Gjest SVK Skrevet 10. juni 2023 #100941 Del Skrevet 10. juni 2023 (endret) Hoppes tale da hun holdt tale på avslutningen på Galtvort var: For at talen ikke skal bli for lang så slutter jeg med en gang! Endret 10. juni 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. juni 2023 #100942 Del Skrevet 10. juni 2023 (endret) Nå rocker Hoppe med iPoden. Endret 10. juni 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. juni 2023 #100943 Del Skrevet 10. juni 2023 SVK skrev (3 timer siden): Jeg fant talen Ordet holdt da han var ferdig med barneskolen: SVK skrev (3 timer siden): Hoppes tale da hun holdt tale på avslutningen på Galtvort var: For at talen ikke skal bli for lang så slutter jeg med en gang! SVK skrev (16 minutter siden): Nå rocker Hoppe med iPoden. Cassidy Tvillingene skulle gjerne ha hørt talen til Hoppe, vi tror at den hadde vært veldig inspirerende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. juni 2023 #100944 Del Skrevet 10. juni 2023 56 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene skulle gjerne ha hørt talen til Hoppe, vi tror at den hadde vært veldig inspirerende. Det skjønner jeg godt. Talen er faktisk så inspirerende at Hoppe tok den opp og spiller den av for seg selv hver dag. Hoppe er sin egen motivasjonstaler. 💪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. juni 2023 #100945 Del Skrevet 10. juni 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Det skjønner jeg godt. Talen er faktisk så inspirerende at Hoppe tok den opp og spiller den av for seg selv hver dag. Hoppe er sin egen motivasjonstaler. 💪 Cassidy Tvillingene er helt sikre på at Hoppe får stormende applaus hver gang hun holder talen sin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. juni 2023 #100946 Del Skrevet 10. juni 2023 3 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene er helt sikre på at Hoppe får stormende applaus hver gang hun holder talen sin. Absolutt! Hoppe kan det å gi seg selv applaus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. juni 2023 #100947 Del Skrevet 10. juni 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Absolutt! Hoppe kan det å gi seg selv applaus! Og Cassidy Tvillingene vi gir henne også applaus!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. juni 2023 #100948 Del Skrevet 10. juni 2023 Just now, Ciaran og Ciara said: Og Cassidy Tvillingene vi gir henne også applaus!! Samme her! Jeg trampeklapper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. juni 2023 #100949 Del Skrevet 10. juni 2023 Nå håper jeg Hoppe koser seg med Oskars Syltes sukkerfrie pærebrus med isbiter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. juni 2023 #100950 Del Skrevet 10. juni 2023 SVK skrev (5 minutter siden): Samme her! Jeg trampeklapper. Og Cassidy Tvillingene roper Heia Heia Hoppe, mer tale!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. juni 2023 #100951 Del Skrevet 10. juni 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Nå håper jeg Hoppe koser seg med Oskars Syltes sukkerfrie pærebrus med isbiter. Cassidy Tvillingene har hørt at Hoppe har nektet Anton å drikke mer av Oskars Syltes Pærebrus, fordi han ble så Høy På Pæren da han drakk den brusen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. juni 2023 #100952 Del Skrevet 11. juni 2023 SVK skrev (På 9.6.2023 den 21.33): Stemmer. Hoppe ville aldri blitt samboer... ...med noen som helst. Ciaran og Ciara skrev (På 9.6.2023 den 21.35): Cassidy Tvillingene tviler ikke, Hoppe er en meget bestemt dame, og hun vet akkurat hva hun vil. Ja. Athena Freyja skrev (På 9.6.2023 den 23.10): Hoppe har kommet oppi et tre og der sitter hun og ser utover hele KG-landet. Jeg bor jo i det høyeste almetreet, så det synet velsigner meg hver eneste dag og det er vakkert! Ciaran og Ciara skrev (På 9.6.2023 den 23.12): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal legge seg nå. Gjorde nok det da. Athena Freyja skrev (På 9.6.2023 den 23.15): Hoppe flyktet til Sydpolen etter hun leste denne nyheten https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/stor-sjanse-for-hetebolge/15805827/ ...men så lite reiselysten hun er, kjøper hun seg en fryseboks hun kan krype oppi heller. Helt herlig! SVK skrev (På 9.6.2023 den 23.23): I følge Hoppe har selveste julenissen sagt at Hoppe er den søteste syd for Nordpolen! Tja, han er en skikkelig hyggelig flørtepus hele mannen. SVK skrev (På 9.6.2023 den 23.24): Jeg stoler blindt på Hoppe! Det holder jeg med deg i, SVK. Ciaran og Ciara skrev (På 9.6.2023 den 23.28): Cassidy Tvillingene er sikre på at Hoppe vet hva hun gjør. Mhm...det gjør hun. Ciaran og Ciara skrev (På 9.6.2023 den 23.29): Cassidy Tvillingene forstår at mannen med det store hvite skjegget har talt. Han skravler fælt innimellom. SVK skrev (På 9.6.2023 den 23.30): Er det noen som vet hvem som er søtest i verden så er det julenissen. Han reiser jo jorda rundt og besøker alle hvert år! Sammenligningsgrunnlaget er der jo, så kanskje han vet hva han snakker om? Ciaran og Ciara skrev (På 9.6.2023 den 23.32): Det har du helt rett i, og Cassidy Tvillingene har hørt at Julenissen har planer om å sette seg fast i pipen til Hoppe med vilje nå på julaften i år. Han fabulerte om det, men jeg sier at han kan få bruke kjøkkeninngangen om han dukker opp. Ny pipe koster mye. SVK skrev (På 9.6.2023 den 23.36): Jeg så Hoppe kysse nissen jeg. I all høflighet på hånden. Galant som hun er. Cid skrev (På 10.6.2023 den 0.23): Denne krabaten har dukket opp på Lønneberget. Hvordan vet man hvilken ende man skal snakke til? Cid skrev (På 10.6.2023 den 0.23): Vet ikke hvorfor men jeg synes sjøpølser ser litt søte ut 😅 Jaha... Så vet vi det. Ciaran og Ciara skrev (På 10.6.2023 den 0.27): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal ha en god lørdagsfrokost senere i dag. Søndagsfrokost. Straks. Cid skrev (På 10.6.2023 den 1.01): Nå har Anton sendt Cid ut på et spesialoppdrag, hvor lenge han blir borte er det ingen som vet… Jungelen i amazonas hørte jeg rykter om. Det er fali det! Ciaran og Ciara skrev (På 10.6.2023 den 1.08): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover godt og drømmer søtt nå. Ikke nå, tøysevenner. Liker ikke å sove om dagen. Frøkenfryden skrev (På 10.6.2023 den 7.19): Hvem skal knise av dette uten @Lurven…? Er den lurvete borte? Athena Freyja skrev (På 10.6.2023 den 9.26): Hoppe gjør dette Ja, hver dag og den der ser forfriskende ut! Ciaran og Ciara skrev (21 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser lunsj nå. Neida, men om noen timer etter frokost, så gjør hun det. SVK skrev (21 timer siden): Nå er hun på party med Ken. Hehe...nei, men underlig at det går an å lage en sang som plutselig blir en kjempehit. SVK skrev (20 timer siden): Nå har Hoppe fått advarsel fra moderator hvor hun blir beskyldt for maktmisbruk. Hoppe nekter for anklagene. Hun hevder at makt er til for å brukes og at det derfor ikke går an å misbruke makt. Ja, jeg nekter fremdeles jeg. Hørt på makan. Ciaran og Ciara skrev (20 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe har spist en god lunsj nå. Ikke ennå! SVK skrev (17 timer siden): Jeg fant talen Ordet holdt da han var ferdig med barneskolen: Den der var drøy. Nesten et nyfødt barn som snakker som en kommende president?!? SVK skrev (17 timer siden): Hoppes tale da hun holdt tale på avslutningen på Galtvort var: For at talen ikke skal bli for lang så slutter jeg med en gang! Det enkleste er det beste. SVK skrev (14 timer siden): Nå rocker Hoppe med iPoden. Jeg er imponert over at de ledningene holder seg på plass i ørene uansett. Ciaran og Ciara skrev (14 timer siden): Cassidy Tvillingene skulle gjerne ha hørt talen til Hoppe, vi tror at den hadde vært veldig inspirerende. Lytt og dere får høre en reprise! SVK skrev (13 timer siden): Det skjønner jeg godt. Talen er faktisk så inspirerende at Hoppe tok den opp og spiller den av for seg selv hver dag. Hoppe er sin egen motivasjonstaler. 💪 Helt klart. Jeg ser inn i speilet og taler til meg selv. Ciaran og Ciara skrev (13 timer siden): Cassidy Tvillingene er helt sikre på at Hoppe får stormende applaus hver gang hun holder talen sin. Det hender. SVK skrev (13 timer siden): Absolutt! Hoppe kan det å gi seg selv applaus! Noen ganger må jeg stoppe meg selv, ellers får jeg ikke sagt noe. SVK skrev (13 timer siden): Samme her! Jeg trampeklapper. Det var vennlig, Store Kjempe. SVK skrev (13 timer siden): Nå håper jeg Hoppe koser seg med Oskars Syltes sukkerfrie pærebrus med isbiter. Jeg har 7up til senere i dag og masse isbiter. Ciaran og Ciara skrev (13 timer siden): Og Cassidy Tvillingene roper Heia Heia Hoppe, mer tale!! 🧁🧁 Ciaran og Ciara skrev (13 timer siden): Cassidy Tvillingene har hørt at Hoppe har nektet Anton å drikke mer av Oskars Syltes Pærebrus, fordi han ble så Høy På Pæren da han drakk den brusen. Han ble så høy på pæren at han mistenkes for å drikke noe annet innimellom, så han blir litt på druen også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. juni 2023 #100953 Del Skrevet 11. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): ...med noen som helst. Ja. Jeg bor jo i det høyeste almetreet, så det synet velsigner meg hver eneste dag og det er vakkert! Gjorde nok det da. ...men så lite reiselysten hun er, kjøper hun seg en fryseboks hun kan krype oppi heller. Helt herlig! Tja, han er en skikkelig hyggelig flørtepus hele mannen. Det holder jeg med deg i, SVK. Mhm...det gjør hun. Han skravler fælt innimellom. Sammenligningsgrunnlaget er der jo, så kanskje han vet hva han snakker om? Han fabulerte om det, men jeg sier at han kan få bruke kjøkkeninngangen om han dukker opp. Ny pipe koster mye. I all høflighet på hånden. Galant som hun er. Hvordan vet man hvilken ende man skal snakke til? Jaha... Så vet vi det. Søndagsfrokost. Straks. Jungelen i amazonas hørte jeg rykter om. Det er fali det! Ikke nå, tøysevenner. Liker ikke å sove om dagen. Er den lurvete borte? Ja, hver dag og den der ser forfriskende ut! Neida, men om noen timer etter frokost, så gjør hun det. Hehe...nei, men underlig at det går an å lage en sang som plutselig blir en kjempehit. Ja, jeg nekter fremdeles jeg. Hørt på makan. Ikke ennå! Den der var drøy. Nesten et nyfødt barn som snakker som en kommende president?!? Det enkleste er det beste. Jeg er imponert over at de ledningene holder seg på plass i ørene uansett. Lytt og dere får høre en reprise! Helt klart. Jeg ser inn i speilet og taler til meg selv. Det hender. Noen ganger må jeg stoppe meg selv, ellers får jeg ikke sagt noe. Det var vennlig, Store Kjempe. Jeg har 7up til senere i dag og masse isbiter. 🧁🧁 Han ble så høy på pæren at han mistenkes for å drikke noe annet innimellom, så han blir litt på druen også. Cassidy Tvillingene liker de geniale svarene dine, og vi håper at du har en fin søndag i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. juni 2023 #100954 Del Skrevet 11. juni 2023 Hoppe og Anton: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. juni 2023 #100955 Del Skrevet 11. juni 2023 6 hours ago, Hoppetaujenta said: Jeg har 7up til senere i dag og masse isbiter. Er det det som er favoritt-sitronbrusen? Eller liker du Sprite og butikkenes egne merker like godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. juni 2023 #100956 Del Skrevet 11. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene liker de geniale svarene dine, og vi håper at du har en fin søndag i dag. Tusen takk, geniale tvillinger. Søndagen er v-a-r-m og jeg er småkokt, men ellers går det jo greit. SVK skrev (2 timer siden): Hoppe og Anton: Veldig, veldig, veldig søtt klipp fra virkeligheten. SVK skrev (1 time siden): Er det det som er favoritt-sitronbrusen? Eller liker du Sprite og butikkenes egne merker like godt? Favoritten. De andre har noe merkelig ved seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. juni 2023 #100957 Del Skrevet 11. juni 2023 2 hours ago, SVK said: Hoppe og Anton: Glemte å legge med første klippet som er grunnen til at Anton tramper og går i bakken: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. juni 2023 #100958 Del Skrevet 11. juni 2023 4 minutter siden, Hoppetaujenta said: Veldig, veldig, veldig søtt klipp fra virkeligheten. Stemmer! Det må jo ha skjedd for å kunne bli fanget opp på film! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. juni 2023 #100959 Del Skrevet 11. juni 2023 SVK skrev (6 minutter siden): Stemmer! Det må jo ha skjedd for å kunne bli fanget opp på film! Huff...glemte jeg å sensurer de antydede navnene nå? Det var ikke og har aldri vært Anton og meg. Kan hende har der vært noen som har trampet fort og forfjamset når Hoppen kom litt nær, men det forteller denne historien intet om. Nuff said! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. juni 2023 #100960 Del Skrevet 11. juni 2023 20 minutter siden, Hoppetaujenta said: Huff...glemte jeg å sensurer de antydede navnene nå? Det var ikke og har aldri vært Anton og meg. Kan hende har der vært noen som har trampet fort og forfjamset når Hoppen kom litt nær, men det forteller denne historien intet om. Nuff said! Skjønner, om noen spør meg om jeg har sett deg kysse Anton skal jeg si at jeg ikke vet noe om noe slikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå