Cid Skrevet 14. august 2023 #107381 Del Skrevet 14. august 2023 Entern skrev (27 minutter siden): 🛻🦡 🏍️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. august 2023 #107382 Del Skrevet 14. august 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal sove nå. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 14. august 2023 #107383 Del Skrevet 14. august 2023 SVK skrev (8 minutter siden): Angående etniske vitser: Ha ha 😂 minner meg litt om parterapi med Kevin Vågnes, hun feministen med mannen som sier ALT feil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. august 2023 #107384 Del Skrevet 14. august 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal sove nå. Ja hun pleier legge seg til fornuftige tider 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. august 2023 #107385 Del Skrevet 14. august 2023 Cid skrev (5 minutter siden): 🏍️ 🏎️🦡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. august 2023 #107386 Del Skrevet 14. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): 🏎️🦡 🚔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. august 2023 #107387 Del Skrevet 14. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja hun pleier legge seg til fornuftige tider Ja det er bare Cassidy Tvillingene som er meganatteaktive her på KG. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. august 2023 #107388 Del Skrevet 14. august 2023 Cid skrev (Akkurat nå): 🚔 💰🦡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. august 2023 #107389 Del Skrevet 14. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): 🏎️🦡 Cid skrev (Akkurat nå): 🚔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. august 2023 #107390 Del Skrevet 14. august 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja det er bare Cassidy Tvillingene som er meganatteaktive her på KG. Ja det er mest dere, også av og til @Cid når han døgner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. august 2023 #107391 Del Skrevet 14. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): 💰🦡 Cassidy Tvillingene ser at grevlingen bestikker seg utav problemene igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. august 2023 #107392 Del Skrevet 14. august 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Ja det er mest dere, også av og til @Cid når han døgner Ja Cassidy Tvillingene eier KG natten vi. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. august 2023 #107393 Del Skrevet 14. august 2023 Entern skrev (2 minutter siden): 💰🦡 🏃♂️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. august 2023 #107394 Del Skrevet 14. august 2023 Cid skrev (2 minutter siden): 🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. august 2023 #107395 Del Skrevet 14. august 2023 I morgen så får hun besøk av Arnstein, hoppe har napoleonskake klart 😊 https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/na-er-arnstein-97-hjemme-igjen-har-hatt-hellet-med-oss/15960281/ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. august 2023 #107396 Del Skrevet 14. august 2023 Cassidy Tvillingene er spente på hva Hoppe sier til dette over her i morgen.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. august 2023 #107397 Del Skrevet 15. august 2023 (endret) Anton: Hoppe ga meg et blått øye. Hun er sint fordi jeg alltid dukker opp i dagdrømmene hennes. Endret 15. august 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. august 2023 #107398 Del Skrevet 15. august 2023 Nå koser Hoppe seg med Microsoft Excel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. august 2023 #107399 Del Skrevet 15. august 2023 Cid skrev (16 timer siden): Smakt toro meksikansk tomatsuppe? Aldri. Har du? Entern skrev (15 timer siden): Jeg og, skal se Mord og Mysterier 🕵🏻♂️ Liker den serien jeg også...og siden de nyeste har gått i repriser, så liker jeg aller helst å se de gamle med den opprinnelige politimannen. Har nok sett nesten alt av dem for lenge siden. Ciaran og Ciara skrev (15 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal spise kveldsmat. Jeg laget potetmos og pølsebiter, rå løk og det vanlige stuffet en drysser over. Cid skrev (15 timer siden): Nå har følelsene tatt overhånd for Anton og Hoppe, de begynner å kline i heisen For det første NEI! og for det andre; jo oftere Cid snakker om akkurat det, jo mer avslører han at han lengter etter sine egne klineopplevelser. Slik er det. Cid skrev (15 timer siden): Nå har de tatt inn på et hotellrom. Cid og Herr Greve Ling? Ciaran og Ciara skrev (15 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at det blir irettesetting her inne når Hoppe leser dette her. Irettesettelsen består av igjensitting og do/urinal/bidètvask ut hele august! Kan ikke omgjøres! Entern skrev (14 timer siden): Jøss, her går det for seg! Det liker Grevlingen!🦡❤️ Han har virkelig fått sansen for staut ungstut! Beklager, men det vardet han sa til meg altså. Cid skrev (14 timer siden): 🏃♂️ Han liker spesielt å se den staute når han løper på en veldig hunkete måte. Ciaran og Ciara skrev (13 timer siden): For Cassidy Tvillingene synes alltid at Hoppe gir så geniale svar.👨🦰👩🦰👍👍 Ikkeno`press her nei. Boetica skrev (13 timer siden): Hoppetaujenta har fått ambassadørstilling i Russland. Jeg spiller nasjonalsangen deres hele tiden, så de er veldig fornøyde med meg ...men også for at det er den vakreste jeg vet om. SVK skrev (13 timer siden): Angående etniske vitser: Kult. Ciaran og Ciara skrev (13 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal sove nå. Neida, hun er helt våken, men DERE skal kanskje i seng snart? Entern skrev (13 timer siden): Ja hun pleier legge seg til fornuftige tider Ja, så sant jeg kan få bestemme over mitt eget hode. Ikke alltid det går. Ciaran og Ciara skrev (13 timer siden): Ja det er bare Cassidy Tvillingene som er megattraktive her på KG. Ja, der sier dere noe, for det er helt sant...vakre tvillinger med det fineste håret jeg vet om. Ciaran og Ciara skrev (13 timer siden): Ja Cassidy Tvillingene eier KG natten vi. Ja, i grunnen er det sant, men det finnes da et eller to mennesker til her inne da? Eller er det helt stille? Cid skrev (11 timer siden): I morgen så får hun besøk av Arnstein, hoppe har napoleonskake klart 😊 https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/na-er-arnstein-97-hjemme-igjen-har-hatt-hellet-med-oss/15960281/ Munter gubbe som fortjener kaffe og kake. Ciaran og Ciara skrev (11 timer siden): Cassidy Tvillingene er spente på hva Hoppe sier til dette over her i morgen.😉😉 Nå kan dere slappe av, for Hoppe har talt til folket sitt. SVK skrev (2 timer siden): Anton: Hoppe ga meg et blått øye fordi hun er sint fordi jeg alltid dukker opp i dagdrømmene hennes. Neida, han tøyser alltid om han kan få folk til å tro på det. SMINKE-forsøk! Det er det det dreier seg om der. SVK skrev (1 time siden): Nå koser Hoppe seg med Microsoft Excel. Selv det kan være trivelig når man har napoleons og kaffe ved siden av. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. august 2023 #107400 Del Skrevet 15. august 2023 32 minutter siden, Hoppetaujenta said: Neida, han tøyser alltid om han kan få folk til å tro på det. SMINKE-forsøk! Det er det det dreier seg om der. Anton er en ekte skøyer og jeg gikk fem på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå