Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

57 minutter siden, KnekkeBørre said:

De kan jo ikke ha én Mehling på deling..? 

Her må Tor Erling Staffs spøkelse påkalles :opplyser:

Han var litt av en type. Lurer på om Elden kommer til å holde på like lenge som han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (3 minutter siden):

Han var litt av en type. Lurer på om Elden kommer til å holde på like lenge som han. 

Staff var sannelig en karakter :nikke:

Man kan si mye vondt om forsvarsadvokater som har sitt levebrød av å tale mennesker med bedritne handlinger på samvittigheten sin sak, men Staff var en morsom fyr. 

Så lenge det finnes høyprofilerte saker der avskum skal representeres - dvs i evigheten og forbi, så vil Elden ha nok å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, KnekkeBørre said:

Staff var sannelig en karakter :nikke:

Man kan si mye vondt om forsvarsadvokater som har sitt levebrød av å tale mennesker med bedritne handlinger på samvittigheten sin sak, men Staff var en morsom fyr. 

Så lenge det finnes høyprofilerte saker der avskum skal representeres - dvs i evigheten og forbi, så vil Elden ha nok å gjøre. 

Kan irritere meg over forsvarsadvokater jeg også, men er selvsagt bra vi er en rettsstat. Hadde det ikke vært for "irriterende" forsvarsadvokater hadde fortsatt Viggo Kritisansen vært uskyldig dømt. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (10 minutter siden):

Kan irritere meg over forsvarsadvokater jeg også, men er selvsagt bra vi er en rettsstat. Hadde det ikke vært for "irriterende" forsvarsadvokater hadde fortsatt Viggo Kritisansen vært uskyldig dømt. 

Absolutt. Alle har rett på et forsvar og bra er det at vi har en rettsstat :nikke:

Når det gjelder VK, så er jeg ikke heeelt overbevist over hans uskyld. Men jeg presiserer at det er min personlige mening og ikke noe jeg ønsker å preke ut i plenum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, KnekkeBørre said:

Absolutt. Alle har rett på et forsvar og bra er det at vi har en rettsstat :nikke:

Når det gjelder VK, så er jeg ikke heeelt overbevist over hans uskyld. Men jeg presiserer at det er min personlige mening og ikke noe jeg ønsker å preke ut i plenum. 

Skjønner! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (43 minutter siden):

Kua har drevet med kjemisk krigføring i leiligheten din. :fise:

Hohoho...jeg så at kua siktet og fininnstilte "splættemekanismen" og TRAFF noe så inni hampen i Cids leilighet! 🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta said:

Hohoho...jeg så at kua siktet og fininnstilte "splættemekanismen" og TRAFF noe så inni hampen i Cids leilighet! 🤣

:ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:lur: Jeg skjønner nesten ikke hva du mener? lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hoppetaujenta said:

:lur: Jeg skjønner nesten ikke hva du mener? lol

Vennene dine kommer da alltid med pizza:

p3dmcwbuxdl8a96bqbc3.jpg?v=1673426246&wi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (33 minutter siden):

Spruta hun på meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 minutter siden):

Vennene dine kommer da alltid med pizza:

p3dmcwbuxdl8a96bqbc3.jpg?v=1673426246&wi

Ja, de er snille sånn, men jeg lider under at noen absolutt skal musespise i hjørnene ganske ofte.
HVEM kan det være mon tro? :fy: 

Cid skrev (2 minutter siden):

Spruta hun på meg?

Det var mildt beskrevet. Hun omdekorerte alt du eier og har med "brun farge".                                         🤮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Ja, de er snille sånn, men jeg lider under at noen absolutt skal musespise i hjørnene ganske ofte.
HVEM kan det være mon tro? :fy: 

Det var mildt beskrevet. Hun omdekorerte alt du eier og har med "brun farge".                                         🤮

Sjokomelk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...