Ciaran og Ciara Skrevet 24. juni 2023 #101781 Del Skrevet 24. juni 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe har middagsplanene for i dag klare allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. juni 2023 #101782 Del Skrevet 25. juni 2023 Nå er hun med i Wagner gruppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. juni 2023 #101783 Del Skrevet 25. juni 2023 Cassidy Tvillingene tror at Hoppe er fornøyd med å være med i iskremgruppen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. juni 2023 #101784 Del Skrevet 25. juni 2023 Hennes nye kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. juni 2023 #101785 Del Skrevet 25. juni 2023 Cid skrev (50 minutter siden): Hennes nye kjæreste. Cid skrev (4 timer siden): Nå er hun med i Wagner gruppen. Cid skrev (6 timer siden): En ny frier sniker seg inn på natta. Hoppe våknet nettopp, viste seg at hun drømte. Hun ligger trygt i sin seng sammen med Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. juni 2023 #101786 Del Skrevet 25. juni 2023 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godmorgen, vår gode venn @Hoppetaujenta😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. juni 2023 #101787 Del Skrevet 25. juni 2023 Godmorgen til dere også, alle tøyserne mine. Alvorlig talt, så henger forumet seg opp for meg og jeg får ikke svart som jeg skulle her. Bedre med litt enn ingenting. Nå skal jeg ha frokost. Fiskeburger med majo og blid agurk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. juni 2023 #101788 Del Skrevet 25. juni 2023 Hun har satt på varmeovnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. juni 2023 #101789 Del Skrevet 25. juni 2023 4 hours ago, Hoppetaujenta said: Godmorgen til dere også, alle tøyserne mine. Alvorlig talt, så henger forumet seg opp for meg og jeg får ikke svart som jeg skulle her. Bedre med litt enn ingenting. Nå skal jeg ha frokost. Fiskeburger med majo og blid agurk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. juni 2023 #101790 Del Skrevet 25. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Godmorgen til dere også, alle tøyserne mine. Alvorlig talt, så henger forumet seg opp for meg og jeg får ikke svart som jeg skulle her. Bedre med litt enn ingenting. Nå skal jeg ha frokost. Fiskeburger med majo og blid agurk. Cassidy Tvillingene synes at det høres digg ut, og vi håper at du har en fin dag i dag Hoppe.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. juni 2023 #101791 Del Skrevet 25. juni 2023 Da det kom ny postmann til Lønneberget: Postmannen: Hei, er det du som er Hoppetaujenta? Hoppetaujenta: Ja, du hadde ikke regnet med at det var noe som var så vakre som meg i en liten bygd som dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. juni 2023 #101792 Del Skrevet 25. juni 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Da det kom ny postmann til Lønneberget: Postmannen: Hei, er det du som er Hoppetaujenta? Hoppetaujenta: Ja, du hadde ikke regnet med at det var noe som var så vakre som meg i en liten bygd som dette. Hun er postbrud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. juni 2023 #101793 Del Skrevet 25. juni 2023 2 minutter siden, SVK said: Da det kom ny postmann til Lønneberget: Postmannen: Hei, er det du som er Hoppetaujenta? Hoppetaujenta: Ja, du hadde ikke regnet med at det var noe som var så vakre som meg i en liten bygd som dette. Jeg synes alle skulle hatt selvtilliten til Hoppetaujenta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. juni 2023 #101794 Del Skrevet 25. juni 2023 Cid skrev (2 timer siden): Hun har satt på varmeovnen. Nei, det har hun i alle fall ikke. SVK skrev (19 minutter siden): Da det kom ny postmann til Lønneberget: Postmannen: Hei, er det du som er Hoppetaujenta? Hoppetaujenta: Ja. Vi toner det ned her tenker jeg. Cid skrev (18 minutter siden): Hun er postbrud. Oppblåsbar postbrud? Woffe! TA CID! BIT! KNURR! SVK skrev (16 minutter siden): Jeg synes alle skulle hatt selvtilliten til Hoppetaujenta. ...som hun får av SVK, hver eneste gang. Alle skal vite det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. juni 2023 #101795 Del Skrevet 25. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Nei, det har hun i alle fall ikke. Vi toner det ned her tenker jeg. Oppblåsbar postbrud? Woffe! TA CID! BIT! KNURR! ...som hun får av SVK, hver eneste gang. Alle skal vite det. Cassidy Tvillingene forstår at nå har Hoppe talt.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. juni 2023 #101796 Del Skrevet 25. juni 2023 Det har hun. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. juni 2023 #101797 Del Skrevet 25. juni 2023 19 minutter siden, Hoppetaujenta said: ...som hun får av SVK, hver eneste gang. Alle skal vite det. Jeg bare rapporterer det jeg ser og hører. Du har mer selvtillit enn en sjiraff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. juni 2023 #101798 Del Skrevet 25. juni 2023 Sjiraffer med deres lange hals må jo ha enorm selvtillit når de sprader rundt på savannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. juni 2023 #101799 Del Skrevet 25. juni 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Jeg bare rapporterer det jeg ser og hører. Du har mer selvtillit enn en sjiraff! Nå er det like før jeg kommer bort til deg og gjør det sjiraffen gjør på den lille snutten over der. SVK skrev (Akkurat nå): Sjiraffer med deres lange hals må jo ha enorm selvtillit når de sprader rundt på savannen. Vi har det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. juni 2023 #101800 Del Skrevet 25. juni 2023 (endret) 4 minutter siden, Hoppetaujenta said: Nå er det like før jeg kommer bort til deg og gjør det sjiraffen gjør på den lille snutten over der. Vi har det. Så du innrømmer at du er en sjiraff. Det forklarer mye! Endret 25. juni 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå