Cid Skrevet 19. oktober 2023 #115461 Del Skrevet 19. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Jaaaaa.... Typisk Cid-variant. Nei. Bare nei! Typpisk Cid.... Skjerpings nå Cid! Ligger jeg tynt an? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober 2023 #115462 Del Skrevet 19. oktober 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Ligger jeg tynt an? Ja og du vet det, ellers hadde du ikke sagt det du sa. 🐶*knurrrrrr* 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. oktober 2023 #115463 Del Skrevet 19. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja og du vet det, ellers hadde du ikke sagt det du sa. 🐶*knurrrrrr* 🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. oktober 2023 #115464 Del Skrevet 19. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja og du vet det, ellers hadde du ikke sagt det du sa. 🐶*knurrrrrr* 👨🦰👩🦰👍👍 Cid skrev (2 minutter siden): Ligger jeg tynt an? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. oktober 2023 #115465 Del Skrevet 19. oktober 2023 Cid skrev (Akkurat nå): 🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober 2023 #115466 Del Skrevet 19. oktober 2023 Superjoggeren Cid. Kjapp er han også. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. oktober 2023 #115467 Del Skrevet 19. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Superjoggeren Cid. Kjapp er han også. Ser noen friere på vei til deg 👨🦰👨🦱👨💼🧖🏼♂️🕺🏻👱♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. oktober 2023 #115468 Del Skrevet 19. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Superjoggeren Cid. Kjapp er han også. Ja Cassidy Tvillingene ser at han er kjappere enn sin egen skygge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober 2023 #115469 Del Skrevet 19. oktober 2023 Cid skrev (12 minutter siden): Ser ingen på vei til deg Fint. Da kommer det til å bli en rolig dag. Takk. Ciaran og Ciara skrev (11 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene ser at han FISer kjappere enn sin egen skygge. Der sa dere det akkurat som det er! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. oktober 2023 #115470 Del Skrevet 19. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Fint. Da kommer det til å bli en rolig dag. Takk. Der sa dere det akkurat som det er! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. oktober 2023 #115471 Del Skrevet 19. oktober 2023 Cassidy Tvillingene skal noen ærender i dag, så derfor logger vi av nå. Vi kommer tilbake i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober 2023 #115472 Del Skrevet 19. oktober 2023 (endret) Lille Ordet ler og sier "en god pjomp om mojjan er godt" og jeg sier at det er en god latter også. Ok. Ha en bra dag dit dere skal. Snakkes. Endret 19. oktober 2023 av Hoppetaujenta 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. oktober 2023 #115473 Del Skrevet 19. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Lille Ordet ler og sier "en god pjomp om mojjan er godt" og jeg sier at det er en god latter også. Ok. Ha en bra dag dit dere skal. Snakkes. Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. oktober 2023 #115474 Del Skrevet 19. oktober 2023 (endret) Nå har hoppe gått til fastlegen og krevd at hun skal få legeerklæring på at hun er den peneste han har sett. Endret 19. oktober 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. oktober 2023 #115475 Del Skrevet 19. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ehh...nei, sjokolade og tannpuss hører ikke sammen. Det er bortkastet, for ettersmaken er også en god ting og jeg ødelegger ikke den med sånn hvit substans. ...og ordentlig sjampis er skyllevann etterpå? En enkel oppskrift som det håndterer bra. Jeg sjekker etterpå og rydder på kjøkkenet. Det er fordi det kommer masse bobler ut av min munn i ettertid! Joda, jeg har overlevd din bortetid, men det var bare så vidt. Klart at du skal ha varm velkomst! Neida. Ja, for sjokolade og "sånn sterk smak" er fryktelig godt. Gikk veldig tidlig i seng i går og var trøtt, men hodet jobbet dessverre overtid, så det har blitt mange småsovneperioder, halvvåkenhet, sovner igjen, våken, drikke litt vann, forsøke å sove igjen...det ble en litt slitsom natt for å si det som det er, men nå er jeg helt våken og oppe for lengst. Å neida, der kunne vi ikke ha bodd, uansett om det hadde virket som det skulle. Vi er enkle folk og vil ha bakkekontakt. Et skikkelig snuskeområde. Jooo, men det er jo ikke du selv som skal pusse vinduene på utsiden. Når de kommer med sine stativer på utsiden, må du bare lukke øynene og spille høy musikk rett i ørene. Jeg sier neitakk. Finnes ikke trivsel å sånne vel...? Jeg er praktisk anlagt og tenkte at her må jeg få opp litt tørkesnorer! Det har de nemlig glemt for alle de pengene... Aldri i verden. Klart det. Det skal selges til folk som lar seg lure og så går selgerne konkurs med vilje og ingen kan kreve noe tilbake av dem...for de har liksom ingenting. Ufyselige folk som lurer andre mennesker. 😠 Jeg hadde ikke kjøpt "luksus", men bygd en solid bolig som jeg hadde villet ha den...og det hadde vært en stor naturtomt. Kunne ha plantet enda litt flere trær også. Jeg vil lage meg min lille skog og blomsterenger så insektene kan leve et godt liv der. Pinnsvinvennene mine også. Da må man lage skjeve møbler så en kan klare å sitte rett innendørs. ...men "vesentlig mindre" er også styggmye penger uansett. Både og i natt. Det hadde jeg nok aldri funnet på, for jeg er for glad i tingene mine. Det er vondt å ha, så neitakk. Han der har totalforbud over alt. Nemlig. Morn-morn alle sammen! Ja det er godt du har fått sovet ut hender hos meg også at hodet jobber overtid dvs det gjør det vel hele tiden 😉 ha en fortreffelig dag 😀 @Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. oktober 2023 #115476 Del Skrevet 19. oktober 2023 (endret) Nå har Hoppe sjarmert seg til gratis strøm denne høsten og vinteren. Endret 19. oktober 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober 2023 #115477 Del Skrevet 19. oktober 2023 SVK skrev (49 minutter siden): Nå har hoppe gått til fastlegen og krevd at hun skal få legeerklæring på at hun er den peneste han har sett. ...og det vil han gjerne gi henne men går i bakken av beundring før han får gjort det og han kommer ikke opp igjen med det første, for slik går det når man blir fullstendig slått ut! Maskinfører skrev (40 minutter siden): Ja det er godt du har fått sovet ut hender hos meg også at hodet jobber overtid dvs det gjør det vel hele tiden 😉 ha en fortreffelig dag 😀 @Hoppetaujenta @Maskinfører Tror vi er ganske mange sånne som surrer litt av og til, men det går seg vel til etter hvert får en håpe. Håper du også får en bra dag og jeg må si det igjen; veldig hyggelig at du fant veien tilbake til oss, for du hører hjemme her og passer veldig godt inn, syns jeg. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober 2023 #115478 Del Skrevet 19. oktober 2023 SVK skrev (50 minutter siden): Nå har Hoppe sjarmert seg til gratis strøm denne høsten og vinteren. Hadde det vært så vel du... ...og fått vedovn og så mye tørr ved hun ville ha. DET vil jeg ha! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. oktober 2023 #115479 Del Skrevet 19. oktober 2023 (endret) 4 hours ago, Hoppetaujenta said: ...og det vil han gjerne gi henne men går i bakken av beundring før han får gjort det og han kommer ikke opp igjen med det første, for slik går det når man blir fullstendig slått ut! En klassisk Hoppe-knockout. Endret 19. oktober 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. oktober 2023 #115480 Del Skrevet 19. oktober 2023 (endret) 8 minutter siden, Hoppetaujenta said: Hadde det vært så vel du... ...og fått vedovn og så mye tørr ved hun ville ha. DET vil jeg ha! I denne tråden er det så vel. Endret 19. oktober 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå