Dr. Ops Skrevet 16. september 2023 #111401 Del Skrevet 16. september 2023 Hoppe har invitert oss til fin-fint selskap i villaen på Bygdøy. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. september 2023 #111402 Del Skrevet 16. september 2023 5 minutter siden, Dr. Ops said: Hoppe har invitert oss til fin-fint selskap i villaen på Bygdøy. Stemmer. Man vet Hoppe bor fint når hun har en egen speilsal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. september 2023 #111403 Del Skrevet 16. september 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Stemmer. Man vet Hoppe bor fint når hun har en egen speilsal! Dr. Ops skrev (8 minutter siden): Hoppe har invitert oss til fin-fint selskap i villaen på Bygdøy. Cassidy Tvillingene har takket ja til invitasjonen vi.👨🦰👩🦰👍👍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. september 2023 #111404 Del Skrevet 16. september 2023 (endret) 2 hours ago, Dr. Ops said: Hoppe har invitert oss til fin-fint selskap i villaen på Bygdøy. Anton har allerede dekket til det finfine selskapet vi skal til i villaen til Hoppe på Bygdøy: Er bilde av alle Hoppes hoppeformødre på veggen. Endret 16. september 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. september 2023 #111405 Del Skrevet 16. september 2023 SVK skrev (7 minutter siden): Anton har allerede dekket til det finfine selskapet vi skal til i villaen til Hoppe på Bygdøy: Er bilde av alle Hoppes hoppeformødre på veggen. Cassidy Tvillingene synes at det er helt nydelig det stedet på bildet.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. september 2023 #111406 Del Skrevet 16. september 2023 10 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene synes at det er helt nydelig det stedet på bildet.🥰🥰 Enig, men Hoppe omtaler faktisk rommet som "nøkternt innredet". De andre villaene er visst mer overdådige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. september 2023 #111407 Del Skrevet 16. september 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Enig, men Hoppe omtaler faktisk rommet som "nøkternt innredet". De andre villaene er visst mer overdådige! Da håper Cassidy Tvillingene at Hoppe inviterer oss til de andre villaene neste gang.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. september 2023 #111408 Del Skrevet 16. september 2023 (endret) Anton derimot som måtte betale for alt han sier: "Det var jo akkurat sånn Hoppe ville ha Bygdøy-villaen. Vi måtte bygge spisestuen 2 ganger for at Hoppe skulle bli fornøyd". Endret 16. september 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. september 2023 #111409 Del Skrevet 16. september 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Anton derimot som måtte betale for alt han sier: "Det var jo akkurat sånn Hoppe ville ha Bygdøy-villaen. Vi måtte bygge spisestuen 2 ganger for at Hoppe skulle bli fornøyd". Cassidy Tvillingene sier stakkars Anton han må være skikkelig utslitt nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. september 2023 #111410 Del Skrevet 16. september 2023 Just now, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene sier stakkars Anton han må være skikkelig utslitt nå. Enig! Men skal man være gift med Hoppe så må man gi alt for å gjøre henne fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. september 2023 #111411 Del Skrevet 16. september 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Enig! Men skal man være gift med Hoppe så må man gi alt for å gjøre henne fornøyd! Cassidy Tvillingene må gi all Honnør til Anton han står på og gir aldri opp.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. september 2023 #111412 Del Skrevet 16. september 2023 Just now, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene må gi all Honnør til Anton han står på og gir aldri opp.👨🦰👩🦰👍👍 Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. september 2023 #111413 Del Skrevet 16. september 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Samme her! 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. september 2023 #111414 Del Skrevet 17. september 2023 Anton og hans frue hoppe sover sammen nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. september 2023 #111415 Del Skrevet 17. september 2023 Cid skrev (30 minutter siden): Grevlingen og hans frue Cid sover sammen nå. 🧔🏻🦡😴😴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. september 2023 #111416 Del Skrevet 17. september 2023 Entern skrev (3 minutter siden): 🧔🏻🦡😴😴 🏃♂️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. september 2023 #111417 Del Skrevet 17. september 2023 Nå tester hun ut forskjellige kjøkken redskaper med Dave. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. september 2023 #111418 Del Skrevet 17. september 2023 Cid skrev (25 minutter siden): 🏃♂️ 🦡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. september 2023 #111419 Del Skrevet 17. september 2023 Cid skrev (17 timer siden): Hva er det? Chips dyppet i sjokolade. Godt. Nå skal jeg besvare 38 innlegg. Cid skrev (16 timer siden): I dag så skal hoppe tilbringe litt tid i feriehuset sitt. Ja, endelig blir det litt tid til bare meg selv. Jeg liker veldig godt og MÅ ha masse tid for meg selv. Ciaran og Ciara skrev (16 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal spise middag nå. Jeg spiste kjøttkaker med kålstuing fra fjordland. Nammm..... SVK skrev (14 timer siden): Nydelig sang og...han så faktisk mye bedre ut da han var ung, men det gjør vi vel alle. Cid skrev (12 timer siden): Skal vi si det en gang til folkens? Anton er kun og bare venn med Hoppe! Takk. Du er så snill og opplysende, Cid. 🌹 SVK skrev (12 timer siden): Nå har hun hacket Nintendoen stil Cid slik at tv-skjermen kun viser avataren til Hoppetaujenta. Litt småhacking må til innimellom. Cid skrev (12 timer siden): Ja, sånn går det Cid. SVK skrev (12 timer siden): Vet, men etter Hoppe kom inn i Anonymous så er det mer enn kun dyrene du bør være redd for! Anonyme mus er en fin fritidsklubb å være med i! SVK skrev (12 timer siden): Nå har Hoppe fått den største sluttpakken i Lønnebergets historie. Hoppe gliser fra øre til øre. Mens innbyggerne i Lønneberget lurer på hvorfor Hoppe skal få alle disse pengene etter hun måtte slutte i jobben etter å ha sunget til samtlige av de ansatte. Hun gjorde det for Lønnebergfolkets del. Alle pengene skal tilbake til dem via reparasjoner og gode ting som de trenger. Hoppe er bare snill hun. Cid skrev (11 timer siden): Ikke derfor jeg var sjokkert, avataren hennes var naken 😶 Nei, da var det nok ikke hennes avatar. Hun til og med dusjer med klær på. Lue og skjerf også. Cid skrev (11 timer siden): Anton får ros, dagen etter så skryter noen av Anton og hans finsksvenske profil og hode. Ja, for han pleier å stå modell for forumets maleklubb og de er veldig fornøyd med ham. SVK skrev (11 timer siden): Det var ikke Hoppes avatar. Det var Magda du så naken! Ja, det høres riktig ut. Hun er lett på tråden hun ikke har på seg. SVK skrev (11 timer siden): Nå er Ulf Rask Ludvigsen rasende på Cid for å ha sett Magda naken. Jaha...da skal de vel sloss da. SVK skrev (10 timer siden): Hoppe har villaer på Bygdøy, Frogner og Holmenkollen. Ja, det kan det hende at hun har, men hun hadde ikke tenkt å la hele norge få vite det. SVK skrev (10 timer siden): Nettopp! Hoppe sa til Anton at hun trengte en villa med strand, fjelltopp og som var i sentrum av Oslo. Det lot seg ikke gjøre så Anton måtte kjøpe 3 villaer til Hoppe slik hun fikk alt hun pekte på. Jammen de er ganske små altså. Ciaran og Ciara skrev (10 timer siden): Cassidy Tvillingene regner med at kun det beste er bra nok.😉😉 Ja, der sier dere noe og det er sant. Ciaran og Ciara skrev (10 timer siden): Cassidy Tvillingene har en mistanke om at Anton må kjøpe enda flere villaer til henne.😉😉 Nei, ikke til meg, men han må bygge et større hundehus til Woffe, for han har løpt og spist og løpt og løpt så mye at han har fått masse muskler og kommer ikke inn av den gamle døra i gammelhundehuset. Det fortjener Woffe. Et nytt hus. SVK skrev (10 timer siden): Hoppe liker å si at hun ikke er opptatt av luksus. Men hun lever jo et mer luksusliv enn Marie Antoinette gjorde. Hoppe: La dem spise godtesnop! Ja...og la dem få gratis tannbehandling til evig tid! SVK skrev (10 timer siden): Det gjør jeg også. Hoppe er dama som kjøper en villa, river hele villaen for å kunne bygge ny villa på samme tomt. Anton betaler! Nei, det er Tone Damli som gjør sånn. Ikke meg. Ciaran og Ciara skrev (10 timer siden): Cassidy Tvillingene synes synd på Anton han må ta seg mange jobber for å kunne ha rå til å betale for alle villaene. Egentlig betaler jeg for alt selv, for jeg har vunnet toppgevinsten i det amerikanske digre lotteriet, hvor det er fullstendig usømmelig store gevinster i toppremie. Den ble min for en liten stund siden. SVK skrev (10 timer siden): Det gjør jeg også! Men det er ikke sant. Ikke hør på sladder. Cid skrev (9 timer siden): 🏃♂️ Hei til favorittsprinteren min. Cid skrev (9 timer siden): Alle med friere. Nei, de er helt tomme nå, for alle har fått sin private utkaster. Takk og pris! SVK skrev (9 timer siden): Jeg tror også Cid kommer til å selge noen av Rolexene sine for å hjelpe Hoppe med å kjøpe villaene hun ønsker. ...og han gjør det helt frivillig, for han vil gi meg kun det beste. Snille Cid. Cid skrev (8 timer siden): Jeg selger hoppetauene hennes, til og med det hun arvet av tippoldemora si. Ikke fullt så snille Cid allikevel! *skrur ned lyden på den der, for der kjeftes det!* Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal sove nå. Hun gjorde det i natt ja. Sov ganske godt, for rommet var litt kjølig. Omsider blir det levelig å ha vinduet åpent om nettene. ♥️ Dr. Ops skrev (8 timer siden): Hoppe har invitert oss til fin-fint selskap i villaen på Bygdøy. Ja, kan skjønne at dere skal få komme på besøk. Kontrollert altså. Ikke alle på en gang, ellers går det galt med alt kinaporselenet som er der. SVK skrev (8 timer siden): Stemmer. Man vet Hoppe bor fint når hun har en egen speilsal! ...det er nok ikke for min del, men for Cids. Han elsker å speile seg og gjøre seg til, skuespille foran speil, så da ble det mange...kun for hans trivsel. SVK skrev (6 timer siden): Anton har allerede dekket til det finfine selskapet vi skal til i villaen til Hoppe på Bygdøy: Er bilde av alle Hoppes hoppeformødre på veggen. Nå blir selv jeg forskrekket. Så digert! Så vakkert! Plass til altfor mange på èn gang der! Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at det er helt nydelig det stedet på bildet.🥰🥰 Takk. SVK skrev (6 timer siden): Enig, men Hoppe omtaler faktisk rommet som "nøkternt innredet". De andre villaene er visst mer overdådige! Hysj da, SVK. 🤯 *gjemmer seg bak et av de lange gardinene fra tak til gulv* Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Da håper Cassidy Tvillingene at Hoppe inviterer oss til de andre villaene neste gang.😉😉 Ehh...joda, det blir sikkert ei rå med det. SVK skrev (6 timer siden): Anton derimot som måtte betale for alt han sier: "Det var jo akkurat sånn Hoppe ville ha Bygdøy-villaen. Vi måtte bygge spisestuen 2 ganger for at Hoppe skulle bli fornøyd". Det var vel ikke helt sant, var det vel Anton. Må ikke juge sånn for kjentfolk vettu. Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene sier stakkars Anton han må være skikkelig utslitt nå. Han er sprek for sin alder. Alt takket være skogsarbeid et helt liv. SVK skrev (6 timer siden): Enig! Men skal man være gift med Hoppe så må man gi alt for å gjøre henne fornøyd! Jeg er ikke gift! Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene må gi all Honnør til Anton han står på og gir aldri opp.👨🦰👩🦰👍👍 Ja, det fortjener han! Cid skrev (1 time siden): Anton sover nå. Ja, og han fortjener det. Cid skrev (20 minutter siden): Nå tester hun ut forskjellige kjøkken redskaper med Dave. JA....det der liker jeg veldig godt og skulle gjerne ha likt å være testperson. Riktig godmorgen til dere alle sammen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. september 2023 #111420 Del Skrevet 17. september 2023 God morgen Hoppe😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg