Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Nå logger hun av og går onkel skrue-runder i sirkel på gulvet til klokka er ti. 

Hva mener du med det?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, Cid said:

Hva mener du med det?

Worry Room

The Worry Room is a room in the Money Bin where Scrooge McDuck paces around in circles to think about his troubles. This has caused a circular depression on the floor.

The Worry Room has first appeared in "The Secret of Atlantis" (1954), by Carl Barks.

gEUBr6B.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 minutter siden):

Worry Room

The Worry Room is a room in the Money Bin where Scrooge McDuck paces around in circles to think about his troubles. This has caused a circular depression on the floor.

The Worry Room has first appeared in "The Secret of Atlantis" (1954), by Carl Barks.

gEUBr6B.jpeg

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Ciaran og Ciara said:

:klem3::klem3:

Jeg forklarte bare Cid hva Hoppe mente. Har heldigvis ingen grubling på gang jeg. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (11 minutter siden):

Worry Room

gEUBr6B.jpeg

Carl Barks 💙

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (Akkurat nå):

Enig!  Har hele samlingen. :tommelopp2: 

Så heldig du er 💙 de seriene er det beste fra Disney synes jeg 💙

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forklarte bare Cid hva Hoppe mente. Har heldigvis ingen grubling på gang jeg. 

Cassidy Tvillingene synes synd i Onkel Skrue der, vi vet at han er en gjerrigknark men vi syntes synd i han der.:klem3::klem3:

Entern skrev (4 minutter siden):

Carl Barks 💙

Entern skrev (1 minutt siden):

Enig!  Har hele samlingen. :tommelopp2: 

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene synes synd i Onkel Skrue der, vi vet at han er en gjerrigknark men vi syntes synd i han der.:klem3::klem3:

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Ja, der stresser Skrue fælt 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Ja, der stresser Skrue fælt 😅

Ja Cassidy Tvillingene så at han var skikkelig stresset der.🤣🤣👍👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Entern said:

Enig, Carl Barks og Don Rosa.   Har begges samlede verker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Ciaran og Ciara said:

Skjønner! :tommelopp2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (3 minutter siden):

Enig, Carl Barks og Don Rosa.   Har begges samlede verker. 

Veldig glad i begge to jeg og 😊👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Entern said:

Veldig glad i begge to jeg og 😊👍

Samme her.  Har også fått autografen fra Don Rosa. Han har vært noen ganger i Norge og signert bøker. Det er visst sånn han tjener penger. Disney betaler kun 1 gang for tegneseriene, man får ingen royalties. Så Don Rosa tjente visst ikke noe særlig  på tegneseriene sine. 

Men han har klart å få en avtale med Egmont om å gi han litt ekstra penger. Det er noe Egmont gjør frivillig. Men er sikkert også delvis for å få goodwill fra Don Rosa slik han er villig til å komme til Norge og markedsføre bøkene.  Det blir jo solgt mange ekstra bøker når Don Rosa signerer dem. Da jeg fikk mine bøker signert var det mange timer med kø. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Samme her.  Har også fått autografen fra Don Rosa. Han har vært noen ganger i Norge og signert bøker. Det er visst sånn han tjener penger. Disney betaler kun 1 gang for tegneseriene, man får ingen royalties. Så Don Rosa tjente visst ikke noe særlig  på tegneseriene sine. 

Men han har klart å få en avtale med Egmont om å gi han litt ekstra penger. Det er noe Egmont gjør frivillig. Men er sikkert også delvis for å få goodwill fra Don Rosa slik han er villig til å komme til Norge og markedsføre bøkene.  Det blir jo solgt mange ekstra bøker når Don Rosa signerer dem. Da jeg fikk mine bøker signert var det mange timer med kø. 

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (16 minutter siden):

Så kult at du har autografen, og bra Egmont skaffer han penger 😊👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...