Entern Skrevet 5. august 2023 #106441 Del Skrevet 5. august 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Nå sover Hoppe og drømmer om da hun besøkte Narnia: Åååååå☺️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august 2023 #106442 Del Skrevet 5. august 2023 SVK skrev (4 minutter siden): Nå sover Hoppe og drømmer om da hun besøkte Narnia: Cassidy Tvillingene var veldig glade i Narniauniverset da vi var barn.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august 2023 #106443 Del Skrevet 5. august 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Jeg og 😊 er så fin stemning i de 😊 Cassidy Tvillingene er helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. august 2023 #106444 Del Skrevet 5. august 2023 Hoppe har blitt sammen med den lokale kjøpmannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august 2023 #106445 Del Skrevet 5. august 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover trygt og godt nå. Og så gjetter vi at hun blåser en lang marsj i den lokale Ica-kjøpmannen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. august 2023 #106446 Del Skrevet 5. august 2023 Ciaran og Ciara skrev (15 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover trygt og godt nå. Og så gjetter vi at hun blåser en lang marsj i den lokale Ica-kjøpmannen. Tror nok dere har rett i begge deler 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august 2023 #106447 Del Skrevet 5. august 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Tror nok dere har rett i begge deler Det tror nok Cassidy Tvillingene også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. august 2023 #106448 Del Skrevet 5. august 2023 Ingen ler så godt som Hoppe når hun ler av egne vitser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august 2023 #106449 Del Skrevet 5. august 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Ingen ler så godt som Hoppe når hun ler av egne vitser: Cassidy Tvillingene synes at vi hører det helt her til Bergen nå. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. august 2023 #106450 Del Skrevet 6. august 2023 SVK skrev (12 timer siden): Nå sover Hoppe og drømmer om da hun besøkte Narnia: For et herlig bilde og skap. Jeg ønsker meg tilgang. Cid skrev (11 timer siden): Hoppe har blitt sammen med den lokale kjøpmannen. Neitakk. Ciaran og Ciara skrev (11 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover trygt og godt nå. Og så gjetter vi at hun blåser en lang marsj i den lokale Ica-kjøpmannen. Jeg gir blaffen i friere...alle som måtte dukke opp er ikke velkomne!!! SVK skrev (9 timer siden): Ingen ler så godt som Hoppe når hun ler av egne vitser: For et nydelig øyeblikksbilde av situasjonen. Jeg gir meg ende over... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. august 2023 #106451 Del Skrevet 6. august 2023 Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): For et herlig bilde og skap. Jeg ønsker meg tilgang. Neitakk. Jeg gir blaffen i friere...alle som måtte dukke opp er ikke velkomne!!! For et nydelig øyeblikksbilde av situasjonen. Jeg gir meg ende over... Et av mine favoritt øyeblikk er når hun går gjennom skapet og møter faunen 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. august 2023 #106452 Del Skrevet 6. august 2023 Entern skrev (10 minutter siden): Et av mine favoritt øyeblikk er når hun går gjennom skapet og møter faunen 😊 Jeg kunne godt ha vandret gjennom skap og inn i narnia den dag i dag...en fantastisk plass. Går det an å stille inn adressen dit så man kommer frem når ens siste dag er over på jord? ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. august 2023 #106453 Del Skrevet 6. august 2023 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Jeg kunne godt ha vandret gjennom skap og inn i narnia den dag i dag...en fantastisk plass. Går det an å stille inn adressen dit så man kommer frem når ens siste dag er over på jord? ❤️ Det hadde vært fint det 🥰 Faunen, og beverfamilien 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. august 2023 #106454 Del Skrevet 6. august 2023 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Jeg kunne godt ha vandret gjennom skap og inn i narnia den dag i dag...en fantastisk plass. Går det an å stille inn adressen dit så man kommer frem når ens siste dag er over på jord? ❤️ Er jo han som spilte professor xavier i x men 😄 det har jeg ikke lagt merke til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. august 2023 #106455 Del Skrevet 6. august 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Er jo han som spilte professor xavier i x men 😄 det har jeg ikke lagt merke til. WOW...DET HAR IKKE JEG LAGT MERKE TIL HELLER, MEN DU HAR HELT RETT! *sorry for store bokstaver, men jeg gidder ikke å gjøre det om igjen * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. august 2023 #106456 Del Skrevet 6. august 2023 En ny kjøpmann prøver å sjarmere Hoppe, blir det romanse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. august 2023 #106457 Del Skrevet 6. august 2023 Cid skrev (Akkurat nå): En ny kjøpmann prøver å sjarmere Hoppe, blir det romanse? Nei. 😠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. august 2023 #106458 Del Skrevet 6. august 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): WOW...DET HAR IKKE JEG LAGT MERKE TIL HELLER, MEN DU HAR HELT RETT! *sorry for store bokstaver, men jeg gidder ikke å gjøre det om igjen * Kjekk narnia filmene da 😃 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei. 😠 Blir det sorte gryte snart nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. august 2023 #106459 Del Skrevet 6. august 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Blir det sorte gryte snart nå? Ja. Søndagsgrytestuing blir det av deg i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. august 2023 #106460 Del Skrevet 6. august 2023 Ser at han ene fra narnia filmene har lagt opp som skuespiller og blitt politisk rådgiver 😄 https://en.m.wikipedia.org/wiki/Skandar_Keynes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå