Rhodiola Skrevet 4. august 2023 #106301 Del Skrevet 4. august 2023 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker. Rhodiola, adm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. august 2023 #106302 Del Skrevet 4. august 2023 Nå har hun blitt advokat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. august 2023 #106303 Del Skrevet 4. august 2023 Nå har hoppe nettopp kommet hjem og inne i stua så ser hun en død dame og Anton med et håndjern knyttet til henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 4. august 2023 #106304 Del Skrevet 4. august 2023 Frøkenfryden skrev (6 timer siden): 🤐 Er grevling en metafor for noe🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. august 2023 #106305 Del Skrevet 4. august 2023 Lurven skrev (8 minutter siden): Er grevling en metafor for noe🤔 @Entern sender han etter meg hele tiden 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. august 2023 #106306 Del Skrevet 4. august 2023 Athena Freyja skrev (6 timer siden): Nå er Hoppe litt lei av sånne blå vesener som lusker rundt på forumet, derfor er hun veldig glad for at disse typene ikke har adgang til tråden hennes og sosial prat, generelt. Den måtte jeg tenke litt på, til jeg forsto hva du mente. Du har helt rett. Det skjedde visst noe her inne, men jeg fikk det ikke med meg. Jaja, livet går videre det. Tråden også. Tjo hei! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. august 2023 #106307 Del Skrevet 4. august 2023 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Den måtte jeg tenke litt på, til jeg forsto hva du mente. Du har helt rett. Det skjedde visst noe her inne, men jeg fikk det ikke med meg. Jaja, livet går videre det. Tråden også. Tjo hei! Må ha vært fælt siden hun tar pause fra kg nå o: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. august 2023 #106308 Del Skrevet 4. august 2023 Athena Freyja skrev (6 timer siden): Nå er Hoppe litt lei av sånne blå vesener som lusker rundt på forumet, derfor er hun veldig glad for at disse typene ikke har adgang til tråden hennes og sosial prat, generelt. Bare å holde seg på sosial prat da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. august 2023 #106309 Del Skrevet 4. august 2023 Lurven skrev (1 time siden): Er grevling en metafor for noe🤔 😶😶😶😶😶😶😶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 4. august 2023 #106310 Del Skrevet 4. august 2023 Hoppetaujenta skrev (33 minutter siden): Den måtte jeg tenke litt på, til jeg forsto hva du mente. Du har helt rett. Det skjedde visst noe her inne, men jeg fikk det ikke med meg. Jaja, livet går videre det. Tråden også. Tjo hei! Hva menes med blå typer? Er jeg en av de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. august 2023 #106311 Del Skrevet 4. august 2023 Lurven skrev (14 minutter siden): Hva menes med blå typer? Er jeg en av de? Abekatter. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. august 2023 #106312 Del Skrevet 4. august 2023 Cassidy Tvillingene har kost oss med hver vår Quarter Pounder meny på McDonalds i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. august 2023 #106313 Del Skrevet 4. august 2023 Hoppe badet for litt siden i oppvaskkummen min! Skulle fange henne inn, men da var hun borte igjen gitt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. august 2023 #106314 Del Skrevet 4. august 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. august 2023 #106315 Del Skrevet 4. august 2023 Anton har fått seg en yngre kjæreste. https://www.usmagazine.com/celebrity-news/news/steven-bauer-57-dating-18-year-old-lyda-loudon-2014257/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. august 2023 #106316 Del Skrevet 4. august 2023 Hoppe har pyntet seg til byturen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. august 2023 #106317 Del Skrevet 4. august 2023 SVK skrev (10 minutter siden): Hoppe har pyntet seg til byturen: Cassidy Tvillingene ser det, og vi håper at hun storkoser seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. august 2023 #106318 Del Skrevet 4. august 2023 SVK skrev (12 timer siden): Når man ser Hoppe så skjønner man hvorfor kallenavnet hennes i Lønneberget er Forføreren. For et vakkert bilde! SVK skrev (12 timer siden): Her bedømmer vi alle! Ja, det er nettopp det vi gjør og folk får ståkarakter. Athena Freyja skrev (12 timer siden): Men drømmer det gjør vi Hadde jeg bare fått sove, så skulle jeg gjerne ha gjort det. Cid skrev (5 timer siden): Må ha vært fælt siden hun tar pause fra kg nå Jeg gjør da ikke det. Cid skrev (5 timer siden): Bare å holde seg på sosial prat da Ja, det er beste plassen å være. Lurven skrev (5 timer siden): Hva menes med blå typer? AB`ere? Cid skrev (5 timer siden): Abekatter. Det høres ikke ålesundsk ut akkurat? MarianneE skrev (4 timer siden): Hoppe badet for litt siden i oppvaskkummen min! Skulle fange henne inn, men da var hun borte igjen gitt Kjapp som et olja lyn er hun. Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Nei, hun har spist to kalde nattfiskeburgere og kjenner godt at det var hvitløk i dem...for å si det sånn. 🥛 Cid skrev (4 timer siden): Anton har fått seg en yngre kjæreste. https://www.usmagazine.com/celebrity-news/news/steven-bauer-57-dating-18-year-old-lyda-loudon-2014257/ Nei, Anton er et voksent, sindig mannemenneske og driver ikke på med unger. SVK skrev (2 timer siden): Hoppe har pyntet seg til byturen: En vakker enhjørning føler hun seg som. ❤️ Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ser det, og vi håper at hun storkoser seg. Alltid, når man er en vakker eventyrfigur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. august 2023 #106319 Del Skrevet 4. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): For et vakkert bilde! Ja, det er nettopp det vi gjør og folk får ståkarakter. Hadde jeg bare fått sove, så skulle jeg gjerne ha gjort det. Jeg gjør da ikke det. Ja, det er beste plassen å være. AB`ere? Det høres ikke ålesundsk ut akkurat? Kjapp som et olja lyn er hun. Nei, hun har spist to kalde nattfiskeburgere og kjenner godt at det var hvitløk i dem...for å si det sånn. 🥛 Nei, Anton er et voksent, sindig mannemenneske og driver ikke på med unger. En vakker enhjørning føler hun seg som. ❤️ Alltid, når man er en vakker eventyrfigur. Cassidy Tvillingene håper du får en fin helg vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. august 2023 #106320 Del Skrevet 4. august 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene håper du får en fin helg vår gode venn @Hoppetaujenta Tusen takk til mine nattvenner for det gode ønsket. Håper det blir kjølig og regn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå