Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Belinda B
Hoppetaujenta skrev (57 minutter siden):

Det stemmer at jeg IKKE var det ja. Huff. :sjokkblå:

Ja, og jeg tar et par uker til der. Hytta bak henne er fullt utstyrt med alt en kan trenge og jeg søker stillheten
mere enn gjerne. :nikke: 

Anton, hvis han skulle tenke i de baner, vet at Belinda sitter innelåst i sitt høye tårn og der er det vanskelig å komme seg inn, dessuten er hun altfor ung for ham. Anton lytter til Hoppes gode råd. :jolie: 

Nei, i dag vet jeg ikke hva det blir. Er litt usulten faktisk. Pollengreiene er dempende på alt for tiden. 

Her. :nigo:  Jeg er forkjølet og må roe ned forumtiden. Hvile er medusin. 

 @Rumle har alltid en slik vakker og florlett fremtoning i engene. :nikke:  

«Anton, hvis han skulle tenke i de baner, vet at Belinda sitter innelåst i sitt høye tårn og der er det vanskelig å komme seg inn, dessuten er hun altfor ung for ham. Anton lytter til Hoppes gode råd.» Jeg er Rapunsel, prinsessen, som sitter innelåst i det høye tårnet og venter på at Anton skal komme og redde meg. Og du er den gale tjenestepiken. :raven:
«Her. :nigo:  Jeg er forkjølet og må roe ned forumtiden. Hvile er medusin.» Kom deg på KG, kvinnemenneske. KG er balsam for sjela. :opplyser: Neida - god bedring. :klem:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Belinda B

Det ryktes at Hoppe har begynt å ta opp store forbrukslån for å finansiere sine dyre vaner, så jeg skal sende en bekymringssamtale til Hallgeir i luksusfellen. :regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B
SVK skrev (På 4.5.2023 den 14.04):

Hoppe: 

Men jeg vil ha en liten date
Jeg vil ha en liten date
Jeg tenker på dating hver dag hvert sekund
Jeg vil ha en liten date.

:ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden):

Cassidy Tvillingene ønsker deg Riktig Godbedring, og vi håper at forkjølelsen snart går over. Og at du blir fort bra igjen, snille og gode Hoppe.♥️♥️🥰🥰

Takk. Det ligger og surrer i fysikken. Noen ganger har jeg vært "forkjølet" hele sommeren. Håper det blir bedre snart ja. 

SVK skrev (4 timer siden):

1920px-Usaf.u2.750pix.jpg

:lur:

Det er stilig, men det var altså ikke et slikt et jeg mente og det vet du, rampegutten. ;) 

Belinda B skrev (3 timer siden):

 Jeg er Rapunsel, prinsessen, som sitter innelåst i det høye tårnet og venter på at Anton skal komme og redde meg. Og du er den GLADE tjenestepiken. 
 Kom deg på KG, kvinnemenneske. KG er balsam for sjela.  Neida - god bedring. 

Takk for gode ønsker. :) Nå har jeg vært her så lenge at jeg snart er gjennombalsamert i balsam, så litt fravær
må til og med jeg unne meg når det er påkrevd. ;) 

Belinda B skrev (1 time siden):

Det ryktes at Hoppe har begynt å ta opp store forbrukslån for å finansiere sine dyre vaner, så jeg skal sende en bekymringssamtale til Hallgeir i luksusfellen. 

KOPI nr. 33 rekker opp robothånda si og innrømmer fadesen. Da kasserer vi den på et lager
og så er det problemet ute av verden. :nigo: Hallgeir sa det var ok og tilgitt. 

Belinda B skrev (1 time siden):

Anton har funnet lytteutstyr med en stor "B" på i veggene hjemme hos Hoppe. 

Full granskning settes i gang og vi har en soleklar mistenkt allerede! :fy: Fengsel uten spa venter. 

Belinda B skrev (41 minutter siden):

:ler2:

JEG VIL IKKE! :kjefte: 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Takk. Det ligger og surrer i fysikken. Noen ganger har jeg vært "forkjølet" hele sommeren. Håper det blir bedre snart ja. 

Det er stilig, men det var altså ikke et slikt et jeg mente og det vet du, rampegutten. ;) 

Takk for gode ønsker. :) Nå har jeg vært her så lenge at jeg snart er gjennombalsamert i balsam, så litt fravær
må til og med jeg unne meg når det er påkrevd. ;) 

KOPI nr. 33 rekker opp robothånda si og innrømmer fadesen. Da kasserer vi den på et lager
og så er det problemet ute av verden. :nigo: Hallgeir sa det var ok og tilgitt. 

Full granskning settes i gang og vi har en soleklar mistenkt allerede! :fy: Fengsel uten spa venter. 

JEG VIL IKKE! :kjefte: 

«Takk for gode ønsker. :) Nå har jeg vært her så lenge at jeg snart er gjennombalsamert i balsam, så litt fravær må til og med jeg unne meg når det er påkrevd.» Så klart, men vi begynner å savne deg når du blor borte for lenge. Sånn ca. 1/100 %. :jolie:
«Full granskning settes i gang og vi har en soleklar mistenkt allerede! :fy: Fengsel uten spa venter.» Det er funnet kameraer også. Litt av hvert kommer til å bli avslørt. :lur:
«JEG VIL IKKE! :kjefte:» Den sinte tanten får et pålegg av politikvinne Belinda om å komme seg hjem til jomfruburet sitt. :regler:

Endret av Belinda B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (54 minutter siden):

 Så klart, men vi begynner å savne deg når du blor borte for lenge. Sånn ca. 1/100 %. 
 Det er funnet kameraer også. Litt av hvert kommer til å bli avslørt. 
 Den sinte tanten får et pålegg av politikvinne Belinda om å komme seg hjem til jomfruburet sitt. 

Åkei. Tusen takk da og >>> :jolie:<<< for resten!                                       + :P 

Belinda B skrev (52 minutter siden):

Hoppe har skjeggkre i melet sitt hjemme. 😁

...og vi skal ikke si i hvilke dalstråk som Belinda her fått myldrende skjeggkre! :knegg:     (Ordet hikster av latter :fnise: ) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B
Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Åkei. Tusen takk da og >>> :jolie:<<< for resten!                                       + :P 

...og vi skal ikke si i hvilke dalstråk som Belinda her fått myldrende skjeggkre! :knegg:     (Ordet hikster av latter :fnise: ) 

Nesegrevet til Hoppe høyt oppi sky! 🐽 Og nesegrevet skal ha prinsen sin - Durek. :lur:

Nå mårr’u være et godt forbilde for Ordet, kvinnemenneske! :kjefte:
 

Endret av Belinda B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (5 timer siden):

«Anton, hvis han skulle tenke i de baner, vet at Belinda sitter innelåst i sitt høye tårn og der er det vanskelig å komme seg inn, dessuten er hun altfor ung for ham. Anton lytter til Hoppes gode råd.» Jeg er Rapunsel, prinsessen, som sitter innelåst i det høye tårnet og venter på at Anton skal komme og redde meg. Og du er den gale tjenestepiken. :raven:
«Her. :nigo:  Jeg er forkjølet og må roe ned forumtiden. Hvile er medusin.» Kom deg på KG, kvinnemenneske. KG er balsam for sjela. :opplyser: Neida - god bedring. :klem:

 

Cassidy Tvillingene hadde reddet Belindaen vår hvis du satt innelåst i et høyt tårn.♥️♥️

 

Belinda B skrev (3 timer siden):

Det ryktes at Hoppe har begynt å ta opp store forbrukslån for å finansiere sine dyre vaner, så jeg skal sende en bekymringssamtale til Hallgeir i luksusfellen. :regler:

Ha Ha det har Cassidy Tvillingene også hørt.:klappe::klappe::fnise::fnise:

 

Belinda B skrev (3 timer siden):

Er det hennes private fly, mon tro? 🤨

😉😉

 

Belinda B skrev (3 timer siden):

Anton har funnet muggsopp i veggene hjemme hos Hoppe. :jolie:

Ja Cassidy Tvillingene hørte tydelig at Anton ropte hele jævla huset er fult av muggsopp.:ler::ler::ler2::ler2:

 

Belinda B skrev (3 timer siden):

Hoppe ønsker en russesang dedikert til henne og hun kontakter TIX. :digge:

Ja og Cassidy Tvillingene har hørt en smakebit av sangen, den er skikkelig bra.🤣🤣🥰🥰

 

Belinda B skrev (3 timer siden):

:ler2:

:ler::ler::ler2::ler2:

 

Belinda B skrev (1 time siden):

«Takk for gode ønsker. :) Nå har jeg vært her så lenge at jeg snart er gjennombalsamert i balsam, så litt fravær må til og med jeg unne meg når det er påkrevd.» Så klart, men vi begynner å savne deg når du blor borte for lenge. Sånn ca. 1/100 %. :jolie:
«Full granskning settes i gang og vi har en soleklar mistenkt allerede! :fy: Fengsel uten spa venter.» Det er funnet kameraer også. Litt av hvert kommer til å bli avslørt. :lur:
«JEG VIL IKKE! :kjefte:» Den sinte tanten får et pålegg av politikvinne Belinda om å komme seg hjem til jomfruburet sitt. :regler:

Genialt Cassidy tvillingene digger den der skikkelig bra skrevet Belinda.😍😍🤩🤩🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belinda B
Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene hadde reddet Belindaen vår hvis du satt innelåst i et høyt tårn.♥️♥️

 

Ha Ha det har Cassidy Tvillingene også hørt.:klappe::klappe::fnise::fnise:

 

😉😉

 

Ja Cassidy Tvillingene hørte tydelig at Anton ropte hele jævla huset er fult av muggsopp.:ler::ler::ler2::ler2:

 

Ja og Cassidy Tvillingene har hørt en smakebit av sangen, den er skikkelig bra.🤣🤣🥰🥰

 

:ler::ler::ler2::ler2:

 

Genialt Cassidy tvillingene digger den der skikkelig bra skrevet Belinda.😍😍🤩🤩🥰🥰

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (1 time siden):

Hoppe har skjeggkre i melet sitt hjemme. 😁

Ha Ha, det tror Cassidy Tvillingene også.:fnise::fnise:

 

Belinda B skrev (3 minutter siden):

Nesegrevet til Hoppe høyt oppi sky! 🐽 Og nesegrevet skal ha prinsen sin - Durek. :lur:

Nå mårr’u være et godt forbilde for Ordet, kvinnemenneske! :kjefte:
 

:ler::ler::ler2::ler2:

 

Belinda B skrev (1 minutt siden):

ÆBBDA BÆDDA BUSA HOPPE HAR SKJEGGKRE I BLUSA. :ler2:

🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Belinda B skrev (1 minutt siden):

Hoppe har tatt valgomat og FrP er visstnok hennes parti. :lur:

ha Ha, Cassidy Tvillingene ler oss skakk i hjel her, vi digger dette her Belinda.:skratte::skratte:

 

Belinda B skrev (1 minutt siden):

:skratte:

:skratte::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Takk. Det ligger og surrer i fysikken. Noen ganger har jeg vært "forkjølet" hele sommeren. Håper det blir bedre snart ja. 

Det er stilig, men det var altså ikke et slikt et jeg mente og det vet du, rampegutten. ;) 

Takk for gode ønsker. :) Nå har jeg vært her så lenge at jeg snart er gjennombalsamert i balsam, så litt fravær
må til og med jeg unne meg når det er påkrevd. ;) 

KOPI nr. 33 rekker opp robothånda si og innrømmer fadesen. Da kasserer vi den på et lager
og så er det problemet ute av verden. :nigo: Hallgeir sa det var ok og tilgitt. 

Full granskning settes i gang og vi har en soleklar mistenkt allerede! :fy: Fengsel uten spa venter. 

JEG VIL IKKE! :kjefte: 

🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B

Advokat Hoppe v/ Hoppe & Co har selv blitt tiltalt for heksekunst og jeg (advokat Belinda B) v/ Belinda & Co har blitt kontaktet fra henne om bistand. Jeg ber også selveste advokat John Christian Elden om å være medforsvarer.

(Vi skal møte trollkvinnen i morgen i jomfruburet hennes og det er ikke uten grunn at det går rykter om at Elden forsvarer de som er skyldige. :lur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...