Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Just now, Cid said:

2 milliarder er 200 millioner?

1 dollar er rundt 10 kroner. 

Den dyreste leiligheten i New York koster 250 millioner dollar, så rundt 2,5 milliarder kroner. Helt sykt!

Men nå ender ofte de dyreste boligene med å bli solgt for vesentlig mindre enn prisen de lyses ut for. Slik jeg forstår det så  handler de høye prisene litt om markedsføring. Selger man den "dyreste leiligheten i verden" så får man ofte gratis reklame i avisa som skriver om leiligheten. I tillegg så ønsker ofte kjøperne å få litt rabatter så det kan være lurt å starte høyt slik at man kan gi noen gode rabatter og kjøperen føler han har gjort et godt kjøp.  

De dyreste boligene i verden er litt annerledes enn vanlige leiligheter. Tror aldri disse boligene går for mer enn prisantydningen. De går alltid for vesentlig mindre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SVK skrev (5 minutter siden):

1 dollar er rundt 10 kroner. 

Den dyreste leiligheten i New York koster 250 millioner dollar, så rundt 2,5 milliarder kroner. Helt sykt!

Men nå ender ofte de dyreste boligene med å bli solgt for vesentlig mindre enn prisen de lyses ut for. Slik jeg forstår det så  handler de høye prisene litt om markedsføring. Selger man den "dyreste leiligheten i verden" så får man ofte gratis reklame i avisa som skriver om leiligheten. I tillegg så ønsker ofte kjøperne å få litt rabatter så det kan være lurt å starte høyt slik at man kan gi noen gode rabatter og kjøperen føler han har gjort et godt kjøp.  

De dyreste boligene i verden er litt annerledes enn vanlige leiligheter. Tror aldri disse boligene går for mer enn prisantydningen. De går alltid for vesentlig mindre. 

Mente om 1 milliard er 100 millioner. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cid said:

Mulig vi snakker forbi hevrandre men jeg mener det samme. At 1 milliard kroner er 100 millioner dollar. Er vi enige da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (21 minutter siden):

1 milliard er 1000 millioner kroner. Men siden dollaren er ca 10 x mer verdt enn norske kroner er 100 millioner dollar 1 milliard norske kroner. 

Endret av jukkapalme
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, jukkapalme said:

1 milliard er 1000 millioner kroner. Men siden dollaren er ca 10 x mer verdt enn norske kroner er 100 millioner dollar 1 milliard norske kroner. 

Ja, helt enig! Er mulig jeg var uklar. Var som sagt ikke helt sikker på hva Cid spurte om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (18 minutter siden):

Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe trygt og godt nå.:sover::sover::klem3::klem3:

Det tror jeg og. Bysselalletid her også nå. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Ja, helt enig! Er mulig jeg var uklar. Var som sagt ikke helt sikker på hva Cid spurte om.

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Det tror jeg og. Bysselalletid her også nå. 

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt vår gode venn @jukkapalme:sover::sover::klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (4 minutter siden):

Jeg syns ikke du var uklar. Men tall kan jo krølle til hodet noe veldig, hehe 😊 Var ikke helt sikker på hva han spurte om jeg heller, derfor jeg endret på innlegget. 

Endret av jukkapalme
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt vår gode venn @jukkapalme:sover::sover::klem3::klem3:

Tusen takk og natti natti dere også når den tid kommer :sover: :klem3:

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Jeg syns ikke du var uklar. Men tall kan jo krølle til hodet noe veldig, hehe 😊 Var ikke sikker jeg heller, derfor jeg endret på innlegget. 

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Tusen takk og natti natti dere også når den tid kommer :sover: :klem3:

Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk.:klem3::klem3:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...