Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Belinda B skrev (2 timer siden):

En storsjarmør er hun. Både Onkel Blå og dørvaktene vet hun å sjarmere i senk. :rodmer:

Juks og fanteri! :kjefte: Jeg sladret til Anton og Anton har vært hjemme i jomfruburet hennes og hentet pakken, så nå ligger klærne trygt hjemme hos meg. :mynona:Men Hoppe sa til meg: «Sladrehank skal selv ha bank». Jeg blir ikke overrasket hvis hun tjorer meg fast til et tre med det slitte hoppetauet hennes etterpå, for Hoppe liker ikke snitchers. 🤓

Karisma sa jeg med et glimt i øyet. :boksing:

Som en medpasient sa til meg en gang: «Jeg er ikke psykotisk, jeg er lynende intelligent!», sa han med et glimt i øyet. :lur:

Nok et eksempel på feberfantasier som nå er på kanten til koma. :fy: 

Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden):

Ha Ha Cassidy Tvillingene synes at dette er skikkelig genialt Belinda.

Sover de fremdeles ikke? - Ordet lurer og syns det kan høre knitring i snopepapir
og kjenne lukten av tygd sjokolade :D 

SVK skrev (25 minutter siden):

Som Hoppe pleier å si: Hadde jeg ikke vært så sjarmerende som jeg er så hadde jeg sittet i fengsel for lengst. :sopelime:

     Jeg må i sannhet være en drøm å møte på min vei. :lur: 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Belinda B
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Nok et eksempel på feberfantasier som nå er på kanten til koma. :fy: 

Sover de fremdeles ikke? - Ordet lurer og syns det kan høre knitring i snopepapir
og kjenne lukten av tygd sjokolade :D 

     Jeg må i sannhet være en drøm å møte på min vei. :lur: 

Du skulle vært i Saudi-Arabia du. Der risikerer kjekke menn å bli deportert. Kanskje de gjør det med kvinner også snart. Da tror jeg du fort hadde blitt deportert, for du er lynende sjarmerende, sier Belinda med et glimt i øyet. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B
SVK skrev (2 timer siden):

Som Hoppe pleier å si: Hadde jeg ikke vært så sjarmerende som jeg er så hadde jeg sittet i fengsel for lengst. :sopelime:

Hva er hennes reelle rulleblad, mon tro? 😲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Hoppetaujenta said:

     Jeg må i sannhet være en drøm å møte på min vei. :lur: 

Stemmer! Men om man står i veien mellom deg og iskremen på sankthans. :forsvar:Da blir det ikke noe kjære mor!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B
SVK skrev (4 minutter siden):

Stemmer! Men om man står i veien mellom deg og iskremen på sankthans. :forsvar:Da blir det ikke noe kjære mor!

Vet ikke om jeg tør å erte henne på sankthans, jeg. Da kommer ISKREMMONSTERET i Hoppe fram. :boksing:
Da blir det månelyst. 🌚

Endret av Belinda B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (1 time siden):

Du skulle vært i Saudi-Arabia du. Der risikerer kjekke menn å bli deportert. Kanskje de gjør det med kvinner også snart. Da tror jeg du fort hadde blitt deportert, for du er lynende sjarmerende, sier Belinda med et glimt i øyet. :lur:

Ha Ha Skikkelig bra, Cassidy Tvillingene bare elsker de geniale kommentarene dine. du kjære gode @Belinda B🤣🤣🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Belinda B skrev (1 time siden):

Hva er hennes reelle rulleblad, mon tro? 😲

:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (1 time siden):

Vet ikke om jeg tør å erte henne på sankthans, jeg. Da kommer ISKREMMONSTERET i Hoppe fram. :boksing:
Da blir det månelyst. 🌚

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der. vi tror også at det kommer til å bli skikkelig månelyst.:nikke::nikke::fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 time siden):

Stemmer! Men om man står i veien mellom deg og iskremen på sankthans. :forsvar:Da blir det ikke noe kjære mor!

:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Nok et eksempel på feberfantasier som nå er på kanten til koma. :fy: 

Sover de fremdeles ikke? - Ordet lurer og syns det kan høre knitring i snopepapir
og kjenne lukten av tygd sjokolade :D 

     Jeg må i sannhet være en drøm å møte på min vei. :lur: 

😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt, når den tiden kommer i kveld. Vår Kjære Venn @Belinda B😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰♥️♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal lage Kyllingsuppe senere i dag.🍗🍗🥣🥣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godmorgen, Vår Kjære Venn @Belinda B❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppe hadde to nyttårsforsetter i år. Å ikke spise iskrem før sankthans og å starte og avslutte hver dag med å si "Jeg elsker deg til Anton". :rodmer: Hoppe ligger selvsagt godt i rute med begge nyttårsforsettene. :opplyser:

Endret av SVK
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Hoppe hadde to nyttårsforsetter i år. Å ikke spise iskrem før sankthans og å starte og avslutte hver dag med å si "Jeg elsker deg til Anton". :rodmer:

:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ciaran og Ciara said:

:fnise::fnise:

Iskrem og Anton er jo de to tingene Hoppe elsker mest i verden. :nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SVK skrev (Akkurat nå):

Iskrem og Anton er jo de to tingene Hoppe elsker mest i verden. :nikke:

Ja Cassidy Tvillingene har skjønt det.:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden):

Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal lage Kyllingsuppe senere i dag.

    Nei, så langt har hun ikke tenkt ennå, men det kan bli stekt egg på skive. Vi får se hva det blir. :) 

SVK skrev (29 minutter siden):

Hoppe hadde to nyttårsforsetter i år. Å ikke spise iskrem før sankthans og å starte og avslutte hver dag med å si "Jeg elsker deg til seg selv i speilet".  Hoppe ligger selvsagt godt i rute med nyttårsforsettene. 

Tihi...ja jeg må innrømme at det med speilet har blitt en god vane. Det er som å møte min tvillingsjel hver gang. :lur: 

SVK skrev (23 minutter siden):

Iskrem og sjokolade er jo de to tingene Hoppe elsker mest i verden. 

Ja, bl.a. og jeg har tenkt veldig på saken i anledning i morgen; jeg unner meg en saftis på pinne da.
                                                                                                                                                   Hurra! :) :flagg:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

    Nei, så langt har hun ikke tenkt ennå, men det kan bli stekt egg på skive. Vi får se hva det blir. :) 

Tihi...ja jeg må innrømme at det med speilet har blitt en god vane. Det er som å møte min tvillingsjel hver gang. :lur: 

Ja, bl.a. og jeg har tenkt veldig på saken i anledning i morgen; jeg unner meg en saftis på pinne da.
                                                                                                                                                   Hurra! :) :flagg:

🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er da ikke helt robot heller. Må unne meg en liten feiringsglede. :sjenert:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...