Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2023 #106381 Del Skrevet 5. august 2023 SVK skrev (49 minutter siden): Nå har Hoppe igjen fått advarsel fra moderator etter å ha trakassert de ugifte moderatorene. Nå tøyser du fælt må jeg si. Jeg trakasserer så visst ikke. Frøkenfryden skrev (45 minutter siden): Ikke ta det så tungt Hoppe. Modereringen her er ujevn og føles tilfeldig. Er det en slik russisk rulett-moderering, mener du? SVK skrev (38 minutter siden): Enig, det er noe muffens når Hoppe ikke blir utestengt! Jeg er bare en dame som vet å oppføre meg, tenk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. august 2023 #106382 Del Skrevet 5. august 2023 Nå spiller hun ekte russisk rullet med Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august 2023 #106383 Del Skrevet 5. august 2023 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Sov litt og det ble ganske ordentlig søvn. Våknet av styrtregn som ikke var lovet og det blir jo ikke feil i mine ører. Morn alle sammen. Cassidy Tvillingene håper at du får en fin lørdag vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. august 2023 #106384 Del Skrevet 5. august 2023 Nå nynner Anton på: Du e så glad i rompa mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. august 2023 #106385 Del Skrevet 5. august 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Nå nynner Anton på: Du e så glad i rompa mi. Hoppe liker rumpa til Anton? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august 2023 #106386 Del Skrevet 5. august 2023 Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden): Nå tøyser du fælt må jeg si. Jeg trakasserer så visst ikke. Er det en slik russisk rulett-moderering, mener du? Jeg er bare en dame som vet å oppføre meg, tenk. Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Ja, det er røffe saker som finnes ute. La oss dagdrømme oss inn i en annen virkelighet. Jeg også, men jeg har aldri hatt en Flintstonemodell som de har her. Nå kjenner jeg for å lage meg frokost og ha dagens første tv-titting. Snakkes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august 2023 #106387 Del Skrevet 5. august 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Nå nynner Anton på: Du e så glad i rompa mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. august 2023 #106388 Del Skrevet 5. august 2023 1 minutt siden, Cid said: Hoppe liker rumpa til Anton? Hoppe liker ikke rumpa til Anton, hun ELSKER rumpa til Anton! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. august 2023 #106389 Del Skrevet 5. august 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Hoppe liker ikke rumpa til Anton, hun ELSKER rumpa til Anton! Hun liker å ta på den lol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august 2023 #106390 Del Skrevet 5. august 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser lunsj nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2023 #106391 Del Skrevet 5. august 2023 Cid skrev (38 minutter siden): Nå spiller hun ekte russisk balalaika med Anton. Fingrene setter seg stadig fast i strengene, men jeg forsøker da... Ciaran og Ciara skrev (16 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at du får en fin lørdag vår gode venn @Hoppetaujenta Takk, den blir bra tror jeg. Er den ok hos dere også? SVK skrev (16 minutter siden): Nå nynner Anton på sangen om skuta Anna Lovinda... Ja, han har en pause og tenker tilbake på ungdommens seilerliv. Cid skrev (15 minutter siden): Hoppe liker rumpa til Anton? Han setter pris på at den er der i alle fall. SVK skrev (13 minutter siden): Hoppe liker ikke rumpa til Anton, hun ELSKER rumpa til Anton! Forklar meg eksakt hvorfor det? Cid skrev (11 minutter siden): Hun liker å sniffe på den lol. NEI, CID! Slutt med det der!!! Ciaran og Ciara skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser lunsj nå. Hun har spist gulrotbrød med smøreost/bøkerøkt skinke og oppkuttede grønnsaker. Til lett dessert litt vannmelonskiver. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august 2023 #106392 Del Skrevet 5. august 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Fingrene setter seg stadig fast i strengene, men jeg forsøker da... Takk, den blir bra tror jeg. Er den ok hos dere også? Ja, han har en pause og tenker tilbake på ungdommens seilerliv. Han setter pris på at den er der i alle fall. Forklar meg eksakt hvorfor det? NEI, CID! Slutt med det der!!! Hun har spist gulrotbrød med smøreost/bøkerøkt skinke og oppkuttede grønnsaker. Til lett dessert litt vannmelonskiver. Cassidy Tvillingene synes at måltidet ditt høres digg ut. Og vi har begge to en fin lørdag i dag.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. august 2023 #106393 Del Skrevet 5. august 2023 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Fingrene setter seg stadig fast i strengene, men jeg forsøker da... Takk, den blir bra tror jeg. Er den ok hos dere også? Ja, han har en pause og tenker tilbake på ungdommens seilerliv. Han setter pris på at den er der i alle fall. Forklar meg eksakt hvorfor det? NEI, CID! Slutt med det der!!! Hun har spist gulrotbrød med smøreost/bøkerøkt skinke og oppkuttede grønnsaker. Til lett dessert litt vannmelonskiver. 🍑👈🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2023 #106394 Del Skrevet 5. august 2023 Cid skrev (2 minutter siden): 🍑👈🏻 Jeg hører en rå bøllelatter et sted fra? Hvem kan det være mon tro? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. august 2023 #106395 Del Skrevet 5. august 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg hører en rå bøllelatter et sted fra? Hvem kan det være mon tro? Hva mener du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august 2023 #106396 Del Skrevet 5. august 2023 Cassidy Tvillingene skal ta oss en matbit nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. august 2023 #106397 Del Skrevet 5. august 2023 I familien Hoppe Anton, er det Hoppe som må "vente til freddan" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2023 #106398 Del Skrevet 5. august 2023 Cid skrev (14 minutter siden): Hva mener du? Du hadde bare noen smil og en som lo...så da liksom hørte jeg den og det var deg som lo. Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene skal ta oss en matbit nå. Kos dere. SVK skrev (5 minutter siden): Hoppe liker veldig godt å spise skiver med gul ost, helt alene Spesielt jarlsberg. Nammenamm... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. august 2023 #106399 Del Skrevet 5. august 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Du hadde bare noen smil og en som lo...så da liksom hørte jeg den og det var deg som lo. Kos dere. Spesielt pultost. Nammenamm... Hehe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2023 #106400 Del Skrevet 5. august 2023 Pultost er fæle greier. Har du sett det på kjøkkenbordet hos noen, Cid? Luktet eller smakt det selv? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå