Cid Skrevet 11. oktober 2023 #114501 Del Skrevet 11. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Nå logger hun av og går onkel skrue-runder i sirkel på gulvet til klokka er ti. Hva mener du med det? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. oktober 2023 #114502 Del Skrevet 11. oktober 2023 27 minutter siden, Cid said: Hva mener du med det? Worry Room The Worry Room is a room in the Money Bin where Scrooge McDuck paces around in circles to think about his troubles. This has caused a circular depression on the floor. The Worry Room has first appeared in "The Secret of Atlantis" (1954), by Carl Barks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. oktober 2023 #114503 Del Skrevet 11. oktober 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Worry Room The Worry Room is a room in the Money Bin where Scrooge McDuck paces around in circles to think about his troubles. This has caused a circular depression on the floor. The Worry Room has first appeared in "The Secret of Atlantis" (1954), by Carl Barks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. oktober 2023 #114504 Del Skrevet 11. oktober 2023 (endret) 9 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Jeg forklarte bare Cid hva Hoppe mente. Har heldigvis ingen grubling på gang jeg. Endret 11. oktober 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. oktober 2023 #114505 Del Skrevet 11. oktober 2023 SVK skrev (11 minutter siden): Worry Room The Worry Room is a room in the Money Bin where Scrooge McDuck paces around in circles to think about his troubles. This has caused a circular depression on the floor. The Worry Room has first appeared in "The Secret of Atlantis" (1954), by Carl Barks. Carl Barks 💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. oktober 2023 #114506 Del Skrevet 11. oktober 2023 Just now, Entern said: Carl Barks 💙 Enig! Har hele samlingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. oktober 2023 #114507 Del Skrevet 11. oktober 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Enig! Har hele samlingen. Så heldig du er 💙 de seriene er det beste fra Disney synes jeg 💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. oktober 2023 #114508 Del Skrevet 11. oktober 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Jeg forklarte bare Cid hva Hoppe mente. Har heldigvis ingen grubling på gang jeg. Cassidy Tvillingene synes synd i Onkel Skrue der, vi vet at han er en gjerrigknark men vi syntes synd i han der. Entern skrev (4 minutter siden): Carl Barks 💙 Entern skrev (1 minutt siden): Så heldig du er 💙 de seriene er det beste fra Disney synes jeg 💙 SVK skrev (2 minutter siden): Enig! Har hele samlingen. 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. oktober 2023 #114509 Del Skrevet 11. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes synd i Onkel Skrue der, vi vet at han er en gjerrigknark men vi syntes synd i han der. 👨🦰👩🦰👍👍 Ja, der stresser Skrue fælt 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. oktober 2023 #114510 Del Skrevet 11. oktober 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Ja, der stresser Skrue fælt 😅 Ja Cassidy Tvillingene så at han var skikkelig stresset der.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. oktober 2023 #114511 Del Skrevet 11. oktober 2023 3 minutter siden, Entern said: Så heldig du er 💙 de seriene er det beste fra Disney synes jeg 💙 Enig, Carl Barks og Don Rosa. Har begges samlede verker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. oktober 2023 #114512 Del Skrevet 11. oktober 2023 15 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene synes synd i Onkel Skrue der, vi vet at han er en gjerrigknark men vi syntes synd i han der. Skjønner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. oktober 2023 #114513 Del Skrevet 11. oktober 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Skjønner! 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. oktober 2023 #114514 Del Skrevet 11. oktober 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Enig, Carl Barks og Don Rosa. Har begges samlede verker. Veldig glad i begge to jeg og 😊👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. oktober 2023 #114515 Del Skrevet 11. oktober 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Veldig glad i begge to jeg og 😊👍 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. oktober 2023 #114516 Del Skrevet 11. oktober 2023 (endret) 15 minutter siden, Entern said: Veldig glad i begge to jeg og 😊👍 Samme her. Har også fått autografen fra Don Rosa. Han har vært noen ganger i Norge og signert bøker. Det er visst sånn han tjener penger. Disney betaler kun 1 gang for tegneseriene, man får ingen royalties. Så Don Rosa tjente visst ikke noe særlig på tegneseriene sine. Men han har klart å få en avtale med Egmont om å gi han litt ekstra penger. Det er noe Egmont gjør frivillig. Men er sikkert også delvis for å få goodwill fra Don Rosa slik han er villig til å komme til Norge og markedsføre bøkene. Det blir jo solgt mange ekstra bøker når Don Rosa signerer dem. Da jeg fikk mine bøker signert var det mange timer med kø. Endret 11. oktober 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. oktober 2023 #114517 Del Skrevet 11. oktober 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Samme her. Har også fått autografen fra Don Rosa. Han har vært noen ganger i Norge og signert bøker. Det er visst sånn han tjener penger. Disney betaler kun 1 gang for tegneseriene, man får ingen royalties. Så Don Rosa tjente visst ikke noe særlig på tegneseriene sine. Men han har klart å få en avtale med Egmont om å gi han litt ekstra penger. Det er noe Egmont gjør frivillig. Men er sikkert også delvis for å få goodwill fra Don Rosa slik han er villig til å komme til Norge og markedsføre bøkene. Det blir jo solgt mange ekstra bøker når Don Rosa signerer dem. Da jeg fikk mine bøker signert var det mange timer med kø. 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. oktober 2023 #114518 Del Skrevet 11. oktober 2023 Drama på lønneberget i kveld, en dame dukket opp og påsto at hun var dattera til Anton :0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. oktober 2023 #114519 Del Skrevet 11. oktober 2023 SVK skrev (16 minutter siden): Samme her. Har også fått autografen fra Don Rosa. Han har vært noen ganger i Norge og signert bøker. Det er visst sånn han tjener penger. Disney betaler kun 1 gang for tegneseriene, man får ingen royalties. Så Don Rosa tjente visst ikke noe særlig på tegneseriene sine. Men han har klart å få en avtale med Egmont om å gi han litt ekstra penger. Det er noe Egmont gjør frivillig. Men er sikkert også delvis for å få goodwill fra Don Rosa slik han er villig til å komme til Norge og markedsføre bøkene. Det blir jo solgt mange ekstra bøker når Don Rosa signerer dem. Da jeg fikk mine bøker signert var det mange timer med kø. Så kult at du har autografen, og bra Egmont skaffer han penger 😊👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. oktober 2023 #114520 Del Skrevet 11. oktober 2023 Nå sover Hoppe og drømmer om måter hun kan tjene penger på daytrading mens Anton er ordfører i Lønneberget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå