Cid Skrevet 4. august 2023 #106321 Del Skrevet 4. august 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): For et vakkert bilde! Ja, det er nettopp det vi gjør og folk får ståkarakter. Hadde jeg bare fått sove, så skulle jeg gjerne ha gjort det. Jeg gjør da ikke det. Ja, det er beste plassen å være. AB`ere? Det høres ikke ålesundsk ut akkurat? Kjapp som et olja lyn er hun. Nei, hun har spist to kalde nattfiskeburgere og kjenner godt at det var hvitløk i dem...for å si det sånn. 🥛 Nei, Anton er et voksent, sindig mannemenneske og driver ikke på med unger. En vakker enhjørning føler hun seg som. ❤️ Alltid, når man er en vakker eventyrfigur. Mente Athena. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. august 2023 #106322 Del Skrevet 4. august 2023 I morgen skal Hoppe og @Frøkenfryden på sushirestaurant. 🍣🍱🥢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. august 2023 #106323 Del Skrevet 4. august 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Tusen takk til mine nattvenner for det gode ønsket. Håper det blir kjølig og regn. Cassidy Tvillingene kan fortelle at det været som du håper på, skal vi få i Bergen nå til uken i følge værmeldingen på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. august 2023 #106324 Del Skrevet 4. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Tusen takk til mine nattvenner for det gode ønsket. Håper det blir kjølig og regn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. august 2023 #106325 Del Skrevet 4. august 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Mente Athena. Å? Tøyser du? Er hun borte? Cid skrev (1 minutt siden): I morgen skal Hoppe og @Frøkenfryden på sushirestaurant. 🍣🍱🥢 Aldri i livet. Ikke om det var gratis en gang. Kan ta de to brødene til venstre og trommestikkene til høyre. Jeg bruker begge deler. Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene kan fortelle at det været som du håper på, skal vi få i Bergen nå til uken i følge værmeldingen på nettet. Så heldige dere blir da. Jeg savner skikkelig lang regnopplevelse nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. august 2023 #106326 Del Skrevet 4. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Å? Tøyser du? Er hun borte? Aldri i livet. Ikke om det var gratis en gang. Kan ta de to brødene til venstre og trommestikkene til høyre. Jeg bruker begge deler. Så heldige dere blir da. Jeg savner skikkelig lang regnopplevelse nå. Hun sa hun blir vekke til høsten Hvilke brødre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. august 2023 #106327 Del Skrevet 4. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Å? Tøyser du? Er hun borte? Aldri i livet. Ikke om det var gratis en gang. Kan ta de to brødene til venstre og trommestikkene til høyre. Jeg bruker begge deler. Så heldige dere blir da. Jeg savner skikkelig lang regnopplevelse nå. Men så leste Cassidy Tvillingene på langtidsvarselet på nettet at til neste helg skulle det bli sol og stigene temperaturer i Bergen igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. august 2023 #106328 Del Skrevet 4. august 2023 Cid skrev (12 minutter siden): Hun sa hun blir vekke til høsten Hvilke brødre? Høsten er jo like rundt hjørnet det, hvis vi tenker positivt. / Brødene til venstre i det du postet. Ciaran og Ciara skrev (11 minutter siden): Men så leste Cassidy Tvillingene på langtidsvarselet på nettet at til neste helg skulle det bli sol og stigene temperaturer i Bergen igjen. Mhm...blir nok litt frem og tilbake. ...før det til sist bare blir kjøligere. Lue og skjerf. 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. august 2023 #106329 Del Skrevet 4. august 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Høsten er jo like rundt hjørnet det, hvis vi tenker positivt. / Brødene til venstre i det du postet. Mhm...blir nok litt frem og tilbake. ...før det til sist bare blir kjøligere. Lue og skjerf. 💕 Cassidy Tvillingene kan vente oss varme både i august og i september, for september kan ofte være den varmeste måneden i Bergen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. august 2023 #106330 Del Skrevet 4. august 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene kan vente oss varme både i august og i september, for september kan ofte være den varmeste måneden i Bergen. Wow....det blir jo spennende å se. Har dere nok varme klær til kald høst som kanskje kommer plutselig da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. august 2023 #106331 Del Skrevet 4. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Wow....det blir jo spennende å se. Har dere nok varme klær til kald høst som kanskje kommer plutselig da? Ja Cassidy Tvillingene har gode og varme klær både til høsten og til vinteren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2023 #106332 Del Skrevet 5. august 2023 Godt å høre. Jeg har også massevis av klær, men ser frem til å kunne krype ned i soveposen foran tv-stolen. Det syns jeg er trivelig og det hender at jeg sovner der også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. august 2023 #106333 Del Skrevet 5. august 2023 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Høsten er jo like rundt hjørnet det, hvis vi tenker positivt. / Brødene til venstre i det du postet. Mhm...blir nok litt frem og tilbake. ...før det til sist bare blir kjøligere. Lue og skjerf. 💕 Sushien? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2023 #106334 Del Skrevet 5. august 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Sushien? Ja, men jeg foretrekker å se det som noe jeg liker. Ikke den fisken din. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august 2023 #106335 Del Skrevet 5. august 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Godt å høre. Jeg har også massevis av klær, men ser frem til å kunne krype ned i soveposen foran tv-stolen. Det syns jeg er trivelig og det hender at jeg sovner der også. Cassidy Tvillingene pleier også å sovne i stolene våre foran pc-en vår med hver vår dyne rundt oss om høsten og vinteren av og til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august 2023 #106336 Del Skrevet 5. august 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ja, men jeg foretrekker å se det som noe jeg liker. Ikke den fisken din. Hvis Cid prøver å gi deg rå fisk, så tar Cassidy Tvillingene gjerne imot sushien.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2023 #106337 Del Skrevet 5. august 2023 (endret) Veldig hyggelig det. Hihi...både dyner og fisk, værsågod. Endret 5. august 2023 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august 2023 #106338 Del Skrevet 5. august 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Veldig hyggelig det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august 2023 #106339 Del Skrevet 5. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Veldig hyggelig det. Hihi...både dyner og fisk, værsågod. Cassidy Tvillingene vi gjerne ha både dyner og fisk vi.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2023 #106340 Del Skrevet 5. august 2023 Et år er i grunnen veldig kort når jeg tenker over det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå