Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Cid skrev (2 timer siden):

Oppdatering fra jakten i går. Anton skjøt Wabuu og Hoppe skjøt Bambi, nå har de mat til uka 😄🥩🥩

                                                     :( :(  Det stemmer ikke. 

SVK skrev (4 minutter siden):

Minner meg på da Hoppe tjente pengen sine på å brenne ned regnskogen. Jeg vil aldri kritisere Hoppe. Hun er jo så snill og smart. Men trist ar regnskogen forsvant.

For noen rykter du sprer om meg... 😭 😭😭

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Hoppetaujenta said:

 For noen rykter du sprer om meg... 😭 😭😭

Jeg  sier bare det jeg har hørt. Jeg skrev jo også at jeg aldri ville kritisert deg. Du hadde sikkert god grunn til å brenne ned regnskogen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (35 minutter siden):

Jeg  sier bare det jeg har hørt. Jeg skrev jo også at jeg aldri ville kritisert deg. Du hadde sikkert god grunn til å brenne ned regnskogen. 

 

Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden):

                                                     :( :(  Det stemmer ikke. 

For noen rykter du sprer om meg... 😭 😭😭

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Ciaran og Ciara said:

 

:klem3::klem3:

Det er ikke lett å være Hoppe. Når man er så rik som henne så er det mange rykter om hvordan hun tjente pengene sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 minutter siden):

Det er ikke lett å være Hoppe. Når man er så rik som henne så er det mange rykter om hvordan hun tjente pengene sine. 

Cassidy Tvillingene tenker at Hoppe er rik på godhet vi.:klem3::klem3:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Ciaran og Ciara said:

Cassidy Tvillingene tenker at Hoppe er rik på godhet vi.:klem3::klem3:

Det tenker jeg også. Hoppe er rik på godhet og gull. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Mange sier jo at Onkel Skrue  er en blek kopi av Hoppetaujenta. 

:fnise::fnise:

 

SVK skrev (Akkurat nå):

Det tenker jeg også. Hoppe er rik på godhet og gull. 

:klem3::klem3:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake rundt klokken 21.00. I kveld etter at vi har fulgt med på søndagsstreamen på Diskusjon.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 time siden):

Minner meg på da Hoppe tjente pengen sine på å brenne ned regnskogen. Jeg vil aldri kritisere Hoppe. Hun er jo så snill og smart. Men trist ar regnskogen forsvant.

Ja dette leste jeg om i et noe klissete magasin jeg fant i skogholtet like ved en rasteplass.

Mener også å huske at det var mange pygmeer som ble bostedsløse etter Hoppes herjinger, men at hun forbarmet seg over dem å tok de med hjem sånn at de kunne etablere seg på nytt i hagen hennes. 

Ryktene skal ha det til at de fortsatt lever der med falske papirer og under en ny identitet som såkalte "Hagenisser".  

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, KnekkeBørre said:

Ja dette leste jeg om i et noe klissete magasin jeg fant i skogholtet like ved en rasteplass.

Mener også å huske at det var mange pygmeer som ble bostedsløse etter Hoppes herjinger, men at hun forbarmet seg over dem å tok de med hjem sånn at de kunne etablere seg på nytt i hagen hennes. 

Ryktene skal ha det til at de fortsatt lever der med falske papirer og under en ny identitet som såkalte "Hagenisser".  

 

Minner mistenkelig om samme historie jeg leste. Men da ble pygmeene omtalt som Ompa-lompaer og fikk jobb i Hoppes sjokoladefabrikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, KnekkeBørre said:

Ja dette leste jeg om i et noe klissete magasin jeg fant i skogholtet like ved en rasteplass.

Mener også å huske at det var mange pygmeer som ble bostedsløse etter Hoppes herjinger, men at hun forbarmet seg over dem å tok de med hjem sånn at de kunne etablere seg på nytt i hagen hennes. 

Ryktene skal ha det til at de fortsatt lever der med falske papirer og under en ny identitet som såkalte "Hagenisser".  

 

Det er mange rykter om Hoppetaujenta. Jeg velger å tro at de alle er sanne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 time siden):

Jeg  sier bare det jeg har hørt. Jeg skrev jo også at jeg aldri ville kritisert deg.
Du hadde sikkert god grunn til å brenne ned regnskogen. 

Jeg vil heller aldri kritisere deg, men kan si at deler av den skogen var besmittet med myldrende SVK`ere
som ikke lot en eneste ting være ubesmittet, ingenting unngikk å bli gnagd på, så da må en ta hard lut i bruk.  🤬
ALT ble utplantet med nye friske mangrovetrær m.m. Jeg er en naturverner i praksis. 

SVK skrev (41 minutter siden):

Det er ikke lett å være Hoppe. Når man er så rik som henne så er det mange rykter om hvordan hun tjente pengene sine. 

Det er kun fra sånne som er misunnelige på alt de ikke vet hva er. :jolie: 

SVK skrev (35 minutter siden):

Mange sier jo at Onkel Skrue  er en blek kopi av Hoppetaujenta. 

Onkel Hoppeskrue ja. :fnise: 

SVK skrev (34 minutter siden):

Det tenker jeg også. Hoppe er rik på godhet og Tull.  

                                                                                       Ja. :lur: 

Ciaran og Ciara skrev (32 minutter siden):

Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake rundt klokken 21.00.
I kveld etter at vi har fulgt med på søndagsstreamen på Diskusjon.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Kos dere. :farvel: 

SVK skrev (9 minutter siden):

Hoppe tjente vel også en del penger på å bruke Ordet i reklameinnlegg i sosiale medier. 

Ordet er et barn og vi bedriver ikke barnearbeid her, takk skal du ha verry much!!!  :kjefte:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (5 minutter siden):

Ja dette leste jeg om i et noe klissete magasin jeg fant i skogholtet like ved en rasteplass.

Mener også å huske at det var mange pygmeer som ble bostedsløse etter Hoppes herjinger, men at hun forbarmet seg over dem å tok de med hjem sånn at de kunne etablere seg på nytt i hagen hennes. 

Ryktene skal ha det til at de fortsatt lever der med falske papirer og under en ny identitet som såkalte "Hagenisser".  

                                 :nigo: 

SVK skrev (3 minutter siden):

Minner mistenkelig om samme historie jeg leste. Men da ble pygmeene omtalt som Ompa-lompaer
og fikk jobb i Hoppes sjokoladefabrikk. 

                                  :nigo: 

SVK skrev (2 minutter siden):

Det er mange rykter om Hoppetaujenta. Jeg velger å tro at de alle er sanne. 

                                  :nigo:        

I dag har Hoppen tatt på seg filtersolbrillene sine og leser bare det hun ønsker å lese. 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SVK skrev (3 minutter siden):

Minner mistenkelig om samme historie jeg leste. Men da ble pygmeene omtalt som Ompa-lompaer og fikk jobb i Hoppes sjokoladefabrikk. 

Mhm. Detaljene er uklare rundt hvem disse kortvokste var og hva de ble satt til å gjøre..  

 

SVK skrev (4 minutter siden):

Det er mange rykter om Hoppetaujenta. Jeg velger å tro at de alle er sanne. 

'Ingen røk uten ild' sies det. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, KnekkeBørre said:

'Ingen røk uten ild' sies det. 

Stemmer! Og jeg tror ingen ville funnet på å lyve om noe på selveste internett. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...