Hoppetaujenta Skrevet 21. mai 2023 #100041 Del Skrevet 21. mai 2023 Belinda B skrev (2 minutter siden): Den sender jeg i retur! 💩 + = Hoppe i militærkamuflasje 💩 Hmm...alt eskalerer visst med schnuppa. Det er det som er saken? Mål for livet kan være å øve seg i å ikke trø på gassen hele tiden. Bli tålmodig og bremse litt? Belinda B skrev (Akkurat nå): Storsjarmørinnen Hoppe… Så da, så da, det er ikke så mye å skryte av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 21. mai 2023 #100042 Del Skrevet 21. mai 2023 Hoppe har overraskende nok bedt meg på middag, men jeg har fått inside-Information fra Hoppe om at hun har tenkt til å varme opp Fjordland-fiskeboller, men hun er såpass slu at hun kommer til å servere det i kjeler, sånn at det ser hjemmelaget ut. Så jeg melder meg syk og koser meg med sushi fra Mr. Foodora. 🍱 Sushiii… Hoppe elsker det. 🍱🍱🍱 + 🌶️🌶️🌶️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 21. mai 2023 #100043 Del Skrevet 21. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hmm...alt eskalerer visst med schnuppa. Det er det som er saken? Mål for livet kan være å øve seg i å ikke trø på gassen hele tiden. Bli tålmodig og bremse litt? Så da, så da, det er ikke så mye å skryte av. Den som er med på leken må tåle steken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. mai 2023 #100044 Del Skrevet 21. mai 2023 Belinda B skrev (Akkurat nå): Hoppe har overraskende nok bedt meg på middag, men jeg har fått inside-Information fra Hoppe om at hun har tenkt til å varme opp Fjordland-fiskeboller, men hun er såpass slu at hun kommer til å servere det i kjeler, sånn at det ser hjemmelaget ut. Så jeg melder meg syk og koser meg med sushi fra Mr. Foodora. 🍱 Sushiii… Hoppe elsker det. 🍱🍱🍱 + 🌶️🌶️🌶️ Cassidy Tvillingene blir med deg i middagen, for vi tre må lære henne å elske sushi.🍣🍣🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 21. mai 2023 #100045 Del Skrevet 21. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene blir med deg i middagen, for vi tre må lære henne å elske sushi.🍣🍣🥰🥰 Enig! Men dere er drevne sushispisere jo. Dere spiser det 2 ganger i uka, så og si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. mai 2023 #100046 Del Skrevet 21. mai 2023 Belinda B skrev (Akkurat nå): Den som er med på leken må tåle steken. Så sant så sant, Cassidy Tvillingene er helt enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. mai 2023 #100047 Del Skrevet 21. mai 2023 Belinda B skrev (1 minutt siden): Hoppe har som vanlig IKKE bedt meg på middag. Jeg koser meg med sushi fra Mr. Foodora. 🍱 Sushiii… Jeg elsker det. 🍱🍱🍱 + 🌶️🌶️🌶️ Smakelig måltid. Belinda B skrev (Akkurat nå): Den som er med på leken må tåle steken. Ja, det stemmer, men som en ting å lære seg i livet tenkte jeg at det kanskje hadde vært bra å lære seg det...for deg? 🌹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. mai 2023 #100048 Del Skrevet 21. mai 2023 Belinda B skrev (1 minutt siden): Enig! Men dere er drevne sushispisere jo. Dere spiser det 2 ganger i uka, så og si. Ja Cassidy Tvillingene spiser sushi 2 eller kanskje 3 ganger i uken.🍣🍣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 21. mai 2023 #100049 Del Skrevet 21. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Smakelig måltid. Ja, det stemmer, men som en ting å lære seg i livet tenkte jeg at det kanskje hadde vært bra å lære seg det...for deg? 🌹 Jeg vet. Jeg er utålmodig og jeg har et temperament, jeg lar meg også lett hisse opp. Men jeg jobber med å holde roen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. mai 2023 #100050 Del Skrevet 21. mai 2023 Belinda B skrev (Akkurat nå): Jeg vet. Jeg er utålmodig og jeg har et temperament, jeg lar meg også lett hisse opp. Men jeg jobber med å holde roen. Cassidy Tvillingene hadde voldsomt temperament da vi var barn og yngre tenåringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 21. mai 2023 #100051 Del Skrevet 21. mai 2023 Hoppe sier: «Ich lebe wie Gott in Frankreich» Oversatt: Jeg lever som Gud i Frankrike. Ja, det gjør du vel. Koser deg med de geistlige i Frankrike. Mens oss andre dødelige går for lut og kaldt vann hjemme i Norge! «Ich glaub ich spinne!» Oversatt: Jeg tror jeg blir gal! - Hilsen Belinda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 21. mai 2023 #100052 Del Skrevet 21. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene hadde voldsomt temperament da vi var barn og yngre tenåringer. Jeg tror det både er medfødt og tillært. Vanskelig å gjøre noe med det… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. mai 2023 #100053 Del Skrevet 21. mai 2023 Belinda B skrev (2 minutter siden): Jeg vet. Jeg er utålmodig og jeg har et temperament, jeg lar meg også lett hisse opp. Men jeg jobber med å holde roen. Det er bra. Ting blir bedre når en ikke fuser opp som en putt fra kina for ofte. P.s. MENY: sånn is med tre farger fra hennig olsen koster bare 23 kroner og inneholder TO LITER godsaker nå. Er det mulig å selge det så billig etter den søttende liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 21. mai 2023 #100054 Del Skrevet 21. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det er bra. Ting blir bedre når en ikke fuser opp som en putt fra kina for ofte. P.s. MENY: sånn is med tre farger fra hennig olsen koster bare 23 kroner og inneholder TO LITER godsaker nå. Er det mulig å selge det så billig etter den søttende liksom? Kaller du meg for en kinaputt, altså? Kvinnemenneske. Du må vente med å spise is til sankthans, du. Det er lov å se, men ikke røre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. mai 2023 #100055 Del Skrevet 21. mai 2023 Belinda B skrev (1 minutt siden): Jeg tror det både er medfødt og tillært. Vanskelig å gjøre noe med det… Det er Cassidy Tvillingene sikre på at du har helt rett i Belinda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. mai 2023 #100056 Del Skrevet 21. mai 2023 Belinda B skrev (Akkurat nå): Kaller du meg for en kinaputt, altså? Kvinnemenneske. Du må vente med å spise is til sankthans, du. Det er lov å se, men ikke røre. Ja Cassidy Tvillingene sier bare se og ikke røre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 21. mai 2023 #100057 Del Skrevet 21. mai 2023 Jeg er fornærmet. Skikkelig krenket. Hoppe har meldt meg på et sinnemestringskurs. Greit nok. Men etter det vil hun at jeg skal gå på engleskolen. Men JEG VIL IKKE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 21. mai 2023 #100058 Del Skrevet 21. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Ja Cassidy Tvillingene sier bare se og ikke røre. Mhm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. mai 2023 #100059 Del Skrevet 21. mai 2023 Belinda B skrev (Akkurat nå): Mhm. Cassidy Tvillingene tror at vi må montere skrikende og hylende alarmer bare i tilfellet for sikkertetsskyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 21. mai 2023 #100060 Del Skrevet 21. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene tror at vi må montere skrikende og hylende alarmer bare i tilfellet for sikkertetsskyld. Det tror jeg også! Og ransake fryseren hennes jevnt og trutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå