Ciaran og Ciara Skrevet 19. juni 2023 #101421 Del Skrevet 19. juni 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Takk takk er i orden nå 🥰🥰 Å det var bra, det liker Cassidy Tvillingene å høre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. juni 2023 #101422 Del Skrevet 19. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Å det var bra, det liker Cassidy Tvillingene å høre. Ja det er veldig bra 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. juni 2023 #101423 Del Skrevet 20. juni 2023 Cid skrev (11 timer siden): Han har med seg Fanta og kokosboller Høres bra ut nå det. Morn-morn. Cid skrev (11 timer siden): Nå har hun funnet ut at Anton driver på en flåte i den lille elva. Det er ok. Han liker det. Maskinfører skrev (11 timer siden): @Hoppetaujenta er ute og skrur Toyota RAV 4 sammen med meg KM teller,n tok kvelden søndag kveld så nå prøver vi og fikse det😋 funnet irr i kontakter samt fukt nå driver vi og bruker hårføner for å tørke opp Vi fikser det! Cid skrev (11 timer siden): Hun får besøk av en gammel venn fra høgskolen. Nei! Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden): Cassidy Tvillingene heier på deg, vi er sikre på at du klarer å fikse det. Ja, han er flink! Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden): Cassidy Tvillingene har også merket at KG sidene er trege i dag. Fremdeles litt trege sider. Maskinfører skrev (9 timer siden): Takk takk ja vi får nå se da Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe hører på godmusikk nå.🎼🎼🎵🎵🎶🎶 Nei, teve i går bare. SVK skrev (7 timer siden): Jeg også! Jeg tror Hoppe koser seg med 2 av disse høytalerne: Jeg har bare noen små ved data`n. her. Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): Ja og Cassidy Tvillingene tror at Hoppe skrur høgtalerne på fullguffe sånn at naboene får bakoversveis. Aldri. Kun øretelefoner her. SVK skrev (7 timer siden): Det tror jeg også. Testet de høytalerne i en butikk. Superkule! Selv om jeg aldri hadde brukt så mye på høytalere selv. SVK skrev (5 timer siden): Nå sover Hoppe og drømmer om at hun har fått seg et teleskop. Det er en av drømmene mine. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. juni 2023 #101424 Del Skrevet 20. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Høres bra ut nå det. Morn-morn. Det er ok. Han liker det. Vi fikser det! Nei! Ja, han er flink! Fremdeles litt trege sider. Nei, teve i går bare. Jeg har bare noen små ved data`n. her. Aldri. Kun øretelefoner her. Det er en av drømmene mine. Ingen gammel venn av deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. juni 2023 #101425 Del Skrevet 20. juni 2023 Nå kysser hun og Anton Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. juni 2023 #101426 Del Skrevet 20. juni 2023 Hun er stupforelsket i Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juni 2023 #101427 Del Skrevet 20. juni 2023 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godmorgen, vår gode venn @Hoppetaujenta🥰🥰👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. juni 2023 #101428 Del Skrevet 20. juni 2023 4 hours ago, Hoppetaujenta said: Kun øretelefoner her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. juni 2023 #101429 Del Skrevet 20. juni 2023 (endret) Hoppe: Og jeg er smart og deilig, juba, juba. Endret 20. juni 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. juni 2023 #101430 Del Skrevet 20. juni 2023 Cid skrev (7 timer siden): Ingen gammel venn av deg? Såvisst ikke. SVK skrev (3 timer siden): Åhh...så vakre og jeg vil ha alle sammen! "Godmorgen" til C&C også. Jeg innrømmer at nå brenner det i lysten på godis her. Jeg fikk en eske "Plomme i madeira" med et ønske om god sommer. Jeg sa tusen takk og tok i mot. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. juni 2023 #101431 Del Skrevet 20. juni 2023 Hoppe og sin kjære Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juni 2023 #101432 Del Skrevet 20. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Såvisst ikke. Åhh...så vakre og jeg vil ha alle sammen! "Godmorgen" til C&C også. Jeg innrømmer at nå brenner det i lysten på godis her. Jeg fikk en eske "Plomme i madeira" med et ønske om god sommer. Jeg sa tusen takk og tok i mot. Godformiddag, Cassidy Tvillingene fikk skikkelig lyst på sjokolade nå når vi ser denne her.🍫🍫 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. juni 2023 #101433 Del Skrevet 20. juni 2023 Hoppe sin nye kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. juni 2023 #101434 Del Skrevet 20. juni 2023 Nå har Anton klikket, han holder oss alle som gisler med en pistol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. juni 2023 #101435 Del Skrevet 20. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Høres bra ut nå det. Morn-morn. Det er ok. Han liker det. Vi fikser det! Nei! Ja, han er flink! Fremdeles litt trege sider. Nei, teve i går bare. Jeg har bare noen små ved data`n. her. Aldri. Kun øretelefoner her. Det er en av drømmene mine. Nå virker km telleren igjen @Hoppetaujenta etter rensing av kontaktblokk så ble det bra takk for hjelpen 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juni 2023 #101436 Del Skrevet 20. juni 2023 Maskinfører skrev (4 timer siden): Nå virker km telleren igjen @Hoppetaujenta etter rensing av kontaktblokk så ble det bra takk for hjelpen Cassidy Tvillingene synes at det er bra at den virker igjen.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. juni 2023 #101437 Del Skrevet 20. juni 2023 En gammel venn kommer på besøk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juni 2023 #101438 Del Skrevet 20. juni 2023 Cid skrev (4 minutter siden): En gammel venn kommer på besøk. Cassidy Tvillingene digget dyreprogrammene hans da vi var barn.😍😍🤩🤩🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. juni 2023 #101439 Del Skrevet 20. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at det er bra at den virker igjen.🥰🥰 Ja det er det 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juni 2023 #101440 Del Skrevet 20. juni 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det er det 🥰🥰 Cassidy Tvillingene synes at du er flink som fikser selv.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå