Gjest SVK Skrevet 15. september 2023 #111321 Del Skrevet 15. september 2023 Hoppe går jo også under navnet Snorkfrøken: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. september 2023 #111322 Del Skrevet 15. september 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Hoppe går jo også under navnet Snorkfrøken: Da må Cassidy Tvillingene spørre om hvem som går under navnet Mummitrollet?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. september 2023 #111323 Del Skrevet 15. september 2023 Just now, Ciaran og Ciara said: Da må Cassidy Tvillingene spørre om hvem som går under navnet Mummitrollet?? Det må vel være Anton det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. september 2023 #111324 Del Skrevet 15. september 2023 Nå kødderinger hun til Durek 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. september 2023 #111325 Del Skrevet 15. september 2023 Just now, jukkapalme said: Nå kødderinger hun til Durek Stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. september 2023 #111326 Del Skrevet 15. september 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Det må vel være Anton det! Cassidy Tvillingene gjetter at du har rett der.👨🦰👩🦰👍👍 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Nå kødderinger hun til Durek SVK skrev (1 minutt siden): Stemmer! 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. september 2023 #111327 Del Skrevet 16. september 2023 jukkapalme skrev (1 time siden): Nå kødderinger hun til Durek Hun utgir seg for å være en express pizza ansatt som skal levere pizza. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. september 2023 #111328 Del Skrevet 16. september 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Hun utgir seg for å være en express pizza ansatt som skal levere pizza. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. september 2023 #111329 Del Skrevet 16. september 2023 Nå spiser hun frokost på Tiffany's. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. september 2023 #111330 Del Skrevet 16. september 2023 Hoppe og Anton tilbrakte natten sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. september 2023 #111331 Del Skrevet 16. september 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost i dag. SVK skrev (3 minutter siden): Nå spiser hun frokost på Tiffany's. 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. september 2023 #111332 Del Skrevet 16. september 2023 Just now, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost i dag. 🥰🥰 Hoppe som spiser frokosten mens hun titter på smykkene hun skal få Anton til å kjøpe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. september 2023 #111333 Del Skrevet 16. september 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Hoppe som spiser frokosten mens hun titter på smykkene hun skal få Anton til å kjøpe: Cassidy Tvillingene ser det tydelig for oss.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. september 2023 #111334 Del Skrevet 16. september 2023 (endret) 9 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene ser det tydelig for oss.😉😉 Jeg også. Regner med at Anton er blakk som en kirkerotte etter å ha handlet smykker til Hoppe. Anton, Cid og Ordet kommer nok til å måtte leve på kun havregryn ut året! Endret 16. september 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. september 2023 #111335 Del Skrevet 16. september 2023 Cid skrev (11 timer siden): Manken? Håret. SVK skrev (11 timer siden): Så du skal ut på byen? Nei. Cid skrev (11 timer siden): Nå har hun blitt med i hackergruppen Anonymous. JA! De liker jeg...må innrømme det...så lenge de gjør positivt ugagn som fører til noe bra. SVK skrev (11 timer siden): Hun har hacket til seg din bankkonto... Jjjjupp! Cid skrev (10 timer siden): Jeg tømmer den nå! 🏦💳💰 For sent! SVK skrev (10 timer siden): Nå har Hoppe tatt med Oljefondet til Las Vegas. Hun føler seg heldig og tror hun kan mangedoble Oljefondet i løpet av en helg. Jeg tok bare med meg noen få dråper av det, men neida ikke til Las Vegas; jeg dro til Ullared! SVK skrev (10 timer siden): Fin sang det. Cid skrev (10 timer siden): Nå har hun flyttet inn hos Durek. https://www.abcnyheter.no/nyheter/kultur/2023/02/09/195902826/tomine-harket-har-flyttet-inn-hos-durek-verrett Nei og atter nei, Cid! Dette er en meget alvorlig ting å spøke om!!! Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Hun spiste da og hun skal spise snart igjen. Frokost er veldig viktig å få i seg. SVK skrev (8 timer siden): Hun koser seg med Lønnebergets beste bacon! 🥓 Åhh...det er veldig lenge siden jeg spiste egg og beiken. Athena Freyja skrev (7 timer siden): Nå sover Hoppe og hun snorker Helt normalt det vel. *fnys* SVK skrev (7 timer siden): Naboene hennes får ikke sove pga Hoppes snorking! Det er fordi jeg alltid monterer en ropert på meg før søvn...det burde føre til at de storrøykende naboene flytter!!!!!!! SVK skrev (5 timer siden): Hoppe går jo også under navnet Snorkfrøken: Ååå, så fin jeg er! 🥰 SVK skrev (5 timer siden): Det må vel være Anton det! Ok, da spiller vi skuespill og morer oss. jukkapalme skrev (5 timer siden): Nå kødderinger hun til Durek Well...slikt er jo litt fristende da, men så var det det å bli satt på overvåkningsliste da. Ikke gøy. SVK skrev (5 timer siden): Stemmer! JA! Jeg bruker TI forskjellige stemmer og later som at jeg er mange! Umulig å høre forskjell, så takk for idèen! Cid skrev (4 timer siden): Hun utgir seg for å være en sexpress pizza ansatt som skal levere pizza. Jisses! Nå har jeg lest det også. SVK skrev (22 minutter siden): Nå spiser hun frokost på Tiffany's. Det ser finere ut enn det virkelig er, for jeg kan ikke ha te og en grapefrukt til frokost; jeg må ha skikkelig mat til å bli mett av. Cid skrev (20 minutter siden): Hoppe og Anton tilbrakte IKKE natten sammen. Er Cid egentlig en stalker? SVK skrev (16 minutter siden): Hoppe som spiser frokosten mens hun titter på smykkene hun skal få Anton til å kjøpe: Nei, jeg vil ikke ha smykker har jeg jo sagt! *brøøøøøl* SVK skrev (8 minutter siden): Jeg også. Regner med at Anton er blakk som en kirkerotte etter å ha handlet smykker (i det stille) til SVK. Anton, Cid og Ordet kommer nok til å måtte leve på kun havregryn ut året! Det tviler jeg ikke på. SVK er en slik hemmelig partyløve med bling i alle ender! Godmorgen fra meg, alle. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. september 2023 #111336 Del Skrevet 16. september 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. september 2023 #111337 Del Skrevet 16. september 2023 🍱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. september 2023 #111338 Del Skrevet 16. september 2023 Neitakk, du lurer ikke meg! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. september 2023 #111339 Del Skrevet 16. september 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Neitakk, du lurer ikke meg! Jo 🌶️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. september 2023 #111340 Del Skrevet 16. september 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Jo 🌶️ Nei. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå