Hoppetaujenta Skrevet 15. mai 2023 #99541 Del Skrevet 15. mai 2023 Belinda B skrev (2 timer siden): En storsjarmør er hun. Både Onkel Blå og dørvaktene vet hun å sjarmere i senk. Juks og fanteri! Jeg sladret til Anton og Anton har vært hjemme i jomfruburet hennes og hentet pakken, så nå ligger klærne trygt hjemme hos meg. Men Hoppe sa til meg: «Sladrehank skal selv ha bank». Jeg blir ikke overrasket hvis hun tjorer meg fast til et tre med det slitte hoppetauet hennes etterpå, for Hoppe liker ikke snitchers. 🤓 Karisma sa jeg med et glimt i øyet. Som en medpasient sa til meg en gang: «Jeg er ikke psykotisk, jeg er lynende intelligent!», sa han med et glimt i øyet. Nok et eksempel på feberfantasier som nå er på kanten til koma. Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Ha Ha Cassidy Tvillingene synes at dette er skikkelig genialt Belinda. Sover de fremdeles ikke? - Ordet lurer og syns det kan høre knitring i snopepapir og kjenne lukten av tygd sjokolade SVK skrev (25 minutter siden): Som Hoppe pleier å si: Hadde jeg ikke vært så sjarmerende som jeg er så hadde jeg sittet i fengsel for lengst. Jeg må i sannhet være en drøm å møte på min vei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 15. mai 2023 #99542 Del Skrevet 15. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Nok et eksempel på feberfantasier som nå er på kanten til koma. Sover de fremdeles ikke? - Ordet lurer og syns det kan høre knitring i snopepapir og kjenne lukten av tygd sjokolade Jeg må i sannhet være en drøm å møte på min vei. Du skulle vært i Saudi-Arabia du. Der risikerer kjekke menn å bli deportert. Kanskje de gjør det med kvinner også snart. Da tror jeg du fort hadde blitt deportert, for du er lynende sjarmerende, sier Belinda med et glimt i øyet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 15. mai 2023 #99543 Del Skrevet 15. mai 2023 SVK skrev (2 timer siden): Som Hoppe pleier å si: Hadde jeg ikke vært så sjarmerende som jeg er så hadde jeg sittet i fengsel for lengst. Hva er hennes reelle rulleblad, mon tro? 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. mai 2023 #99544 Del Skrevet 15. mai 2023 2 hours ago, Hoppetaujenta said: Jeg må i sannhet være en drøm å møte på min vei. Stemmer! Men om man står i veien mellom deg og iskremen på sankthans. Da blir det ikke noe kjære mor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 15. mai 2023 #99545 Del Skrevet 15. mai 2023 (endret) SVK skrev (4 minutter siden): Stemmer! Men om man står i veien mellom deg og iskremen på sankthans. Da blir det ikke noe kjære mor! Vet ikke om jeg tør å erte henne på sankthans, jeg. Da kommer ISKREMMONSTERET i Hoppe fram. Da blir det månelyst. 🌚 Endret 15. mai 2023 av Belinda B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. mai 2023 #99546 Del Skrevet 15. mai 2023 Belinda B skrev (1 time siden): Du skulle vært i Saudi-Arabia du. Der risikerer kjekke menn å bli deportert. Kanskje de gjør det med kvinner også snart. Da tror jeg du fort hadde blitt deportert, for du er lynende sjarmerende, sier Belinda med et glimt i øyet. Ha Ha Skikkelig bra, Cassidy Tvillingene bare elsker de geniale kommentarene dine. du kjære gode @Belinda B🤣🤣🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. mai 2023 #99547 Del Skrevet 15. mai 2023 Belinda B skrev (1 time siden): Hva er hennes reelle rulleblad, mon tro? 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. mai 2023 #99548 Del Skrevet 15. mai 2023 Belinda B skrev (1 time siden): Vet ikke om jeg tør å erte henne på sankthans, jeg. Da kommer ISKREMMONSTERET i Hoppe fram. Da blir det månelyst. 🌚 Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der. vi tror også at det kommer til å bli skikkelig månelyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. mai 2023 #99549 Del Skrevet 15. mai 2023 SVK skrev (1 time siden): Stemmer! Men om man står i veien mellom deg og iskremen på sankthans. Da blir det ikke noe kjære mor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. mai 2023 #99550 Del Skrevet 15. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Nok et eksempel på feberfantasier som nå er på kanten til koma. Sover de fremdeles ikke? - Ordet lurer og syns det kan høre knitring i snopepapir og kjenne lukten av tygd sjokolade Jeg må i sannhet være en drøm å møte på min vei. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. mai 2023 #99551 Del Skrevet 15. mai 2023 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt, når den tiden kommer i kveld. Vår Kjære Venn @Belinda B😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. mai 2023 #99552 Del Skrevet 15. mai 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal lage Kyllingsuppe senere i dag.🍗🍗🥣🥣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mai 2023 #99553 Del Skrevet 16. mai 2023 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godmorgen, Vår Kjære Venn @Belinda B❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. mai 2023 #99554 Del Skrevet 16. mai 2023 (endret) Hoppe hadde to nyttårsforsetter i år. Å ikke spise iskrem før sankthans og å starte og avslutte hver dag med å si "Jeg elsker deg til Anton". Hoppe ligger selvsagt godt i rute med begge nyttårsforsettene. Endret 16. mai 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mai 2023 #99555 Del Skrevet 16. mai 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Hoppe hadde to nyttårsforsetter i år. Å ikke spise iskrem før sankthans og å starte og avslutte hver dag med å si "Jeg elsker deg til Anton". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. mai 2023 #99556 Del Skrevet 16. mai 2023 2 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Iskrem og Anton er jo de to tingene Hoppe elsker mest i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mai 2023 #99557 Del Skrevet 16. mai 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Iskrem og Anton er jo de to tingene Hoppe elsker mest i verden. Ja Cassidy Tvillingene har skjønt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mai 2023 #99558 Del Skrevet 16. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal lage Kyllingsuppe senere i dag. Nei, så langt har hun ikke tenkt ennå, men det kan bli stekt egg på skive. Vi får se hva det blir. SVK skrev (29 minutter siden): Hoppe hadde to nyttårsforsetter i år. Å ikke spise iskrem før sankthans og å starte og avslutte hver dag med å si "Jeg elsker deg til seg selv i speilet". Hoppe ligger selvsagt godt i rute med nyttårsforsettene. Tihi...ja jeg må innrømme at det med speilet har blitt en god vane. Det er som å møte min tvillingsjel hver gang. SVK skrev (23 minutter siden): Iskrem og sjokolade er jo de to tingene Hoppe elsker mest i verden. Ja, bl.a. og jeg har tenkt veldig på saken i anledning i morgen; jeg unner meg en saftis på pinne da. Hurra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mai 2023 #99559 Del Skrevet 16. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Nei, så langt har hun ikke tenkt ennå, men det kan bli stekt egg på skive. Vi får se hva det blir. Tihi...ja jeg må innrømme at det med speilet har blitt en god vane. Det er som å møte min tvillingsjel hver gang. Ja, bl.a. og jeg har tenkt veldig på saken i anledning i morgen; jeg unner meg en saftis på pinne da. Hurra! 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mai 2023 #99560 Del Skrevet 16. mai 2023 Ja, jeg er da ikke helt robot heller. Må unne meg en liten feiringsglede. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå