Ciaran og Ciara Skrevet 12. september 2023 #110961 Del Skrevet 12. september 2023 Entern skrev (20 minutter siden): Da blir alle glade, for ørret er noe av det aller beste som finnes 🐟🐟😊😊🧡🧡👍👍 Cassidy Tvillingene er helt enige med deg.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. september 2023 #110962 Del Skrevet 12. september 2023 Ciaran og Ciara skrev (30 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige med deg.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 Særlig ørret man har fisket selv ❤️🧡💛💚🩵💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. september 2023 #110963 Del Skrevet 12. september 2023 Entern skrev (14 minutter siden): Særlig ørret man har fisket selv ❤️🧡💛💚🩵💙 Cassidy Tvillingene er så enige, vi elsker stekt selvfisket ørret.🐟🐟 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. september 2023 #110964 Del Skrevet 12. september 2023 Cassidy Tvillingene logger av nå, men vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. september 2023 #110965 Del Skrevet 12. september 2023 SVK skrev (16 timer siden): Nå har hun testet positivt på steroider og EPO. Hun hevder å være uskyldig, men mange sier at i ngen kunne skrevet så mange innlegg som Hoppe uten å ha tatt prestasjonsfremmende doping. Hun insisterer på at hun er uskyldig ja, for hun falt i gledesgryta da hun var beibi og kan ikke noe for at det bobler og bruser i systemet nesten hele tiden. Hilsen uskyldigheten selv. Entern skrev (15 timer siden): For ikke å snakke om all hoppingen Jammen vi kan godt snakke om hoppingen. Den er morsom den. Entern skrev (15 timer siden): Nå har Anton fått snurrebart Han er litt småfransk og gjør seg til noen ganger. SVK skrev (15 timer siden): Korrekt! 20 år med konstant hopping mens hun skifter kjole. Det er teknikk og rutine. Athena Freyja skrev (15 timer siden): Nå er Hoppe her *bildet ble sensurert grunnet Hoppes sikkerhet* Entern skrev (15 timer siden): Hun var visst Tina Turners #1 inspirasjonskilde 💃🏿 Jeg har visst hørt noe om det en gang. SVK skrev (15 timer siden): Hun ser ut som at hun er klar til å bite et godt stykke av skinka til Cid, men ellers er jeg enig: hun er fremdeles den beste. Cid skrev (15 timer siden): Sliter jeg? Alltid. SVK skrev (15 timer siden): Nå kritiserer Ordet Hoppe for all bruken hennes av privatfly og yacht. Ordet lurer på hvorfor Hoppe fremstiller seg som en som lever et nøkternt liv når hun er mer glad i luksus enn Røkke og Stordalen tilsammen! Feik njus igjen. Jeg lever ikke et slikt liv. Jeg tar buss, sykler og går på mine ben. Athena Freyja skrev (15 timer siden): Hoppe har stemt på det nye partiet som kaller seg for: iskrem-partiet og grunnen til at Hoppe stemte på de er at de ga bort gratis iskrem under valgkampanjen. Er det ikke vakkert? Iskrem til alle i hele verden og da tror jeg krigene hadde holdt opp en stund. Cid skrev (15 timer siden): Trodde hun stemte på. Vis skjult innhold Alliansen. Aldri. Cid skrev (13 timer siden): Tror du Anton ble fyrt på meg nå? Fyrt? Ukjent ord. . . men snurt kan passe. Anton skuler og holder øye med deg. Cid skrev (13 timer siden): Nå har Anton blitt mangemillionær, hvem kjøpte amerikansk lotto til Anton? Wow...grattis Anton. Gjem pengene, ellers får du "mange plutselig nye venner" på døren. Ciaran og Ciara skrev (13 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal sove nå. I går var det sant. Ikke nå. Cid skrev (13 timer siden): Beat for beat? Halt riktig. SVK skrev (13 timer siden): Stemmer. Hun drømmer: Det burde ha vært slik...i stedet for en bamse i armene ved sovetid = en stor plysjsjokolade. Cid skrev (11 timer siden): Hoppe og Anton tilbringer kvalitetstid sammen nå Vi spiser slurpesuppe og fåkkatsja med smør på. Cid skrev (8 timer siden): Nå har det vært en gigantisk eksplosjon på Lønneberget. 🏠 💥 Den ertesuppa, den ertesuppa... Cid leverer noen gigantiske smell av og til... It smells really bad! Entern skrev (4 timer siden): Ingen ble skadet men @Hoppetaujenta, Anton, @Cid, Ordet og @SVK måtte bo i telt i skogen en stund 🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲 Koselig liv det også. Nok av klær, ved og soveposer. Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): Og Cassidy Tvillingene skal fiske ørret til de mens de bor i skogen.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟👍👍 TAKK! Ciaran og Ciara skrev (36 minutter siden): Cassidy Tvillingene logger av nå, men vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 God søvn...eller hva dere nå skal. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. september 2023 #110966 Del Skrevet 12. september 2023 42 minutter siden, Hoppetaujenta said: Hun insisterer på at hun er uskyldig ja, for hun falt i gledesgryta da hun var beibi og kan ikke noe for at det bobler og bruser i systemet nesten hele tiden. Hilsen uskyldigheten selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. september 2023 #110967 Del Skrevet 12. september 2023 Entern skrev (5 timer siden): Ingen ble skadet men @Hoppetaujenta, Anton, @Cid, Ordet og @SVK måtte bo i telt i skogen en stund 🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲 Jeg sjekket inn på hotell siden de helst ville tilbringe tid sammen lol. Hoppetaujenta skrev (43 minutter siden): Hun insisterer på at hun er uskyldig ja, for hun falt i gledesgryta da hun var beibi og kan ikke noe for at det bobler og bruser i systemet nesten hele tiden. Hilsen uskyldigheten selv. Jammen vi kan godt snakke om hoppingen. Den er morsom den. Han er litt småfransk og gjør seg til noen ganger. Det er teknikk og rutine. *bildet ble sensurert grunnet Hoppes sikkerhet* Jeg har visst hørt noe om det en gang. Hun ser ut som at hun er klar til å bite et godt stykke av skinka til Cid, men ellers er jeg enig: hun er fremdeles den beste. Alltid. Feik njus igjen. Jeg lever ikke et slikt liv. Jeg tar buss, sykler og går på mine ben. Er det ikke vakkert? Iskrem til alle i hele verden og da tror jeg krigene hadde holdt opp en stund. Aldri. Fyrt? Ukjent ord. . . men snurt kan passe. Anton skuler og holder øye med deg. Wow...grattis Anton. Gjem pengene, ellers får du "mange plutselig nye venner" på døren. I går var det sant. Ikke nå. Halt riktig. Det burde ha vært slik...i stedet for en bamse i armene ved sovetid = en stor plysjsjokolade. Vi spiser slurpesuppe og fåkkatsja med smør på. Den ertesuppa, den ertesuppa... Cid leverer noen gigantiske smell av og til... It smells really bad! Koselig liv det også. Nok av klær, ved og soveposer. TAKK! God søvn...eller hva dere nå skal. Hva er det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. september 2023 #110968 Del Skrevet 12. september 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Veldig søtt bilde, men neida det er ikke meg. Cid skrev (1 minutt siden): Jeg sjekket inn på hotell siden de helst ville tilbringe tid sammen lol. Hva er det? Løgn og tull og tøys! / Hva da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. september 2023 #110969 Del Skrevet 12. september 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Veldig søtt bilde, men neida det er ikke meg. Løgn og tull og tøys! / Hva da? Det jeg markerte i svaret 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. september 2023 #110970 Del Skrevet 12. september 2023 Hoppe stemte ved kirkevalget i går, hun er stolt kristen. Lønneberget skrev nylig under en 5 års kontrakt med Visjon Norge om å lage diverse programmer for kanalen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. september 2023 #110971 Del Skrevet 12. september 2023 Nå har hun blitt ny nestleder i partiet Alliansen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. september 2023 #110972 Del Skrevet 12. september 2023 30 minutter siden, Hoppetaujenta said: Veldig søtt bilde, men neida det er ikke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. september 2023 #110973 Del Skrevet 12. september 2023 SVK skrev (Akkurat nå): De dro til Kina hvor hunden ble måltidet hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. september 2023 #110974 Del Skrevet 12. september 2023 Just now, Cid said: De dro til Kina hvor hunden ble måltidet hennes. Nå er du i trøbbel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. september 2023 #110975 Del Skrevet 12. september 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Nå er du i trøbbel! Et realt ståk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. september 2023 #110976 Del Skrevet 12. september 2023 6 minutter siden, Cid said: Et realt ståk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. september 2023 #110977 Del Skrevet 12. september 2023 SVK skrev (18 minutter siden): Ståkq. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. september 2023 #110978 Del Skrevet 12. september 2023 Nå ber Ordet om å få litt mer mat: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. september 2023 #110979 Del Skrevet 12. september 2023 (endret) 1 hour ago, SVK said: Nå ber Ordet om å få litt mer mat: Du skal slippe å gå rundt sulten kun fordi Hoppe er så streng. SVK hjelper deg med en hamburger og en milkshake: Noe sier meg også at du burde få en Twist-pose til dessert: Hoppe er vel som vanlig på yachten til Petter Stordalen. Endret 12. september 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. september 2023 #110980 Del Skrevet 12. september 2023 Cid skrev (3 timer siden): Det jeg markerte i svaret Å...så det nå. Man pleier å slurpe suppe når man spiser det, ikke sant? = slurpesuppe og brød til med smør på. Det heter "Focaccia" som uttales omtrent slik som jeg valgte å skrive det, for enkelthetens skyld. "Fåkkatsja"... Skjønner? Cid skrev (3 timer siden): Hoppe stemte ved kirkevalget i går, hun er stolt kristen. Lønneberget skrev nylig under en 5 års kontrakt med Visjon Norge om å lage diverse programmer for kanalen Nei og atter nei. Cid skrev (3 timer siden): Nå har hun blitt ny nestleder i partiet Alliansen. ALDRI! SVK skrev (2 timer siden): Nuzzelig! Cid skrev (2 timer siden): De dro IKKE til Kina Nei, de ble hjemme i KG-land. SVK skrev (2 timer siden): Nå er du i trøbbel! Voldsomt trøbbel. Cid skrev (2 timer siden): Et realt ståk? Voldsomt ståk. SVK skrev (1 time siden): Nå ber Ordet om å få litt mer mat: Klart at du kan, lille venn; snakk med onkel SVK så hjelper han deg....og du kan velge hva du vil egentlig. Han betaler alt sammen med et smil. SVK skrev (3 minutter siden): SVK hjelper deg med en hamburger: Noe sier meg også at du burde få en Twist-pose til dessert: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå