Hoppetaujenta Skrevet 30. august 2023 #109401 Del Skrevet 30. august 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Så bra vi aller er spøkefugler i denne tråden! ...ja og noen blir spøkefulle på fredags og lørdagskvelden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. august 2023 #109402 Del Skrevet 30. august 2023 Når Hoppe skal ut og reise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. august 2023 #109403 Del Skrevet 30. august 2023 SVK skrev (23 minutter siden): Når Hoppe skal ut og reise: Hun skal ta lip fillers. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. august 2023 #109404 Del Skrevet 30. august 2023 1 hour ago, Cid said: Hun skal ta lip fillers. Har hun råd til det nå som Anton ikke lenger er ordfører? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. august 2023 #109405 Del Skrevet 30. august 2023 SVK skrev (5 minutter siden): Har hun råd til det nå som Anton ikke lenger er ordfører? Hun tar av sparekontoen til ordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. august 2023 #109406 Del Skrevet 30. august 2023 Just now, Cid said: Hun tar av sparekontoen til ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. august 2023 #109407 Del Skrevet 30. august 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Så nå blir det ikke videre utdanning på ordet og det får seg jobb på mcern for å forsørge seg selv i den lille hybelen det bor i.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. august 2023 #109408 Del Skrevet 30. august 2023 1 minutt siden, Cid said: Så nå blir det ikke videre utdanning på ordet og det får seg jobb på mcern for å forsørge seg selv i den lille hybelen det bor i.. Men Hoppe er jo den som bestemmer. Hoppes veier er uransakelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. august 2023 #109409 Del Skrevet 30. august 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Men Hoppe er jo den som bestemmer. Hoppes veier er uransakelige. Ikke før hun har operert hele kroppen sin, Liza Minelli er forbildet hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. august 2023 #109410 Del Skrevet 30. august 2023 SVK skrev (1 time siden): Når Hoppe skal ut og reise: Neivettuhva!!! Jeg hadde aldri villet ha noe så stygt som det merket der og så visst ikke så mange..."til alle mascaraene mine" liksom. Jeg har mer sansen for den gode gamle, litt loslitte stilen og disse her holder lenge for meg. Cid skrev (1 time siden): Hun skal ALDRI ta lip fillers. Det stemmer. Jeg har nok som det er og skal ikke filles noe sted som helst. SVK skrev (14 minutter siden): Har hun råd til det? Hun har en kappsekk full av gullpenger, så hun har råd til alle de fornuftige tingene hun vil ha. Cid skrev (8 minutter siden): Hun tar av sparekontoen til ordet. ALDRI! De skal stå låst i minst femti år, så får vi vurdere hvor fornuftig det har blitt på de årene. Cid skrev (7 minutter siden): Så nå blir det ikke videre utdanning på ordet og det får seg jobb på mcern for å forsørge seg selv i den lille hybelen det bor i.. Det er lenge til at det skal flytte noe sted. SVK skrev (4 minutter siden): Men Hoppe er jo den som bestemmer. Hoppes veier er uransakelige. Ja, det er fullstendig riktig. Cid skrev (Akkurat nå): Ikke før hun har operert hele kroppen sin, Liza Minelli er forbildet hennes. Men kjære vene, hun er jo ei høngammal dame?!? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. august 2023 #109411 Del Skrevet 30. august 2023 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Neivettuhva!!! Jeg hadde aldri villet ha noe så stygt som det merket der og så visst ikke så mange..."til alle mascaraene mine" liksom. Jeg har mer sansen for den gode gamle, litt loslitte stilen og disse her holder lenge for meg. Det stemmer. Jeg har nok som det er og skal ikke filles noe sted som helst. Hun har en kappsekk full av gullpenger, så hun har råd til alle de fornuftige tingene hun vil ha. ALDRI! De skal stå låst i minst femti år, så får vi vurdere hvor fornuftig det har blitt på de årene. Det er lenge til at det skal flytte noe sted. Ja, det er fullstendig riktig. Men kjære vene, hun er jo ei høngammal dame?!? Mr bean kofferter 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. august 2023 #109412 Del Skrevet 30. august 2023 (endret) 13 minutter siden, Hoppetaujenta said: Neivettuhva!!! Jeg hadde aldri villet ha noe så stygt som det merket der og så visst ikke så mange..."til alle mascaraene mine" liksom. Jeg har mer sansen for den gode gamle, litt loslitte stilen og disse her holder lenge for meg. Jeg hadde nok aldri kjøpt dyre designerkofferter. En koffert bør være noe man ikke er redd for skal få merker eller bli skadet. I tillegg øker nok dyre designerkofferter sjansene for at kofferten og innholdet blir stjålet. Endret 30. august 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. august 2023 #109413 Del Skrevet 30. august 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal spise kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. august 2023 #109414 Del Skrevet 30. august 2023 Hoppe har fått Anton til å tapetsere hele Villa Villekulla med Louis Vuitton-tapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. august 2023 #109415 Del Skrevet 30. august 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Hoppe har fått Anton til å tapetsere hele Villa Villekulla med Louis Vuitton-tapet. Cassidy Tvillingene synes at dette er et flott tapet vi.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. august 2023 #109416 Del Skrevet 30. august 2023 12 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene synes at dette er et flott tapet vi.👨🦰👩🦰👍👍 Hoppe er en Luksus-Hoppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. august 2023 #109417 Del Skrevet 30. august 2023 Cid skrev (14 minutter siden): Mr bean kofferter 🤪 De tåler det meste. SVK skrev (11 minutter siden): Jeg hadde nok aldri kjøpt dyre designerkofferter. En koffert bør være noe man ikke er redd for skal få merker eller bli skadet. I tillegg øker nok dyre designerkofferter sjansene for at kofferten og innholdet blir stjålet. En brukskoffert skal tåle å reises med. Det kan gå røft for seg i en flykropp. Ciaran og Ciara skrev (34 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal spise kveldsmat nå. Straks. Karbonade med løk-skive og kaffe. SVK skrev (14 minutter siden): Hoppe har fått Anton til å tapetsere hele Villa Villekulla med Louis Vuitton-tapet. Nei, Det er fullstendig ulovlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. august 2023 #109418 Del Skrevet 30. august 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): De tåler det meste. En brukskoffert skal tåle å reises med. Det kan gå røft for seg i en flykropp. Straks. Karbonade med løk-skive og kaffe. Nei, Det er fullstendig ulovlig. SVK skrev (4 minutter siden): Hoppe er en Luksus-Hoppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. august 2023 #109419 Del Skrevet 30. august 2023 Hoppe blogger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. august 2023 #109420 Del Skrevet 30. august 2023 Lønnebergfrue.no 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå