Hoppetaujenta Skrevet 17. september 2023 #111421 Del Skrevet 17. september 2023 I dag blir det visst sol og en del vind hos meg, så straks skal tøy ut og leke seg i den. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. september 2023 #111422 Del Skrevet 17. september 2023 Ordet og meg undrer oss over hvordan enkelte dyr kan forandre hele sitt utseende til å passe inn med en hvilken som helst bakgrunn og tilsynelatende forsvinne inn i det...? Hvordan??? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. september 2023 #111423 Del Skrevet 17. september 2023 Entern skrev (3 timer siden): 🦡 🏃♂️ Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Chips dyppet i sjokolade. Godt. Nå skal jeg besvare 38 innlegg. Ja, endelig blir det litt tid til bare meg selv. Jeg liker veldig godt og MÅ ha masse tid for meg selv. Jeg spiste kjøttkaker med kålstuing fra fjordland. Nammm..... Nydelig sang og...han så faktisk mye bedre ut da han var ung, men det gjør vi vel alle. Takk. Du er så snill og opplysende, Cid. 🌹 Litt småhacking må til innimellom. Ja, sånn går det Cid. Anonyme mus er en fin fritidsklubb å være med i! Hun gjorde det for Lønnebergfolkets del. Alle pengene skal tilbake til dem via reparasjoner og gode ting som de trenger. Hoppe er bare snill hun. Nei, da var det nok ikke hennes avatar. Hun til og med dusjer med klær på. Lue og skjerf også. Ja, for han pleier å stå modell for forumets maleklubb og de er veldig fornøyd med ham. Ja, det høres riktig ut. Hun er lett på tråden hun ikke har på seg. Jaha...da skal de vel sloss da. Ja, det kan det hende at hun har, men hun hadde ikke tenkt å la hele norge få vite det. Jammen de er ganske små altså. Ja, der sier dere noe og det er sant. Nei, ikke til meg, men han må bygge et større hundehus til Woffe, for han har løpt og spist og løpt og løpt så mye at han har fått masse muskler og kommer ikke inn av den gamle døra i gammelhundehuset. Det fortjener Woffe. Et nytt hus. Ja...og la dem få gratis tannbehandling til evig tid! Nei, det er Tone Damli som gjør sånn. Ikke meg. Egentlig betaler jeg for alt selv, for jeg har vunnet toppgevinsten i det amerikanske digre lotteriet, hvor det er fullstendig usømmelig store gevinster i toppremie. Den ble min for en liten stund siden. Men det er ikke sant. Ikke hør på sladder. Hei til favorittsprinteren min. Nei, de er helt tomme nå, for alle har fått sin private utkaster. Takk og pris! ...og han gjør det helt frivillig, for han vil gi meg kun det beste. Snille Cid. Ikke fullt så snille Cid allikevel! *skrur ned lyden på den der, for der kjeftes det!* Hun gjorde det i natt ja. Sov ganske godt, for rommet var litt kjølig. Omsider blir det levelig å ha vinduet åpent om nettene. ♥️ Ja, kan skjønne at dere skal få komme på besøk. Kontrollert altså. Ikke alle på en gang, ellers går det galt med alt kinaporselenet som er der. ...det er nok ikke for min del, men for Cids. Han elsker å speile seg og gjøre seg til, skuespille foran speil, så da ble det mange...kun for hans trivsel. Nå blir selv jeg forskrekket. Så digert! Så vakkert! Plass til altfor mange på èn gang der! Takk. Hysj da, SVK. 🤯 *gjemmer seg bak et av de lange gardinene fra tak til gulv* Ehh...joda, det blir sikkert ei rå med det. Det var vel ikke helt sant, var det vel Anton. Må ikke juge sånn for kjentfolk vettu. Han er sprek for sin alder. Alt takket være skogsarbeid et helt liv. Jeg er ikke gift! Ja, det fortjener han! Ja, og han fortjener det. JA....det der liker jeg veldig godt og skulle gjerne ha likt å være testperson. Riktig godmorgen til dere alle sammen. Mente det du sa om halsvisussykdom, hva er det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. september 2023 #111424 Del Skrevet 17. september 2023 Nå har hun betalt for fjernhealing. https://www.tv2.no/nyheter/forbruker/sokte-hjelp-fra-kjendis-healer-sa-kom-sjokket/16039446/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. september 2023 #111425 Del Skrevet 17. september 2023 Cid skrev (1 time siden):Mente det du sa om halsvisussykdom, hva er det? Når du lurer på noe spesielt; send med link ellers finner jeg det ikke igjen sånn på styrten, please. Her og nå husker jeg ikke at jeg har sagt noe om dette noe sted, nemlig... Cid skrev (1 time siden): Nå har hun betalt for fjernhealing. https://www.tv2.no/nyheter/forbruker/sokte-hjelp-fra-kjendis-healer-sa-kom-sjokket/16039446/ Åneida, det ville jeg aldri ha benyttet meg av, eller betalt for å få. Et digert sjansespill er det...og DYRT! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. september 2023 #111426 Del Skrevet 17. september 2023 Nå kommer woffen William og Anton Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. september 2023 #111427 Del Skrevet 17. september 2023 De vil ha middag og lurer på om noen har laget noe ferdig som de kan få med seg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. september 2023 #111428 Del Skrevet 17. september 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Når du lurer på noe spesielt; send med link ellers finner jeg det ikke igjen sånn på styrten, please. Her og nå husker jeg ikke at jeg har sagt noe om dette noe sted, nemlig... Åneida, det ville jeg aldri ha benyttet meg av, eller betalt for å få. Et digert sjansespill er det...og DYRT! Nå sa jeg jo hva det var, lurer på hva det betyr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. september 2023 #111429 Del Skrevet 17. september 2023 Cid skrev (2 timer siden): Mente det du sa om halsvisussykdom, hva er det? Å. Et virus i halsen kan gi sår hals, betente mandler og sånne ting som vi som regel ikke vil ha, for det er ubehagelig. Var det ok svar? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. september 2023 #111430 Del Skrevet 17. september 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Å. Et virus i halsen kan gi sår hals, betente mandler og sånne ting som vi som regel ikke vil ha, for det er ubehagelig. Var det ok svar? Ja 🌶️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. september 2023 #111431 Del Skrevet 17. september 2023 Lurven skrev (16 minutter siden): Nå kommer woffen William og Anton Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): De vil ha middag og lurer på om noen har laget noe ferdig som de kan få med seg? Ja begge er skrubbsultne, de har jaget @Cid hele natten 👍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. september 2023 #111432 Del Skrevet 17. september 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Ja 🌶️ Bra. 🌶️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. september 2023 #111433 Del Skrevet 17. september 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Ja begge er skrubbsultne, de har jaget @Cid hele natten 👍 🦴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. september 2023 #111434 Del Skrevet 17. september 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Bra. 🌶️ Du liker chili nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. september 2023 #111435 Del Skrevet 17. september 2023 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Chips dyppet i sjokolade. Godt. Nå skal jeg besvare 38 innlegg. Ja, endelig blir det litt tid til bare meg selv. Jeg liker veldig godt og MÅ ha masse tid for meg selv. Jeg spiste kjøttkaker med kålstuing fra fjordland. Nammm..... Nydelig sang og...han så faktisk mye bedre ut da han var ung, men det gjør vi vel alle. Takk. Du er så snill og opplysende, Cid. 🌹 Litt småhacking må til innimellom. Ja, sånn går det Cid. Anonyme mus er en fin fritidsklubb å være med i! Hun gjorde det for Lønnebergfolkets del. Alle pengene skal tilbake til dem via reparasjoner og gode ting som de trenger. Hoppe er bare snill hun. Nei, da var det nok ikke hennes avatar. Hun til og med dusjer med klær på. Lue og skjerf også. Ja, for han pleier å stå modell for forumets maleklubb og de er veldig fornøyd med ham. Ja, det høres riktig ut. Hun er lett på tråden hun ikke har på seg. Jaha...da skal de vel sloss da. Ja, det kan det hende at hun har, men hun hadde ikke tenkt å la hele norge få vite det. Jammen de er ganske små altså. Ja, der sier dere noe og det er sant. Nei, ikke til meg, men han må bygge et større hundehus til Woffe, for han har løpt og spist og løpt og løpt så mye at han har fått masse muskler og kommer ikke inn av den gamle døra i gammelhundehuset. Det fortjener Woffe. Et nytt hus. Ja...og la dem få gratis tannbehandling til evig tid! Nei, det er Tone Damli som gjør sånn. Ikke meg. Egentlig betaler jeg for alt selv, for jeg har vunnet toppgevinsten i det amerikanske digre lotteriet, hvor det er fullstendig usømmelig store gevinster i toppremie. Den ble min for en liten stund siden. Men det er ikke sant. Ikke hør på sladder. Hei til favorittsprinteren min. Nei, de er helt tomme nå, for alle har fått sin private utkaster. Takk og pris! ...og han gjør det helt frivillig, for han vil gi meg kun det beste. Snille Cid. Ikke fullt så snille Cid allikevel! *skrur ned lyden på den der, for der kjeftes det!* Hun gjorde det i natt ja. Sov ganske godt, for rommet var litt kjølig. Omsider blir det levelig å ha vinduet åpent om nettene. ♥️ Ja, kan skjønne at dere skal få komme på besøk. Kontrollert altså. Ikke alle på en gang, ellers går det galt med alt kinaporselenet som er der. ...det er nok ikke for min del, men for Cids. Han elsker å speile seg og gjøre seg til, skuespille foran speil, så da ble det mange...kun for hans trivsel. Nå blir selv jeg forskrekket. Så digert! Så vakkert! Plass til altfor mange på èn gang der! Takk. Hysj da, SVK. 🤯 *gjemmer seg bak et av de lange gardinene fra tak til gulv* Ehh...joda, det blir sikkert ei rå med det. Det var vel ikke helt sant, var det vel Anton. Må ikke juge sånn for kjentfolk vettu. Han er sprek for sin alder. Alt takket være skogsarbeid et helt liv. Jeg er ikke gift! Ja, det fortjener han! Ja, og han fortjener det. JA....det der liker jeg veldig godt og skulle gjerne ha likt å være testperson. Riktig godmorgen til dere alle sammen. Entern skrev (6 timer siden): 🦡 Cid skrev (7 timer siden): 🏃♂️ Entern skrev (7 timer siden): 🧔🏻🦡😴😴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. september 2023 #111436 Del Skrevet 17. september 2023 Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld rundt klokken 21.00. Etter at vi har fulgt med på søndagsstreamen på Diskusjon.👨🦰👩🦰👍👍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. september 2023 #111437 Del Skrevet 17. september 2023 Ciaran og Ciara skrev (18 minutter siden): Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld rundt klokken 21.00. Etter at vi har fulgt med på søndagsstreamen på Diskusjon.👨🦰👩🦰👍👍 Ha en finfin søndag, gleder oss til dere kommer tilbake 😊😊☺️☺️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. september 2023 #111438 Del Skrevet 17. september 2023 Cid skrev (39 minutter siden): 🦴 Anton vil ikke ha kjøttbein 🤨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. september 2023 #111439 Del Skrevet 17. september 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Anton vil ikke ha kjøttbein 🤨 Hva vil han ha? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. september 2023 #111440 Del Skrevet 17. september 2023 Cid skrev (52 minutter siden): Du liker chili nå? Nei, jeg ga den tilbake til deg jeg. Ciaran og Ciara skrev (32 minutter siden): Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld rundt klokken 21.00. Etter at vi har fulgt med på søndagsstreamen på Diskusjon.👨🦰👩🦰👍👍 Dere er et trofast publikum helt sikkert i VIP-losje. "Verry irish pipl" Entern skrev (13 minutter siden): Ha en finfin søndag, gleder oss til dere kommer tilbake 😊😊☺️☺️ Jeg hermer jo ikke, så da ønsker jeg dere en flottflott søndag og vi snakkes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg