Entern Skrevet 11. oktober 2023 #114521 Del Skrevet 11. oktober 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Drama på lønneberget i kveld, en dame dukket opp og påsto at hun var dattera til Cod :0 Hun ser it som en blanding av vaskebjørn og grevling 🦝🦡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. oktober 2023 #114522 Del Skrevet 11. oktober 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Så kult at du har autografen, og bra Egmont skaffer han penger 😊👍 Er de som eier kg med 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. oktober 2023 #114523 Del Skrevet 11. oktober 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Hun ser it som en blanding av vaskebjørn og grevling 🦝🦡 Er jeg en torsk nå?:p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. oktober 2023 #114524 Del Skrevet 11. oktober 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Er de som eier kg med 😄 Kanskje vi befinner oss i en tegneserie 😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. oktober 2023 #114525 Del Skrevet 11. oktober 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Er jeg en torsk nå?:p 🐟 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. oktober 2023 #114526 Del Skrevet 11. oktober 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Kanskje vi befinner oss i en tegneserie 😳 Fetter Anton. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. oktober 2023 #114527 Del Skrevet 11. oktober 2023 Cid skrev (10 minutter siden): Drama på lønneberget i kveld, en dame dukket opp og påsto at hun var dattera til Anton :0 SVK skrev (5 minutter siden): Nå sover Hoppe og drømmer om måter hun kan tjene penger på daytrading mens Anton er ordfører i Lønneberget. 👨🦰👩🦰👍👍 Entern skrev (5 minutter siden): Så kult at du har autografen, og bra Egmont skaffer han penger 😊👍 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. oktober 2023 #114528 Del Skrevet 11. oktober 2023 Just now, Entern said: Så kult at du har autografen, og bra Egmont skaffer han penger 😊👍 Enig, synes Don Rosa fortjener hver krone han kan få. Helt absurd at det er null royalities. Var forresten delvis derfor Don Rosa sluttet å skrive Donald historier også. Han syntes det var urettferdig at han ikke fikk en krone i royalties selv om historiene hans var de nest mest populære etter Carl Barks. Historiene til Don Rosa har blitt gjenutigitt enormt mange ganger. Delvis sluttet Don Rosa pga helsen. Han har svært dårlig syn og er over 70 år. Når lønna i tillegg var svært dårlig og han følte at han ble utnyttet så skjønner jeg at han ikke gadd mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. oktober 2023 #114529 Del Skrevet 11. oktober 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Fetter Anton. Entern skrev (3 minutter siden): 🐟 Entern skrev (3 minutter siden): Kanskje vi befinner oss i en tegneserie 😳 Cid skrev (4 minutter siden): Er jeg en torsk nå?:p Cid skrev (4 minutter siden): Er de som eier kg med 😄 Entern skrev (6 minutter siden): Hun ser it som en blanding av vaskebjørn og grevling 🦝🦡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. oktober 2023 #114530 Del Skrevet 11. oktober 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Enig, synes Don Rosa fortjener hver krone han kan få. Helt absurd at det er null royalities. Var forresten delvis derfor Don Rosa sluttet å skrive Donald historier også. Han syntes det var urettferdig at han ikke fikk en krone i royalties selv om historiene hans var de nest mest populære etter Carl Barks. Historiene til Don Rosa har blitt gjenutigitt enormt mange ganger. Delvis sluttet Don Rosa pga helsen. Han har svært dårlig syn og er over 70 år. Når lønna i tillegg var svært dårlig og han følte at han ble utnyttet så skjønner jeg at han ikke gadd mer. 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. oktober 2023 #114531 Del Skrevet 11. oktober 2023 SVK skrev (6 minutter siden): Enig, synes Don Rosa fortjener hver krone han kan få. Helt absurd at det er null royalities. Var forresten delvis derfor Don Rosa sluttet å skrive Donald historier også. Han syntes det var urettferdig at han ikke fikk en krone i royalties selv om historiene hans var de nest mest populære etter Carl Barks. Historiene til Don Rosa har blitt gjenutigitt enormt mange ganger. Delvis sluttet Don Rosa pga helsen. Han har svært dårlig syn og er over 70 år. Når lønna i tillegg var svært dårlig og han følte at han ble utnyttet så skjønner jeg at han ikke gadd mer. Så denne artikkelen nå, så dumt.. https://bok365.no/artikkel/disney-dropper-don-rosa-klassikere/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. oktober 2023 #114532 Del Skrevet 11. oktober 2023 Just now, Cid said: Så denne artikkelen nå, så dumt.. https://bok365.no/artikkel/disney-dropper-don-rosa-klassikere/ Helt enig! Jeg hadde en egen tråd om det: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. oktober 2023 #114533 Del Skrevet 11. oktober 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Så denne artikkelen nå, så dumt.. https://bok365.no/artikkel/disney-dropper-don-rosa-klassikere/ SVK skrev (1 minutt siden): Helt enig! Jeg hadde en egen tråd om det: Cassidy Tvillingene er også enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. oktober 2023 #114534 Del Skrevet 11. oktober 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Helt enig! Jeg hadde en egen tråd om det: Skulle ønske at de kunne gjort alle de historiene om til en tegneserie. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. oktober 2023 #114535 Del Skrevet 11. oktober 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Skulle ønske at de kunne gjort alle de historiene om til en tegneserie. 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. oktober 2023 #114536 Del Skrevet 11. oktober 2023 1 minutt siden, Cid said: Skulle ønske at de kunne gjort alle de historiene om til en tegneserie. Du mener tegnefilm? Historiene er jo allerede tegneserier. Har tenkt det samme selv. Skjønner ikke at Liv og levnet ikke er gjort om til tegnefilm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. oktober 2023 #114537 Del Skrevet 11. oktober 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Du mener tegnefilm? Historiene er jo allerede tegneserier. Har tenkt det samme selv. Skjønner ikke at Liv og levnet ikke er gjort om til tegnefilm. 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. oktober 2023 #114538 Del Skrevet 11. oktober 2023 SVK skrev (18 minutter siden): Enig, synes Don Rosa fortjener hver krone han kan få. Helt absurd at det er null royalities. Var forresten delvis derfor Don Rosa sluttet å skrive Donald historier også. Han syntes det var urettferdig at han ikke fikk en krone i royalties selv om historiene hans var de nest mest populære etter Carl Barks. Historiene til Don Rosa har blitt gjenutigitt enormt mange ganger. Delvis sluttet Don Rosa pga helsen. Han har svært dårlig syn og er over 70 år. Når lønna i tillegg var svært dårlig og han følte at han ble utnyttet så skjønner jeg at han ikke gadd mer. Huff 😰 Var enda verre for Barks, fikk ikke lov til å signere seriene, folk skulle tro det var Disney selv 😳😵💫 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. oktober 2023 #114539 Del Skrevet 11. oktober 2023 SVK skrev (11 minutter siden): Helt enig! Jeg hadde en egen tråd om det: Herregud 😳😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. oktober 2023 #114540 Del Skrevet 11. oktober 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Huff 😰 Var enda verre for Barks, fikk ikke lov til å signere seriene, folk skulle tro det var Disney selv 😳😵💫 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå