Entern Skrevet 13. august 2023 #107261 Del Skrevet 13. august 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Ok da, snill hund. Håper du blir avlivet snart… Woffe: TROR IKKE CID TRENGER ALLE DISSE KONSOLLENE SINE JEG. HADDE VÆRT MYE BEDRE HVIS HAN BEGYNTE Å JOGGE ISTEDEN. KANSKJE JEG SKAL SELGE KONSOLLENE OG KJØPE JOGGESKO FOR PENGA?🐶🎮👟👟🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. august 2023 #107262 Del Skrevet 13. august 2023 Entern skrev (11 minutter siden): Woffe: TROR IKKE CID TRENGER ALLE DISSE KONSOLLENE SINE JEG. HADDE VÆRT MYE BEDRE HVIS HAN BEGYNTE Å JOGGE ISTEDEN. KANSKJE JEG SKAL SELGE KONSOLLENE OG KJØPE JOGGESKO FOR PENGA?🐶🎮👟👟🤔 Neeeeeiii!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. august 2023 #107263 Del Skrevet 13. august 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Neeeeeiii!!! Woffe: DA MÅ DU VÆRE SNILL GUTT CID 😛 OG SNAKKE PENT OM MEG😜 ELLERS BLIR DET 0 GAMING, BARE JOGGING PÅ DEG FREMOVER VETTU🐶🎮👟👟😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 13. august 2023 #107264 Del Skrevet 13. august 2023 Entern skrev (33 minutter siden): @Boetica er da bare koselig 😊 Woffe sier du kan få spille litt innimellom hvis du er en snill gutt 😇 Vi skal bare spise litt godtesnop og skyte med sprettert på Woffe, vi Entern skrev (34 minutter siden): Neida Woffe er en fin hund, men han er jo oppkalt etter William i Skam (heter egentlig Voffe-William) så kan være litt douchebag innimellom, men bare mot @Cid og bare når han fortjener det (Cid fortjener det stort sett alltid) 😁😆 Woffe er ganske uforutsigbar… Nå har han tatt tegnesakene og bibliotekkortet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. august 2023 #107265 Del Skrevet 13. august 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Vi skal bare spise litt godtesnop og skyte med sprettert på Woffe, vi Woffe er ganske uforutsigbar… Nå har han tatt tegnesakene og bibliotekkortet ditt! Vi traff en bil som krasjet på Woffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. august 2023 #107266 Del Skrevet 13. august 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Vi skal bare spise litt godtesnop og skyte med sprettert på Woffe, vi Woffe er ganske uforutsigbar… Nå har han tatt tegnesakene og bibliotekkortet ditt! Neida Woffe gjør aldri noe sånn mot meg 🐶😊 Han overtok konsollene til @Cid fordi jeg og @SVK bestemte at Woffe og Cid byttet husvære 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. august 2023 #107267 Del Skrevet 13. august 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Vi traff en bil som krasjet på Woffe. Bilen ble totalskadet men Woffe klarte seg🐶😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 13. august 2023 #107268 Del Skrevet 13. august 2023 Entern skrev (11 minutter siden): Neida Woffe gjør aldri noe sånn mot meg 🐶😊 Han overtok konsollene til @Cid fordi jeg og @SVK bestemte at Woffe og Cid byttet husvære 😊 Jo, og ikke nok ned det - han har klippet istykker bibliotekkortet, og kludret ut alle arkene i skisseblokken! Han har riktig kost seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. august 2023 #107269 Del Skrevet 13. august 2023 Boetica skrev (10 minutter siden): Jo, og ikke nok ned det - han har klippet istykker bibliotekkortet, og kludret ut alle arkene i skisseblokken! Han har riktig kost seg Neida. For det første har jeg ikke bibliotekkort 😛 For det andre er det bare Cid han er streng med 😊 Ellers er han bare snill 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 13. august 2023 #107270 Del Skrevet 13. august 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Neida. For det første har jeg ikke bibliotekkort 😛 For det andre er det bare Cid han er streng med 😊 Ellers er han bare snill 😇 Du har jo ikke kommet hjem ennå og oppdaget katastrofen derfor du er så høy i kammen 🐔 Woffe kan man ikke stole på, han har en personlighetsforstyrrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. august 2023 #107271 Del Skrevet 13. august 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Du har jo ikke kommet hjem ennå og oppdaget katastrofen derfor du er så høy i kammen 🐔 Woffe kan man ikke stole på, han har en personlighetsforstyrrelse. Woffe er jo ikke hjemme hos meg, han er hjemme hos @Cid😆 Men stemmer at han har en liten personlighetsforstyrrelse 😆 Det er pga. den fæle eksen hans 😳🐕🦺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 13. august 2023 #107272 Del Skrevet 13. august 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Woffe er jo ikke hjemme hos meg, han er hjemme hos @Cid😆 Tror du, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. august 2023 #107273 Del Skrevet 13. august 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Tror du, ja Han har ikke tilgang til huset mitt 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 13. august 2023 #107274 Del Skrevet 13. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Han har ikke tilgang til huset mitt 😛 Jeg har gitt han nøkkel 🤠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. august 2023 #107275 Del Skrevet 13. august 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Jeg har gitt han nøkkel 🤠 Har du avklart med eierne da? 🤨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. august 2023 #107276 Del Skrevet 13. august 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Har du avklart med eierne da? 🤨 De ligger bundet fast inni klesskapet sitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. august 2023 #107277 Del Skrevet 13. august 2023 Cid skrev (4 minutter siden): De ligger bundet fast inni klesskapet sitt. Både @Hoppetaujenta OG Anton?😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. august 2023 #107278 Del Skrevet 13. august 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Både @Hoppetaujenta OG Anton?😳 Nei dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. august 2023 #107279 Del Skrevet 13. august 2023 Cid skrev (26 minutter siden): Nei dine. Hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. august 2023 #107280 Del Skrevet 13. august 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Hæ? Huseierne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå