Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

44 minutter siden, SVK said:

Nå spiser Hoppe frokost på Maaemo. Hun spiser tidlig frokost for å kunne ha restauranten for seg selv. 

Kokken på Maaemo er Anton.  Han har jo kokket i hele natt for at Hoppe skal få frokosten hun ønsker. Anton sover aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SVK skrev (17 minutter siden):

Kokken på Maaemo er Anton.  Han har jo kokket i hele natt for at Hoppe skal få frokosten hun ønsker. Anton sover aldri!

SVK skrev (1 minutt siden):

Anton holder vel på med oppvasken nå og Hoppe har lagt seg i sofaen for å sove etterfrokostlur. 

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 time siden):

Nå spiser Hoppe frokost på Maaemo. Hun spiser tidlig frokost for å kunne ha restauranten for seg selv. 

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om UDI prøver å kaste Anton ut av landet pga proforma-ekteskap med Hoppe så kommer jeg til å gå i tog for at Anton skal få bli! Anton er en hedersmann!

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (12 minutter siden):

Ser mer ut som @Frøkenfryden det der altså 😆

SVK skrev (11 minutter siden):

Jeg vurderte faktisk å skrive @Frøkenfryden da jeg postet den! :knegg:

Ååå denne morgenen trengte jeg å bli forveksla med Christina Aguilera altså! 😃 

Takker:mynona:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (10 minutter siden):

Ååå denne morgenen trengte jeg å bli forveksla med Christina Aguilera altså! 😃 

Takker:mynona:

Du er jo Sosialprats egen Christina Aguilera Fryden 😃😀

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 timer siden):

Ehh...nei, der serverer de nok ikke frokost slik jeg vil ha den. :sukk: 

SVK skrev (2 timer siden):

Åhh, da er jeg trygg; en stabel med knekkebrød, godt smør, brunost og kaffiskvett...det er akkurat hva vi liker. :nigo: 

Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden):

Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost i dag.

Ja, men ikke før litt senere. Da skal jeg ha fersk baguett med kyllingsalat og grønnsaker. :spise:  Gleder meg! 

Anton holder vel på med oppvasken nå og Hoppe har lagt seg i sofaen for å sove etterfrokostlur. 

Nei, vi har ikke startet ennå. :fnise: 

Om UDI prøver å kaste Anton ut av landet pga proforma-ekteskap med Hoppe så kommer jeg til å gå i tog for at Anton skal få bli! Anton er en hedersmann!

Det er jeg glad for å høre. Kanskje det blir et langt lite protesttog og folk gir seg ikke før de har fått viljen sin!
                                                                               :kjefte:    :regler: :regler: :regler:  :kjefte: 

SVK skrev (49 minutter siden):

Nå tar Hoppe en liten dans:

....og alle de andre er dere? :lur: 

SVK skrev (46 minutter siden):

Jeg vurderte faktisk å skrive @Frøkenfryden da jeg postet den! :knegg:

Hør på magefølelsen din neste gang. Det er helt klart henne og ikke meg. :fnise: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (Akkurat nå):

Du og Anton: 

Well, der traff du spikeren midt på der du vet, for denne filmen og scenen er noe av det søteste jeg vet om
og jeg sier ja, nå har du helt rett. :nigo: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tar Hoppe en liten dans:

SVK skrev (25 minutter siden):

Du og Anton: 

🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Ehh...nei, der serverer de nok ikke frokost slik jeg vil ha den. :sukk: 

Åhh, da er jeg trygg; en stabel med knekkebrød, godt smør, brunost og kaffiskvett...det er akkurat hva vi liker. :nigo: 

Ja, men ikke før litt senere. Da skal jeg ha fersk baguett med kyllingsalat og grønnsaker. :spise:  Gleder meg! 

Nei, vi har ikke startet ennå. :fnise: 

Det er jeg glad for å høre. Kanskje det blir et langt lite protesttog og folk gir seg ikke før de har fått viljen sin!
                                                                               :kjefte:    :regler: :regler: :regler:  :kjefte: 

....og alle de andre er dere? :lur: 

Hør på magefølelsen din neste gang. Det er helt klart henne og ikke meg. :fnise: 

Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden):

Well, der traff du spikeren midt på der du vet, for denne filmen og scenen er noe av det søteste jeg vet om

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 time siden):

Du er jo Sosialprats egen Christina Aguilera Fryden 😃😀

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Entern skrev (2 timer siden):

Ser mer ut som @Frøkenfryden det der altså 😆

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Du er jo Lønnebergets største romantiker: smileys-flowers-871932.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...