Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2023 #106421 Del Skrevet 5. august 2023 Cid skrev (46 minutter siden): Og se Paradise Hotel? Aldri. Entern skrev (26 minutter siden): Muggoster liker jeg kjempegodt, pultost er ok men spiser det sjelden Si ifra, for da setter jeg meg heller ved nabobordet når vi skal spise forumfrokost i flokk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. august 2023 #106422 Del Skrevet 5. august 2023 Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Aldri. Si ifra, for da setter jeg meg heller ved nabobordet når vi skal spise forumfrokost i flokk. Spiser nesten aldri pultost så tror ikke det hadde vært noe problem altså 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august 2023 #106423 Del Skrevet 5. august 2023 Entern skrev (3 timer siden): Ridderost er godt 😊 Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 Entern skrev (3 timer siden): Enig 😊 Ja den er god 😊👍 👨🦰👩🦰👍👍 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Du hadde bare noen smil og en som lo...så da liksom hørte jeg den og det var deg som lo. Kos dere. Spesielt jarlsberg. Nammenamm... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. august 2023 #106424 Del Skrevet 5. august 2023 Nå sitter nok Hoppe med et glass vann og en Bibel og koser seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. august 2023 #106425 Del Skrevet 5. august 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Den er for riddere og da blir det ikke så mye kjøpt lengre. Gårdsost er sterkere? Rundere? Eller hva? Den skal jeg ha til torsdagshandelen min. Hmm...da skal jeg ha den på lista min neste gang jeg handler derfra. Hvordan er den? Gårdsost er ikke så «krevende», litt ekstra god vanlig gulost. Västerbotten er østavind i caps lock😂 For meg .. litt mye på skiva .. men nydelig på pizza og i risotto 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august 2023 #106426 Del Skrevet 5. august 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Nå sitter nok Hoppe med et glass vann og en Bibel og koser seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2023 #106427 Del Skrevet 5. august 2023 Entern skrev (53 minutter siden): Spiser nesten aldri pultost så tror ikke det hadde vært noe problem altså 😅 Da vet vi det. Tænks, meit! SVK skrev (7 minutter siden): Nå sitter nok Hoppe med et glass vann og en Bibel og koser seg. Narnia. Det er min bibel, så litt riktig var det da... Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Gårdsost er ikke så «krevende», litt ekstra god vanlig gulost. Västerbotten er østavind i caps lock😂 For meg .. litt mye på skiva .. men nydelig på pizza og i risotto Da blir det gårdsost på meg om en stund. Liker det best på skiva. Takker for svar. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august 2023 #106428 Del Skrevet 5. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Da vet vi det. Tænks, meit! Narnia. Det er min bibel, så litt riktig var det da... Da blir det gårdsost på meg om en stund. Liker det best på skiva. Takker for svar. Cassidy Tvillingene synes også at Narnia er den beste bibelen.👨🦰👩🦰👍👍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. august 2023 #106429 Del Skrevet 5. august 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Da vet vi det. Tænks, meit! Narnia. Det er min bibel, så litt riktig var det da... Da blir det gårdsost på meg om en stund. Liker det best på skiva. Takker for svar. Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes også at Narnia er den beste bibelen.👨🦰👩🦰👍👍 Likte Narnia så godt som barn 😊😊😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. august 2023 #106430 Del Skrevet 5. august 2023 SVK skrev (20 minutter siden): Nå sitter nok Hoppe med et glass vann og en Bibel og koser seg. Hun forbereder seg til møte i Smiths venner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august 2023 #106431 Del Skrevet 5. august 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Hun forbereder seg til møte i Smiths venner. Cassidy Tvillingene tror heller at hun skal på møte hos Narniasvenner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august 2023 #106432 Del Skrevet 5. august 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Likte Narnia så godt som barn 😊😊😊 Det gjorde Cassidy Tvillingene også, vi leste alle de 7 Narniabøkene flere ganger da vi var 9-10 år gamle.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. august 2023 #106433 Del Skrevet 5. august 2023 11 minutter siden, Hoppetaujenta said: Narnia. Det er min bibel, så litt riktig var det da... Aslan er jo Jesus så det er godkjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august 2023 #106434 Del Skrevet 5. august 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Aslan er jo Jesus så det er godkjent! Det støttes av Cassidy Tvillingene.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2023 #106435 Del Skrevet 5. august 2023 Cid skrev (7 minutter siden): Hun forbereder seg til møte i Smiths venner. Sam Smiths venner? Ja, men de er også hyggelige de, som han selv er det. Eksentrisk er bra. Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Det gjorde Cassidy Tvillingene også, vi leste alle de 7 Narniabøkene flere ganger da vi var 9-10 år gamle.🥰🥰 Jeg har mine ennå. *Hoppen demonstrerer der at hun gir dem ikke fra seg* SVK skrev (2 minutter siden): Aslan er jo Jesus så det er godkjent! En fantastisk skapning som jeg gjerne møter på mine skogsvandringer i fantasien. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august 2023 #106436 Del Skrevet 5. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Sam Smiths venner? Ja, men de er også hyggelige de, som han selv er det. Eksentrisk er bra. Jeg har mine ennå. *Hoppen demonstrerer der at hun gir dem ikke fra seg* En fantastisk skapning som jeg gjerne møter på mine skogsvandringer i fantasien. Cassidy Tvillingene har også våre Narniabøker ennå, vi har ikke lest i de siden vi var 10 år gamle. Men vi gir de aldri fra oss vi heller. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. august 2023 #106437 Del Skrevet 5. august 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Det gjorde Cassidy Tvillingene også, vi leste alle de 7 Narniabøkene flere ganger da vi var 9-10 år gamle.🥰🥰 Jeg har lest dem om igjen som voksen også 😊 favorittene er Drømmen om Narnia, Løven Heksa og Klesskapet og Sølvstolen men liker egentlig alle 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august 2023 #106438 Del Skrevet 5. august 2023 Entern skrev (13 minutter siden): Jeg har lest dem om igjen som voksen også 😊 favorittene er Drømmen om Narnia, Løven Heksa og Klesskapet og Sølvstolen men liker egentlig alle 😊 Cassidy Tvillingene liker også alle 7 bøkene. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. august 2023 #106439 Del Skrevet 5. august 2023 Nå sover Hoppe og drømmer om da hun besøkte Narnia: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. august 2023 #106440 Del Skrevet 5. august 2023 Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker også alle 7 bøkene. Jeg og 😊 er så fin stemning i de 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå