Gjest SVK Skrevet 23. august 2023 #108361 Del Skrevet 23. august 2023 Nå tar Hoppe seg en Jägermeister. Hoppe har en ettårig julekalender hvor hun siden forrige jul har tatt en drink hver dag og skal fortsette med det frem til julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. august 2023 #108362 Del Skrevet 23. august 2023 Finnes vel ikke alkoholfri jegermester, så da sier hun neitakk og gir det til noen andre heller. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. august 2023 #108363 Del Skrevet 23. august 2023 8 minutter siden, Hoppetaujenta said: Finnes vel ikke alkoholfri jegermester og likevel så ga jeg den til Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. august 2023 #108364 Del Skrevet 23. august 2023 Just now, SVK said: Ordet: Hoppe har alltid vært min snilleste tante. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. august 2023 #108365 Del Skrevet 23. august 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe har spist en god lunsj nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. august 2023 #108366 Del Skrevet 23. august 2023 24 minutter siden, SVK said: Ordet: Hoppe har alltid vært min snilleste tante. Ordet: Hadde alle vært like ansvarlige som deg SVK så hadde vi jo aldri hatt det gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. august 2023 #108367 Del Skrevet 23. august 2023 1 minutt siden, SVK said: Ordet: Hadde alle vært like ansvarlige som deg SVK så hadde vi jo aldri hatt det gøy! Jeg mener man kan ha det gøy uten alkohol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. august 2023 #108368 Del Skrevet 23. august 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Jeg mener man kan ha det gøy uten alkohol. Det er Cassidy Tvillingene helt enige i.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. august 2023 #108369 Del Skrevet 23. august 2023 (endret) Hoppe har forumbursdag i dag og blir faktisk 19 forumår! Vi feirer Hoppe med en lakriskake: Endret 23. august 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. august 2023 #108370 Del Skrevet 23. august 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Hoppe har forumbursdag i dag og blir faktisk 19 forumår! Vi feirer Hoppe med en lakriskake: Cassidy Tvillingene synes at den kaken der ser helt herlig ut vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. august 2023 #108371 Del Skrevet 23. august 2023 Ja, må hon leve Ja, må hon leve Ja, må hon uti hundrede år Javisst skal hon leve Javisst skal hon leve Javisst skal hon leve uti hundrede år! HURRA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. august 2023 #108372 Del Skrevet 23. august 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Ja, må hon leve Ja, må hon leve Ja, må hon uti hundrede år Javisst skal hon leve Javisst skal hon leve Javisst skal hon leve uti hundrede år! HURRA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. august 2023 #108373 Del Skrevet 23. august 2023 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg er glad i å tenke litt alternativt; kunne du ha plassert senga på stua og fått luft fra verandadør eller vindu der? Hvis en ikke har så mye besøk spiller det jo ikke noen rolle hvor en setter sine møbler? Du var bare litt kjapp i svaret der. Jeg svarte C&C. Er ikke plass, hele leiligheten er bare 37kv:P SVK skrev (2 timer siden): Nå øvelseskjører hun med Cid. Jeg kjører ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. august 2023 #108374 Del Skrevet 23. august 2023 Nå drikker hun noe alkoholholdig drikke med 100% alkohol og blir blind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. august 2023 #108375 Del Skrevet 23. august 2023 Nå har Anton offisielt annonsert sitt kandidatur som ordførerkandidat i Lønneberget, Anton og hans frue Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. august 2023 #108376 Del Skrevet 23. august 2023 (endret) Nå er det Bysselalletid for Cassidy Tvillingene, vi kommer tilbake her i kveld.😴😴💤💤🥱🥱 Endret 23. august 2023 av Ciaran og Ciara 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. august 2023 #108377 Del Skrevet 23. august 2023 1 hour ago, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene synes at den kaken der ser helt herlig ut vi. Enig. Håper på å få smakt den en gang! Oppskriften ligger ute her: https://www.detsoteliv.no/oppskrift/black-velvet-cake Kanskje dere kan lage den en gang dere er i kakebakehumør? Selv er jeg for lat og dårlig kokk til å bake, men skal tipse min bror om kaken og håper han tar hintet og lager den en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. august 2023 #108378 Del Skrevet 23. august 2023 SVK skrev (2 timer siden): Ordet: Hoppe har alltid vært min snilleste tante. Hoppe er din snilleste tante og nå legger du fra deg den flaska og går til sengs med èn gang og tenker over hva du har gjort som du ikke fikk lov til! Fyss å fyss!!! SVK skrev (1 time siden): Hoppe har forumbursdag i dag og blir faktisk 19 forumår! Vi feirer Hoppe med en lakriskake: Sett på maken for et vidunder. SVK skrev (1 time siden): Ja, må hon leve Ja, må hon leve Ja, må hon uti hundrede år Javisst skal hon leve Javisst skal hon leve Javisst skal hon leve uti hundrede år! HURRA! Tusen takk for gode ønsker! Cid skrev (1 time siden): Er ikke plass, hele leiligheten er bare 37kv:P Jeg kjører ikke Jeg tror at du har plass hvis du bytter dataplassen med senga. Cid skrev (1 time siden): Nå drikker hun drikke med 100% sunnhet i og blir blid. Nettopp! Cid skrev (1 time siden): Nå har Anton offisielt annonsert sitt kandidatur som skogsforvalter i KG`s skoger. Han får jobben! Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Nå er det Bysselalletid for Cassidy Tvillingene, vi kommer tilbake her i kveld.😴😴💤💤🥱🥱 Natta. SVK skrev (13 minutter siden): Selv er jeg for lat og dårlig kokk til å bake... ...man blir en stadig bedre og bedre matlager hvis man stadig øver og ikke gir opp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. august 2023 #108379 Del Skrevet 23. august 2023 3 minutter siden, Hoppetaujenta said: ...man blir en stadig bedre og bedre matlager hvis man stadig øver og ikke gir opp. Sant. Og det er derfor jeg la på ordet lat, for mine dårlige bakeferdigheter er ikke den eneste grunnen til at jeg baker sjeldent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. august 2023 #108380 Del Skrevet 23. august 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Sant. Og det er derfor jeg la på ordet lat, for mine dårlige bakeferdigheter er ikke den eneste grunnen til at jeg baker sjeldent. Jeg valgte med vilje å ikke bruke det ordet i svaret, fordi du er så absolutt ikke det, Snille VK. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå