Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han over der tenkte visst bare på saken, men han her er mer målrettet da han fikk øye på en Cid som fløy forbi. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden):

Ja.......sett i gang. :jolie: 

Han svarer øyeblikkelig: 

🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (36 minutter siden):

Nå er hoppe lei av å være singel, i kveld så skal hun og @Athena Freyja ut på byen og sjekke opp menn 💃💃🕺🏻🕺🏻

Hmmm,  du er på ville veier som vanlig  ser jeg 🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (1 minutt siden):

Bare jeg ikke må løpe på veiene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (3 minutter siden):

Det er den nye dama hans sin skyld 😣

Cid skrev (2 minutter siden):

Nei bare i skogen, sammen med dyra 🐁🐿️🦝🦌🐪🐫🐘🦏🐂🐧🦆🦉🐺🐶🦊🦁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den raskeste skogsjakten er den mest vanskelige, for der er busker og trør og stein over alt. :sjokkblå: 
Det er nok den de skal i gang med. Stakkars lille Cid. :sukk: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (20 minutter siden):

Det skal du få slippe, men du vil nok løpe deg vill i skogen når dyrene jakter på deg....ulv, gaupe, jerv, bjørn, grevling og mange flere :) ja og muligens en løve eller tiger som har rømt fra dyreparken i Kristiansand. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (Akkurat nå):

Det skal du få slippe, men du vil nok løpe deg vill i skogen når dyrene jakter på deg....ulv, gaupe, jerv, bjørn, grevling og mange flere :) ja og muligens en løve eller tiger som har rømt fra dyreparken i Kristiansand. 

🥺

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt fakta i aften.

Hoppetaujena er en kvinne i sin beste ukjente alder, hun bor på Lønneberget sammen med sin ektemann Anton Lønning. De møttes tilfeldig på en kaffe i 1991 og i 1992 så giftet de seg :bryllup:

De har siden adoptert meg og fått sønnen sin ordet i 2002, de skilte seg i 2022 men i sommeren nå så har de funnet tonen igjen og har avbrutt skilsmissen 😃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Litt fakta i aften.

Hoppetaujena er en kvinne i sin beste ukjente alder, hun bor på Lønneberget sammen med sin ektemann Anton Lønning. De møttes tilfeldig på en kaffe i 1991 og i 1992 så giftet de seg :bryllup:

De har siden adoptert meg og fått sønnen sin ordet i 2002, de skilte seg i 2022 men i sommeren nå så har de funnet tonen igjen og har avbrutt skilsmissen 😃 

Det var en veldig søt historie.            :)                                                         Synd at den ikke er helt sann...

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Det var en veldig søt historie.            :)                                                         Synd at den ikke er helt sann...

Fortsatt skilt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Ciaran og Ciara skrev (18 minutter siden):

Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal spise kveldsmat.:spise::spise:

Det tror jeg og 😀😀

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Det tror jeg og 😀😀

Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal kose seg med skikkelig god kveldsmat i kveld siden det er fredag.:spise::spise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal kose seg med skikkelig god kveldsmat i kveld siden det er fredag.:spise::spise:

Helt sikkert 😀😀

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Helt sikkert 😀😀

Cassidy Tvillingene har kost oss med de vanlige doble Quarter Pounder menyene våre i dag.:spise::spise:

DC_202201_8939_EVM_M_DoubleQuarterPounderCheese_Coke_Glass_832x472_1-3-product-tile-desktop.jpg

DC_202201_8939_EVM_M_DoubleQuarterPounderCheese_Coke_Glass_832x472_1-3-product-tile-desktop.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...