Ciaran og Ciara Skrevet 23. juni 2023 #101681 Del Skrevet 23. juni 2023 SVK skrev (4 minutter siden): Nå sover endelig Hoppe med iskrem i magen. Det tror Cassidy Tvillingene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 23. juni 2023 #101682 Del Skrevet 23. juni 2023 Cid skrev (1 time siden): Og masse is? ja, Sankt hans er den dagen i året Hoppe spiser flest is. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. juni 2023 #101683 Del Skrevet 23. juni 2023 Athena Freyja skrev (2 minutter siden): ja, Sankt hans er den dagen i året Hoppe spiser flest is. Til hun spyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 23. juni 2023 #101684 Del Skrevet 23. juni 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Til hun spyr. Hoppe spyr aldri av is. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. juni 2023 #101685 Del Skrevet 23. juni 2023 Athena Freyja skrev (1 minutt siden): Hoppe spyr aldri av is. Byr hun heller på is? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 23. juni 2023 #101686 Del Skrevet 23. juni 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Byr hun heller på is? Nei, Hoppe er iskrem-Ronja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. juni 2023 #101687 Del Skrevet 23. juni 2023 Athena Freyja skrev (18 minutter siden): Nei, Hoppe er iskrem-Ronja. 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. juni 2023 #101688 Del Skrevet 23. juni 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise en god frokost i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. juni 2023 #101689 Del Skrevet 24. juni 2023 Nå har Hoppe og Anton bestemt seg for å bygge et gjestehus slik at hoppe sine friere kan bo der, hoppe har sagt seg enig til å ta i mot 1 frier i døgnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. juni 2023 #101690 Del Skrevet 24. juni 2023 Første frier ut er Kody Brown, Hoppe og Kody drar til Egon og har det kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. juni 2023 #101691 Del Skrevet 24. juni 2023 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godmorgen, vår gode venn @Hoppetaujenta😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. juni 2023 #101692 Del Skrevet 24. juni 2023 Nå er hun personlig konkurs, Lønneberg huset blir tvangssolgt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. juni 2023 #101693 Del Skrevet 24. juni 2023 Dyrene blir avlivet og Woffe adoptert bort, Anton havner i fengsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 24. juni 2023 #101694 Del Skrevet 24. juni 2023 Hoppe har kjøpt seg Happy Flops. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. juni 2023 #101695 Del Skrevet 24. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (14 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe har en fin St. Hans kveld nå i kveld.🥰🥰 Hun holdt seg på nett og på tv, helt alene. Sendte litt sms med noen, men ellers var det stille her. Athena Freyja skrev (14 timer siden): Hoppe har feiret Sankt Hans, med digitalt bål. Mitt hode er et stort bål innimellom, hele året. Ciaran og Ciara skrev (14 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe koser seg kjempemasse nå. Akkurat passe. Cid skrev (13 timer siden): Nå har hun funnet ut at hun er en fjern slektning av Pippi Langstrømpe 😮 Ja, det er helt sant det. Cid skrev (13 timer siden): Og masse is? ❤️ Ciaran og Ciara skrev (13 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe koser seg med iskrem i den nydelige St. Hans kvelden. Hun gjorde det og det er fremdeles herrrlige saker. SVK skrev (11 timer siden): Nå sover endelig Hoppe med iskrem i magen. ....i hele kroppen tror jeg, for det blander seg med alt jeg er og vi blir ett! Athena Freyja skrev (11 timer siden): ja, Sankt hans er den dagen i året Hoppe spiser flest is. Åneida. Cid skrev (11 timer siden): Til hun spyr. Aldri Cid. Athena Freyja skrev (11 timer siden): Hoppe spyr aldri av is. Det stemmer. En finner grensen sin og holder seg til den. Cid skrev (11 timer siden): Byr hun heller på is? Ja, jeg har satt opp en isbar under almetreet mitt. Alle får. Athena Freyja skrev (11 timer siden): Nei, Hoppe er iskrem-Ronja. Nei, hun og jeg er ikke i slekt. Ciaran og Ciara skrev (11 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise en god frokost i morgen. I dag? Jeg hadde skiver med karbonade, løk, potetsalat og råkost. 🥛 Cid skrev (5 timer siden): Nå har Hoppe og Anton bestemt seg for å bygge et gjestehus slik at hoppe sine friere kan bo der, hoppe har sagt seg enig til å ta i mot 1 frier i døgnet. Dette er tull og tøys fra ende til annen. Cid skrev (5 timer siden): Første frier ut er Kody Brown, Hoppe og Kody drar til Egon og har det kjekt NEI! Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godmorgen, vår gode venn @Hoppetaujenta😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Takk. Godnatt til dere snart. Cid skrev (4 timer siden): Nå er hun personlig involvert i at Lønneberg huset blir tatt vennlig vare på og pusset opp. Ja, vi er "Lønnebergets venner" og vi jobber gledelig gratis for å ta hånd om huset med kjærlig hånd. Cid skrev (4 timer siden): Dyrene og Anton har reist på ferie. Det fortjener de, for det er nok å gjøre her inne. Athena Freyja skrev (1 time siden): Hoppe har kjøpt seg Happy Flops. De ser faktisk veldig god å gå i...og jeg sier jatakk til et par av alle farger som finnes. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. juni 2023 #101696 Del Skrevet 24. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Hun holdt seg på nett og på tv, helt alene. Sendte litt sms med noen, men ellers var det stille her. Mitt hode er et stort bål innimellom, hele året. Akkurat passe. Ja, det er helt sant det. ❤️ Hun gjorde det og det er fremdeles herrrlige saker. ....i hele kroppen tror jeg, for det blander seg med alt jeg er og vi blir ett! Åneida. Aldri Cid. Det stemmer. En finner grensen sin og holder seg til den. Ja, jeg har satt opp en isbar under almetreet mitt. Alle får. Nei, hun og jeg er ikke i slekt. I dag? Jeg hadde skiver med karbonade, løk, potetsalat og råkost. 🥛 Dette er tull og tøys fra ende til annen. NEI! Takk. Godnatt til dere snart. Ja, vi er "Lønnebergets venner" og vi jobber gledelig gratis for å ta hånd om huset med kjærlig hånd. Det fortjener de, for det er nok å gjøre her inne. De ser faktisk veldig god å gå i...og jeg sier jatakk til et par av alle farger som finnes. Cassidy Tvillingene håper at du har en fin lørdag i dag Hoppe.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. juni 2023 #101697 Del Skrevet 24. juni 2023 Takk, den er helt ok...midt på treet...fordi jeg har gjennomtrekk og vifter i gang. Bobledrikke i kjølskapet og masse isbiter i fryseboksen. Tror det blir en bra dag. Dere da? Er det greit rett før legging? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. juni 2023 #101698 Del Skrevet 24. juni 2023 Hun gjør seg klar til å bygge frier huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. juni 2023 #101699 Del Skrevet 24. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Takk, den er helt ok...midt på treet...fordi jeg har gjennomtrekk og vifter i gang. Bobledrikke i kjølskapet og masse isbiter i fryseboksen. Tror det blir en bra dag. Dere da? Er det greit rett før legging? Cassidy Tvillingene ønsker deg en god dag videre, nå skal vi snart legge oss. Men vi ses sikkert i kveld.😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 24. juni 2023 #101700 Del Skrevet 24. juni 2023 Anton: I'm too hot! Hot damn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå