Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SVK skrev (2 minutter siden):

Hoppe har villaer på Bygdøy, Frogner og Holmenkollen. 

Cassidy Tvillingene regner med at kun det beste er bra nok.😉😉

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Ciaran og Ciara said:

Cassidy Tvillingene regner med at kun det beste er bra nok.😉😉

Nettopp! Hoppe sa til Anton at hun trengte en villa med strand, fjelltopp og som var i sentrum av Oslo. Det lot seg ikke gjøre så Anton måtte kjøpe 3 villaer til Hoppe slik hun fikk alt hun pekte på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Nettopp! Hoppe sa til Anton at hun trengte en villa med strand, fjelltopp og som var i sentrum av Oslo. Det lot seg ikke gjøre så Anton måtte kjøpe 3 villaer til Hoppe slik hun fikk alt hun pekte på. 

Cassidy Tvillingene har en mistanke om at Anton må kjøpe enda flere villaer til henne.😉😉

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppe liker å si at hun ikke er opptatt av luksus. Men hun lever jo et mer luksusliv enn Marie Antoinette gjorde. 

Hoppe: La dem spise godtesnop!  

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppe liker å si at hun ikke er opptatt av luksus. Men hun lever jo et mer luksusliv enn Marie Antoinette gjorde. 

Hoppe: La dem spise godtesnop! 

:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Ciaran og Ciara said:

Cassidy Tvillingene har en mistanke om at Anton må kjøpe enda flere villaer til henne.😉😉

Det gjør jeg også. Hoppe er dama som kjøper en villa, river hele villaen for å kunne bygge ny villa på samme tomt. Anton betaler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg også. Hoppe er dama som kjøper en villa, river hele villaen for å kunne bygge ny villa på samme tomt. Anton betaler!

Cassidy Tvillingene synes synd på Anton han må ta seg mange jobber for å kunne ha rå til å betale for alle villaene.:nikke::nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ciaran og Ciara said:

Cassidy Tvillingene synes synd på Anton han må ta seg mange jobber for å kunne ha rå til å betale for alle villaene.:nikke::nikke:

Det gjør jeg også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, Ciaran og Ciara said:

Jeg tror også Cid kommer til å selge noen av Rolexene sine for å hjelpe Hoppe med å kjøpe villaene hun ønsker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Jeg tror også Cid kommer til å selge noen av Rolexene sine for å hjelpe Hoppe med å kjøpe villaene hun ønsker. 

Ja det tror Cassidy Tvillingene også at han må.:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (12 minutter siden):

Jeg selger hoppetauene hennes, til og med det hun arvet av tippoldemora si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...