Hoppetaujenta Skrevet 26. august 2023 #108861 Del Skrevet 26. august 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Moss.. passer det? 😋 Kommer som ei kule! 🏎️ SVK skrev (Akkurat nå): Pingvinene har blitt helt satt ut av at Cid prøver å omvende dem. Kanskje de kvakker i tunger allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. august 2023 #108862 Del Skrevet 26. august 2023 Jøss Her har det tatt helt av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. august 2023 #108863 Del Skrevet 26. august 2023 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Moss.. passer det? 😋 Ikke om du har sushi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. august 2023 #108864 Del Skrevet 26. august 2023 Entern skrev (8 minutter siden): Jøss Her har det tatt helt av En helt vanlig lørdag, med andre ord. Hei på deg og velkommen tilbake. Cid; hun har seffølgelig ikke rå fisk når jeg blir bedt på mat. Snille damen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. august 2023 #108865 Del Skrevet 26. august 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): En helt vanlig lørdag, med andre ord. Hei på deg og velkommen tilbake. Cid; hun har seffølgelig ikke rå fisk når jeg blir bedt på mat. Snille damen. Takk, jeg har sovet og spist pizza (ikke samtidig)😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. august 2023 #108866 Del Skrevet 26. august 2023 Entern skrev (7 minutter siden): Takk, jeg har sovet og spist pizza (ikke samtidig)😀 Intravenøs pizza er skikkelig viderekomment om så hadde vært. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. august 2023 #108867 Del Skrevet 26. august 2023 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Intravenøs pizza er skikkelig viderekomment om så hadde vært. Ja det hadde vært noe 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. august 2023 #108868 Del Skrevet 26. august 2023 Det blir liksom ikke noe av mine spiseplaner. Har spist seks kalde fiskeboller rett fra kjøleskapet og en dl grønne hermetiserte erter og det var ok, men...ble ikke helt mett av det. Føler meg rar i dag. Sovnet i stolen foran tv`n. Trodde det var kveld i ettermiddag. . .og etter lønsjtid. Ting snurrer rundt. Well...jeg har i alle fall skiftet på sengen og nå blir det blått i blått på alt som er oppi den, inkludert meg selv og min nyvaskede nattkjole. Godt å sove om noen timer når alt lukter nyvasket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. august 2023 #108869 Del Skrevet 26. august 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det blir liksom ikke noe av mine spiseplaner. Har spist seks kalde fiskeboller rett fra kjøleskapet og en dl grønne hermetiserte erter og det var ok, men...ble ikke helt mett av det. Føler meg rar i dag. Sovnet i stolen foran tv`n. Trodde det var kveld i ettermiddag. . .og etter lønsjtid. Ting snurrer rundt. Well...jeg har i alle fall skiftet på sengen og nå blir det blått i blått på alt som er oppi den, inkludert meg selv og min nyvaskede nattkjole. Godt å sove om noen timer når alt lukter nyvasket. Veldig koselig med nyvasket sengetøy 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. august 2023 #108870 Del Skrevet 26. august 2023 Entern skrev (7 minutter siden): Ja det hadde vært noe 😆 Det hadde vært grandiost 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. august 2023 #108871 Del Skrevet 26. august 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Det hadde vært grandiost 😜 Hmm...enda jeg ikke likte det, så tenkte jeg på en varm grandiosa med ekstra ost og kjøtt når du sa...grandiost. Jeg er nok underliggende skrubbsulten i denne verden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. august 2023 #108872 Del Skrevet 26. august 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hmm...enda jeg ikke likte det, så tenkte jeg på en varm grandiosa med ekstra ost og kjøtt når du sa...grandiost. Jeg er nok underliggende skrubbsulten i denne verden. Big one da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. august 2023 #108873 Del Skrevet 26. august 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Big one da? Ikke smakt. Jeg er litt rar sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. august 2023 #108874 Del Skrevet 26. august 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Hmm...enda jeg ikke likte det, så tenkte jeg på en varm grandiosa med ekstra ost og kjøtt når du sa...grandiost. Jeg er nok underliggende skrubbsulten i denne verden. Grandis med ekstra gulost er noen ganger akkurat det man vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. august 2023 #108875 Del Skrevet 26. august 2023 Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Ikke smakt. Jeg er litt rar sånn. First price. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. august 2023 #108876 Del Skrevet 26. august 2023 Entern skrev (10 minutter siden): Grandis med ekstra gulost er noen ganger akkurat det man vil ha Den med ost under bunnen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. august 2023 #108877 Del Skrevet 26. august 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Den med ost under bunnen da? Ikke prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. august 2023 #108878 Del Skrevet 26. august 2023 Entern skrev (12 minutter siden): Grandis med ekstra gulost er noen ganger akkurat det man vil ha Er det? Jeg tar ditt ord for det, men tenker nok aller helst på Peppes magiske gode smaker med rømmedressing på. Cid skrev (1 minutt siden): First price. Tja...lyder ikke så fristende, men hva vet vel jeg når jeg aldri smaker det. Cid skrev (1 minutt siden): Den med ost under bunnen da? Cid? Kan du lage pizza? Har du og mamsen laget det noen gang? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. august 2023 #108879 Del Skrevet 26. august 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Er det? Jeg tar ditt ord for det, men tenker nok aller helst på Peppes magiske gode smaker med rømmedressing på. Tja...lyder ikke så fristende, men hva vet vel jeg når jeg aldri smaker det. Cid? Kan du lage pizza? Har du og mamsen laget det noen gang? Peppes er god men jeg bruker mest Dominos 🍕😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. august 2023 #108880 Del Skrevet 26. august 2023 Cid skrev (3 minutter siden): First price. Katie Price 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå