Ciaran og Ciara Skrevet 12. juli 2023 #103481 Del Skrevet 12. juli 2023 SVK skrev (6 minutter siden): Nå sover Hoppe og våkner ikke før om noen timer når hun blir vekket av fuglesang. 🐦 Cassidy Tvillingene er enige og gode snille Hoppe fortjener å bli vekket av vakker fuglesang.🐦🐦🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. juli 2023 #103482 Del Skrevet 12. juli 2023 14 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene er enige og gode snille Hoppe fortjener å bli vekket av vakker fuglesang.🐦🐦🥰🥰 Kunne ikke vært mer enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. juli 2023 #103483 Del Skrevet 12. juli 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Kunne ikke vært mer enig! 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. juli 2023 #103484 Del Skrevet 12. juli 2023 Hoppe og Anton har tilbrakt natten sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. juli 2023 #103485 Del Skrevet 12. juli 2023 (endret) SVK skrev (11 timer siden): Kunne ikke vært mer enig! Hun får et morgenkyss av sin kjære Anton. Endret 12. juli 2023 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. juli 2023 #103486 Del Skrevet 12. juli 2023 Cid skrev (12 minutter siden): Hoppe og Anton har tilbrakt natten sammen. De har spilt sangene «Badgering Cid», «What the Furious Animals Did to Cid» og «Cid Got Ate (It Was His Fate)» på full guffe, de øver til konserten de skal holde nede på Enterns Heavy Og Blues Hus bar & grill på lørdag 😀😀😀😀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. juli 2023 #103487 Del Skrevet 12. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene er enige og gode snille Hoppe fortjener å bli vekket av vakker fuglesang.🐦🐦🥰🥰 SVK skrev (4 timer siden): Kunne ikke vært mer enig! Helt enig med dere begge to💚💜💙🩵💛❤️🧡🩷 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. juli 2023 #103488 Del Skrevet 12. juli 2023 Athena Freyja skrev (9 timer siden): Hoppe sover nå og drømmer søte iskremdrømmer. Gjorde nok en av delene. Kan ikke huske iskrem, men har drømt mye ullent som jeg ikke får tak i. Entern skrev (9 timer siden): Og drømmer nye sanger til bandet sitt, deathgrind bandet UnCid Og vi har egen avdeling for nye onde unge talenter! For noen flotte småttinger! Cid skrev (9 timer siden): 🏃♂️🚕 Dette er et kraftig heavyinnslag mens gitarsolobråkingen er på sitt verste/beste; han løper over scenen med bilen etter seg og de bryr seg ikke om hva eller hvem de treffer der, men det er jo bare bra at det skjer ting under en konsert! Hurra for Cid på flukt! SVK skrev (5 timer siden): Nå sover Hoppe og våkner ikke før om noen timer når hun blir vekket av fuglesang. 🐦 Jeg har faktisk en litt sånn rar vekkerklokke med falsk soloppgang i og en av valgene er en slags syntetisk fuglesang som jeg blir stresset av, så jeg bruker den ikke. Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene er enige og gode snille Hoppe fortjener å bli vekket av vakker fuglesang.🐦🐦🥰🥰 Det hadde jeg likt og det pleier å være fuglesang grytidlig om morgenen når det egentlig ennå er natt, men da sov jeg. Våknet til gravemaskiner. I fantasien satt de i trærne og skrålet. SVK skrev (4 timer siden): Kunne ikke vært mer enig! Takk. Cid skrev (20 minutter siden): Hoppe og Anton har ikke tilbrakt natten sammen. Det stemmer. Cid skrev (19 minutter siden): Hun får et morgenlys av sin kjære Anton. Hva er det for noe underlig? Entern skrev (5 minutter siden): De har spilt sangene «Badgering Cid», «What the Furious Animals Did to Cid» og «Cid Got Ate (It Was His Fate)» på full guffe, de øver til konserten de skal holde nede på Enterns Heavy Og Blues Hus bar & grill på lørdag 😀😀😀😀 Jeg er veldig fornøyd med hva vi har fått til og "åstedet" egner seg godt for samling og lyd! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. juli 2023 #103489 Del Skrevet 12. juli 2023 Entern skrev (14 minutter siden): De har spilt sangene «Badgering Cid», «What the Furious Animals Did to Cid» og «Cid Got Ate (It Was His Fate)» på full guffe, de øver til konserten de skal holde nede på Enterns Heavy Og Blues Hus bar & grill på lørdag 😀😀😀😀 Cassidy Tvillingene gleder oss til å høre den. Entern skrev (14 minutter siden): Helt enig med dere begge to💚💜💙🩵💛❤️🧡🩷 Og Cassidy Tvillingene er enige med deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. juli 2023 #103490 Del Skrevet 12. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Gjorde nok en av delene. Kan ikke huske iskrem, men har drømt mye ullent som jeg ikke får tak i. Og vi har egen avdeling for nye onde unge talenter! For noen flotte småttinger! Dette er et kraftig heavyinnslag mens gitarsolobråkingen er på sitt verste/beste; han løper over scenen med bilen etter seg og de bryr seg ikke om hva eller hvem de treffer der, men det er jo bare bra at det skjer ting under en konsert! Hurra for Cid på flukt! Jeg har faktisk en litt sånn rar vekkerklokke med falsk soloppgang i og en av valgene er en slags syntetisk fuglesang som jeg blir stresset av, så jeg bruker den ikke. Det hadde jeg likt og det pleier å være fuglesang grytidlig om morgenen når det egentlig ennå er natt, men da sov jeg. Våknet til gravemaskiner. I fantasien satt de i trærne og skrålet. Takk. Det stemmer. Hva er det for noe underlig? Jeg er veldig fornøyd med hva vi har fått til og "åstedet" egner seg godt for samling og lyd! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. juli 2023 #103491 Del Skrevet 12. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Gjorde nok en av delene. Kan ikke huske iskrem, men har drømt mye ullent som jeg ikke får tak i. Og vi har egen avdeling for nye onde unge talenter! For noen flotte småttinger! Dette er et kraftig heavyinnslag mens gitarsolobråkingen er på sitt verste/beste; han løper over scenen med bilen etter seg og de bryr seg ikke om hva eller hvem de treffer der, men det er jo bare bra at det skjer ting under en konsert! Hurra for Cid på flukt! Jeg har faktisk en litt sånn rar vekkerklokke med falsk soloppgang i og en av valgene er en slags syntetisk fuglesang som jeg blir stresset av, så jeg bruker den ikke. Det hadde jeg likt og det pleier å være fuglesang grytidlig om morgenen når det egentlig ennå er natt, men da sov jeg. Våknet til gravemaskiner. I fantasien satt de i trærne og skrålet. Takk. Det stemmer. Hva er det for noe underlig? Jeg er veldig fornøyd med hva vi har fått til og "åstedet" egner seg godt for samling og lyd! Hurra hurra Den jenta var helt fantastisk😊🥰 håper hun fortsetter med det, og blir metal eller grindcore artist når hun blir større❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. juli 2023 #103492 Del Skrevet 12. juli 2023 Bandet UnCid høres veldig likt ut som Bolt Thrower på plata «Realm of Chaos» men istedenfor Warhammer 40K synges det om @Cid. (kan ikke linke til YouTube på nettbrett men lett å finne altså hvis noen trenger skikkelig bråk 😁) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. juli 2023 #103493 Del Skrevet 12. juli 2023 Jeg har kost meg veldig med overraskelser på AGT. Dette var også uventet, men veldig artig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. juli 2023 #103494 Del Skrevet 12. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Jeg har kost meg veldig med overraskelser på AGT. Dette var også uventet, men veldig artig! Digger han😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. juli 2023 #103495 Del Skrevet 12. juli 2023 En skal LEVE så lenge en gjør det! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. juli 2023 #103496 Del Skrevet 12. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): En skal LEVE så lenge en gjør det! Helt enig! 😀 Ser allerede for meg meg selv som pensjonist, da lar jeg det håret som måtte være igjen gro og hår rundt med bandskjorte og «battle vest» (olajakke vest full av band logoer) og nynner ekstreme sanger offentlig 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. juli 2023 #103497 Del Skrevet 12. juli 2023 ...mens han tisser i friluft! SORRY ALTSÅ: det der var det lille rampeOrdet som skrev og så løp det! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. juli 2023 #103498 Del Skrevet 12. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): ...mens han tisser i friluft! SORRY ALTSÅ: det der var det lille rampeOrdet som skrev og så løp det! Godt å se at Ord også er våkent 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. juli 2023 #103499 Del Skrevet 12. juli 2023 Joo, for så vidt, men må bare beklage det innspillet der altså. Vi pleier jo ikke å snakke slik til menn på nett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. juli 2023 #103500 Del Skrevet 12. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Joo, for så vidt, men må bare beklage det innspillet der altså. Vi pleier jo ikke å snakke slik til menn på nett. Ordet er jo et lite Ord og synes det er gøy med do-relatert humor innimellom, så lenge man ikke overdriver slik som @Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå