Hoppetaujenta Skrevet 15. august 2023 #107401 Del Skrevet 15. august 2023 Anton knegger godt ved den innrømmelsen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. august 2023 #107402 Del Skrevet 15. august 2023 🍣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. august 2023 #107403 Del Skrevet 15. august 2023 Takk...herfra ser det ut som to napoleons med gode ting inni. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. august 2023 #107404 Del Skrevet 15. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Takk...herfra ser det ut som to napoleons med gode ting inni. Ble dyrene litt urolige nå? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. august 2023 #107405 Del Skrevet 15. august 2023 Ja. De traver rundt og gjør seg klar til å slippes ut.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. august 2023 #107406 Del Skrevet 15. august 2023 🏃♂️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. august 2023 #107407 Del Skrevet 15. august 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Aldri. Har du? Liker den serien jeg også...og siden de nyeste har gått i repriser, så liker jeg aller helst å se de gamle med den opprinnelige politimannen. Har nok sett nesten alt av dem for lenge siden. Jeg laget potetmos og pølsebiter, rå løk og det vanlige stuffet en drysser over. For det første NEI! og for det andre; jo oftere Cid snakker om akkurat det, jo mer avslører han at han lengter etter sine egne klineopplevelser. Slik er det. Cid og Herr Greve Ling? Irettesettelsen består av igjensitting og do/urinal/bidètvask ut hele august! Kan ikke omgjøres! Han har virkelig fått sansen for staut ungstut! Beklager, men det vardet han sa til meg altså. Han liker spesielt å se den staute når han løper på en veldig hunkete måte. Ikkeno`press her nei. Jeg spiller nasjonalsangen deres hele tiden, så de er veldig fornøyde med meg ...men også for at det er den vakreste jeg vet om. Kult. Neida, hun er helt våken, men DERE skal kanskje i seng snart? Ja, så sant jeg kan få bestemme over mitt eget hode. Ikke alltid det går. Ja, der sier dere noe, for det er helt sant...vakre tvillinger med det fineste håret jeg vet om. Ja, i grunnen er det sant, men det finnes da et eller to mennesker til her inne da? Eller er det helt stille? Munter gubbe som fortjener kaffe og kake. Nå kan dere slappe av, for Hoppe har talt til folket sitt. Neida, han tøyser alltid om han kan få folk til å tro på det. SMINKE-forsøk! Det er det det dreier seg om der. Selv det kan være trivelig når man har napoleons og kaffe ved siden av. Cassidy Tvillingene er faktisk ikke så mye her på KG og på Diskusjon om natten. Nå pleier vi å være på YouTube og se og høre på The Beatles mye om nettene.🥰🥰🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. august 2023 #107408 Del Skrevet 15. august 2023 Fine nattvenner å ha det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. august 2023 #107409 Del Skrevet 15. august 2023 Nå har Hoppe fortalt Ordet at det blir arveløs om det ikke er gift før det er 25. Hoppe: Klokka tikker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. august 2023 #107410 Del Skrevet 15. august 2023 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Fine nattvenner å ha det. Cassidy Tvillingene er helt enige det finnes ikke noen bedre å se og høre på om nettene enn John, Paul, George & Ringo.🥰🥰🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. august 2023 #107411 Del Skrevet 15. august 2023 SVK skrev (8 minutter siden): Nå har Hoppe fortalt Ordet at det blir arveløs om det ikke er gift før det er 25. Hoppe: Klokka tikker! 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. august 2023 #107412 Del Skrevet 15. august 2023 Just now, Ciaran og Ciara said: 😉😉 Jeg har prøvd å snakke med Hoppe, men som vi alle vet så er hun ekstremt opptatt av at veien til lykke kun går gjennom ekteskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. august 2023 #107413 Del Skrevet 15. august 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Jeg har prøvd å snakke med Hoppe, men som vi alle vet så er hun ekstremt opptatt av at veien til lykke kun går gjennom ekteskap. Cassidy Tvillingene tror vel heller på at veien til lykke er vennskap selv om man er fri og frank vi da. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. august 2023 #107414 Del Skrevet 15. august 2023 Just now, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene tror vel heller på at veien til lykke er vennskap selv om man er fri og frank vi da. Er helt enig med dere. Men for Hoppe er ekteskap som iskrem. Hun klarer ikke se at man kan være lykkelig uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. august 2023 #107415 Del Skrevet 15. august 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Er helt enig med dere. Men for Hoppe er ekteskap som iskrem. Hun klarer ikke se at man kan være lykkelig uten. Men Cassidy Tvillingene kan godt støtte ekteskap med iskremen, det er et herlig ekteskap synes vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. august 2023 #107416 Del Skrevet 15. august 2023 Just now, Ciaran og Ciara said: Men Cassidy Tvillingene kan godt støtte ekteskap med iskremen, det er et herlig ekteskap synes vi. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. august 2023 #107417 Del Skrevet 15. august 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Enig! 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. august 2023 #107418 Del Skrevet 15. august 2023 Hun er stolt medlem av Smiths venner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. august 2023 #107419 Del Skrevet 15. august 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene er faktisk ikke så mye her på KG og på Diskusjon om natten. Nå pleier vi å være på YouTube og se og høre på The Beatles mye om nettene.🥰🥰🥰🥰 Det høres koselig ut😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. august 2023 #107420 Del Skrevet 15. august 2023 Cid skrev (38 minutter siden): Cid er stolt medlem av Kari Jaquessons venner. Derfor du løper så mye? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå