Entern Skrevet 22. august 2023 #108321 Del Skrevet 22. august 2023 Athena Freyja skrev (25 minutter siden): Hoppe får besøk av Nøtteliten. Søt🐿️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. august 2023 #108322 Del Skrevet 22. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ingen skumle dyr, bare snille dyr og en snill alv 🧝🏻♀️ Cassidy Tvillingene synes at den der er søt og koselig.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. august 2023 #108323 Del Skrevet 22. august 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Søt🐿️❤️ Cassidy Tvillingene er helt enige.🐿️🐿️🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. august 2023 #108324 Del Skrevet 22. august 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at den der er søt og koselig.🥰🥰 Dere er jo to koselige irske alver 🧝🏻♂️🧝🏻♀️💚💚 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. august 2023 #108325 Del Skrevet 22. august 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Dere er jo to koselige irske alver 🧝🏻♂️🧝🏻♀️💚💚 Cassidy Tvillingene Takker for den fine og koselige tittelen som vi fikk av deg nå.🍀🍀☘️☘️🧝♂️🧝♀️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. august 2023 #108326 Del Skrevet 22. august 2023 Ciaran og Ciara skrev (16 minutter siden): Cassidy Tvillingene Takker for den fine og koselige tittelen som vi fikk av deg nå.🍀🍀☘️☘️🧝♂️🧝♀️ Værsågod, den fortjener dere masse 💚💚😊😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. august 2023 #108327 Del Skrevet 22. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Værsågod, den fortjener dere masse 💚💚😊😊 Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. august 2023 #108328 Del Skrevet 23. august 2023 Hoppe og Anton sover i sengen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. august 2023 #108329 Del Skrevet 23. august 2023 Nå stiller Anton som ordførerkandidat i Lønneberget, Anton og hans kone Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. august 2023 #108330 Del Skrevet 23. august 2023 (endret) SVK skrev (12 timer siden): Nå hører hun på Ordet som prøver å lære seg blokkfløyte. En må jo øve om en skal bli...bedre. Cid skrev (10 timer siden): To nye friere sjekker inn i frierhuset i kveld, Hoppe er ikke spent! Nei, for de angår jo ikke meg. SVK skrev (10 timer siden): Han er en sleiping i Suits! Ikke sett. Cid skrev (10 timer siden): Ja men genial skurk! Åkei. Entern skrev (9 timer siden): Bra Hoppe er tålmodig for det er litt av et bråk 😵💫 Øretelefoner og meditasjon hjelper. SVK skrev (9 timer siden): Stemmer. Hoppe er heldigvis en leviterende guru! Ja, det stemmer. Jeg er neste for viderekommen å regne nå. Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal spise kveldsmat. Neida, snart er det frokost. Entern skrev (9 timer siden): Ingenting kan irritere en leviterende guru!😇 Tja, hun har jo sine grenser et sted hun også... Cid skrev (9 timer siden): Hoppe skal gifte seg i kveld. ALDRI! Entern skrev (8 timer siden): Ja Grevlingen har kjøpt inn 10 helflasker Eau De Vie og tjue pakker rulletobakk Huff og huff.... Athena Freyja skrev (8 timer siden): Jeg vet hvor Hoppe bor på ekte Skjul innhold For noen flinke snekkere. Entern skrev (8 timer siden): Ja akkurat sånn må Hoppe bo🥰 Ja, kjenner at du har rett der. Cid skrev (8 timer siden): Bare plass til henne og ekorna. Ja, men det er alt som trengs. Athena Freyja skrev (8 timer siden): Hoppe får besøk av Nøtteliten. Det er min nøytrale og effektive husvakt. Entern skrev (7 timer siden): Ingen skumle dyr, bare snille dyr og en snill alv 🧝🏻♀️ Høres veldig koselig ut...hvis en slik sto og spilte alvemusikk utenfor min dør, så hadde jeg sagt værsågod, kom inn. Cid skrev (49 minutter siden): Hoppe og Anton sover i sengene sine - hver for seg i hvert sitt hus. Ja, sånn er det. Cid skrev (12 minutter siden): Nå stiller Anton som ordførerkandidat i Lønneberget, Anton og hans kone Hoppe. Anton er en fredelig upolitisk mann, som heller sitter med fiskestang ved vannet, enn å krangle i politikken. Endret 23. august 2023 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. august 2023 #108331 Del Skrevet 23. august 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): En må jo øve om en skal bli...bedre. Nei, for de angår jo ikke meg. Ikke sett. Åkei. Øretelefoner og meditasjon hjelper. Ja, det stemmer. Jeg er neste for viderekommen å regne nå. Neida, snart er det frokost. Tja, hun har jo sine grenser et sted hun også... ALDRI! Huff og huff.... For noen flinke snekkere. Ja, kjenner at du har rett der. Ja, men det er alt som trengs. Det er min nøytrale og effektive husvakt. Høres veldig koselig ut...hvis en slik sto og spilte alvemusikk utenfor min dør, så hadde jeg sagt værsågod, kom inn. Ja, sånn er det. Anton er en fredelig upolitisk mann, som heller sitter med fiskestang ved vannet, enn å krangle i politikken. Anbefaler suits, veldig bra serie. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. august 2023 #108332 Del Skrevet 23. august 2023 Hun hører på Anton snorke nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. august 2023 #108333 Del Skrevet 23. august 2023 Cid skrev (6 minutter siden): Anbefaler suits, veldig bra serie. ? Var det der kona til prins Harry spilte? Cid skrev (6 minutter siden): Hun hører på Anton snorke nå. I alle dager...Ordet har spesialplassert en tuba "bak på Anton" og nå er det er hersens stereobråk. Jeg må UT! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. august 2023 #108334 Del Skrevet 23. august 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): ? Var det der kona til prins Harry spilte? I alle dager...Ordet har spesialplassert en tuba "bak på Anton" og nå er det er hersens stereobråk. Jeg må UT! Ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. august 2023 #108335 Del Skrevet 23. august 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Ja. Jeg tror at hun er litt spenningssøkende og kom seg inn i en slik kongelig situasjon for å spille den mest uvanlige rollen i sitt liv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. august 2023 #108336 Del Skrevet 23. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg tror at hun er litt spenningssøkende og kom seg inn i en slik kongelig situasjon for å spille den mest uvanlige rollen i sitt liv. Likte bedre den i suits. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. august 2023 #108337 Del Skrevet 23. august 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Likte bedre den i suits. Hva handler den om? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. august 2023 #108338 Del Skrevet 23. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hva handler den om? Hun er advokatassistent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. august 2023 #108339 Del Skrevet 23. august 2023 Jaha...action og forviklinger da kanskje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. august 2023 #108340 Del Skrevet 23. august 2023 ...åhh...tror jeg må forsøke å sove litt til... zzz... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå