsker å preke ut i plenum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. oktober 2023 #115930 Del Skrevet 22. oktober 2023 Just now, KnekkeBørre said: Absolutt. Alle har rett på et forsvar og bra er det at vi har en rettsstat Når det gjelder VK, så er jeg ikke heeelt overbevist over hans uskyld. Men jeg presiserer at det er min personlige mening og ikke noe jeg ønsker å preke ut i plenum. Skjønner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. oktober 2023 #115931 Del Skrevet 22. oktober 2023 SVK skrev (43 minutter siden): Kua har drevet med kjemisk krigføring i leiligheten din. Hohoho...jeg så at kua siktet og fininnstilte "splættemekanismen" og TRAFF noe så inni hampen i Cids leilighet! 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. oktober 2023 #115932 Del Skrevet 22. oktober 2023 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Hohoho...jeg så at kua siktet og fininnstilte "splættemekanismen" og TRAFF noe så inni hampen i Cids leilighet! 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 22. oktober 2023 #115933 Del Skrevet 22. oktober 2023 Den perfekte dørmatta til Hoppe om det hadde stått Ice cream, i stedet for pizza. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. oktober 2023 #115934 Del Skrevet 22. oktober 2023 Jeg skjønner nesten ikke hva du mener? lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. oktober 2023 #115935 Del Skrevet 22. oktober 2023 3 minutter siden, Athena Freyja said: Den perfekte dørmatta til Hoppe om det hadde stått Ice cream, i stedet for pizza. Klassisk Hoppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. oktober 2023 #115936 Del Skrevet 22. oktober 2023 4 minutter siden, Hoppetaujenta said: Jeg skjønner nesten ikke hva du mener? lol Vennene dine kommer da alltid med pizza: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. oktober 2023 #115937 Del Skrevet 22. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (33 minutter siden): Hohoho...jeg så at kua siktet og fininnstilte "splættemekanismen" og TRAFF noe så inni hampen i Cids leilighet! 🤣 Spruta hun på meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. oktober 2023 #115938 Del Skrevet 22. oktober 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Vennene dine kommer da alltid med pizza: Og rett oppi kokevannet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. oktober 2023 #115939 Del Skrevet 22. oktober 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Vennene dine kommer da alltid med pizza: Ja, de er snille sånn, men jeg lider under at noen absolutt skal musespise i hjørnene ganske ofte. HVEM kan det være mon tro? Cid skrev (2 minutter siden): Spruta hun på meg? Det var mildt beskrevet. Hun omdekorerte alt du eier og har med "brun farge". 🤮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. oktober 2023 #115940 Del Skrevet 22. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ja, de er snille sånn, men jeg lider under at noen absolutt skal musespise i hjørnene ganske ofte. HVEM kan det være mon tro? Det var mildt beskrevet. Hun omdekorerte alt du eier og har med "brun farge". 🤮 Sjokomelk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå